Löysäily Sunnuntai
Löysäily Sunnuntai
Aikoo taas elbajonia vetää aamulla pitkään!
Ehkä teen jotain ehkä en!
Kukapa sitä Sunnuntaisin raataisi?
Ei kukaan..
Eikä tarvi edes kysyä!
Joku jo luki tätä ketjua! Hyi Hyi..
Ehkä teen jotain ehkä en!
Kukapa sitä Sunnuntaisin raataisi?
Ei kukaan..
Eikä tarvi edes kysyä!
Joku jo luki tätä ketjua! Hyi Hyi..
Pyyhin Netikettiin..
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Parille kaljalle...my ass...
Nuppi soikeena ja muutenkin krapula, näin sitä pitää. Hemmetin hienoa että tiedossa Chevyn perän irrotus ja yhdestä Opelista laatikon irrotus, koska krapula.
Mutta ruoka oli hyvää (makkarapannu) ja leffa oli katseltava (the tree of life).
Nuppi soikeena ja muutenkin krapula, näin sitä pitää. Hemmetin hienoa että tiedossa Chevyn perän irrotus ja yhdestä Opelista laatikon irrotus, koska krapula.
Mutta ruoka oli hyvää (makkarapannu) ja leffa oli katseltava (the tree of life).
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
- Pulkannaru
- Kitisijä
Päivä meni pihalle kivetystä pakertaessa, tai ainakin 10 tuntia päivästä. Urakkaa vielä jäljellä ainakin 40 tuntia. Ei tule tekemisestä pulaa iltaisin palkkatöiden jälkeen.
Olo on väsynyt ja lähes onnellinen.
Olo on väsynyt ja lähes onnellinen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ah, salilla sattu soimaan ihanasti Helden. <3 Lienee aika aloittaa fiilistelyt lauantain kEiccaa varten. \o/
"Apocalyptica + Till Lindemann: best combination since penis and vagina"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q6vsD2TgQaE[/youtube]
"Apocalyptica + Till Lindemann: best combination since penis and vagina"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q6vsD2TgQaE[/youtube]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jouluruuista ja siitä että kylläpä lapselle maistui mieleen, että meillä oli eilen porkkanalaatikkoa + nakkikastiketta. Kuulemma ihan beisik kombo. Hieman hämmästelin mutta tosi hyväähän se oli.
Kiitos puuromuistutuksesta. Ennen tein kohtis useinkin mutta nyt tosiaan joo kummasti päässyt unohtumaan. Laitetaanpa listalle.
[Edit/lisäys: Voi jessus että nyt tekee mieli riisipuuroa!!!]
Kiitos puuromuistutuksesta. Ennen tein kohtis useinkin mutta nyt tosiaan joo kummasti päässyt unohtumaan. Laitetaanpa listalle.
[Edit/lisäys: Voi jessus että nyt tekee mieli riisipuuroa!!!]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
^ Parka
Auttaako tuohon särkylääkkeet?
Ihana viikonloppu takana. Mä voisin lähtee samantien takas Tampereelle..
No, huomenna kuitenkin lääkäriin kun ei toi hartiajumi helpota. Pahenee vaan ja koko vasen käsi on puutunu sormenpäitä myöten. Helvetin vittumainen tunne ja koko stanan yläselkä tulessa. Jep jep.

Ihana viikonloppu takana. Mä voisin lähtee samantien takas Tampereelle..
No, huomenna kuitenkin lääkäriin kun ei toi hartiajumi helpota. Pahenee vaan ja koko vasen käsi on puutunu sormenpäitä myöten. Helvetin vittumainen tunne ja koko stanan yläselkä tulessa. Jep jep.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Janne on kait lähdössä joihinkin lakanapainin MM-kisoihin Pohjois-Koreaan?!!Manaaja kirjoitti:Ai mitä, ootko sä lähdössä jonnekin?McJanne kirjoitti:Ei oo tässäkään päivässä mitään muuta löysää kun vatsanahka, sen verran on saanut sinkoillla ympäriinsä asioiden perässä.
Kohta pitäs varmaan alkaa laittamaan tavaroita laukkuun, 12h ja risat lentoonlähtöön aikaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Mitä vittua? En olisi arvannut ellei se olisi käynyt ilmi kaikista 48:sta aiemmasta viestistä.NuoriDaavid kirjoitti:Janne on kait lähdössä joihinkin lakanapainin MM-kisoihin Pohjois-Koreaan?!!Manaaja kirjoitti:Ai mitä, ootko sä lähdössä jonnekin?McJanne kirjoitti:Ei oo tässäkään päivässä mitään muuta löysää kun vatsanahka, sen verran on saanut sinkoillla ympäriinsä asioiden perässä.
Kohta pitäs varmaan alkaa laittamaan tavaroita laukkuun, 12h ja risat lentoonlähtöön aikaa.