Laatu lauantai
Laatu lauantai
Tässä laadukkainta mitä nyt tulee mieleen, kertomus minkä paloinkin kertoa.
Elikkä tapahtui eräällä juna-asemalla.
Näyttämö: Pitkään ovat olleet askelritilät asemalla vaarallisesti vinossa. Tihutyön seurausta varmaankin. VR ei ole vaivaantunut korjaamaan, vaan joka aamu ja ilta niitä ansoja sadat junamatkustajat ovat varoneet askeleittensa alla. Moni varmasti loukkaantunutkin.
Nyt paikalla poikajoukkio, sen näköistä porukkaa että hajotavat ne loputkin.
Tarttuvat toimeen. Kaveri taaemmalta liittyy seuraan kysyen mitä teette.
-Korjataan tää.
Todellakin, korjasivat sen aikansakuluksi. Nostivat ylös ja asettivat paikoilleen.
Elikkä tapahtui eräällä juna-asemalla.
Näyttämö: Pitkään ovat olleet askelritilät asemalla vaarallisesti vinossa. Tihutyön seurausta varmaankin. VR ei ole vaivaantunut korjaamaan, vaan joka aamu ja ilta niitä ansoja sadat junamatkustajat ovat varoneet askeleittensa alla. Moni varmasti loukkaantunutkin.
Nyt paikalla poikajoukkio, sen näköistä porukkaa että hajotavat ne loputkin.
Tarttuvat toimeen. Kaveri taaemmalta liittyy seuraan kysyen mitä teette.
-Korjataan tää.
Todellakin, korjasivat sen aikansakuluksi. Nostivat ylös ja asettivat paikoilleen.
Näköjään näin:"Vanhoilla käärmelajeilla (esim. boidae-heimo) on ihmisen tavoin kaksi keuhkoa, munuaista jne. "Uusilla" lajeilla kuten tarhakäärmeillä kutakin sisäelintä on vain yksi. Ajan myötä tarpeettomat ovat surkastuneet. Sukupuolielimiä uroksilla on kuitenkin kaksi. Hemipenis sijaitsee kloaakissa ja näkyy vain paritellessa. Parittelussa uros käyttää ainoastaan toista hemipenistä. Ainoa keino selvittää käärmeen sukupuoli on nimenomaan tarkkailla sukuelimiä. Poikas-käärmeen voi "popata", jolloin kloaakista pullistuvat penikset (naaraalla ei näy mitään), tai aikuisen käärmeen voi sondata, jolloin sondi työnnetään varovasti käärmeen kloaakkiin. Uroksilla mitta työntyy syvemmälle kuin naarailla." Wikipedia.
Mä tosin oon luottanu kasvattajan sanaan...
Mä tosin oon luottanu kasvattajan sanaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Olin eilen baarissa siinä mun läpinäkyvässä mekossa, tosin alusmekolla varustettuna. Illan aikana pöytään tuli mies samppanjapullon kanssa, ja kysyi, olenko "seuralainen". Jesh. Mummit kelpas kyllä seurueelle, kunhan ensin juoksutin jampan hakemaan pari lasia lisää. Pitää ehkä tuumailla tuota työmatkapukeutumista uudemman kerran.
Vähän tulee lunta tupaan: duuninhaku kosahti vikalla kiekalla ja semibluffini duunipaikalla katsottiin eikä vaatimuksiini suostuttu; kaiken päälle bisnespartnerikandidaatti pakitti yrittäjyyskuviosta. Kolme päivää Ruotsia puolentoista vuoden kakusta takana ja takki aivan tyhjä - ehkä siksi, että painoin reissussa duunia koko valveillaoloajan.
Näin ei voi jatkua, mutta ei oikein ole minne mennä. Kai tässä pitää sitten kääntää vinkkeliä uraorientoituneisuudesta reissailuun taas.
Näin ei voi jatkua, mutta ei oikein ole minne mennä. Kai tässä pitää sitten kääntää vinkkeliä uraorientoituneisuudesta reissailuun taas.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Keihäänheittoa ja totaalinen tylsyys. Kukaan ei vastaa puhelimeen sovituista jutuista, poika nukkuu ja minen jaks siivotakkaan. Tän lauantain EI pitäny mennä näin. Miks kaikki lastenhoitaja lupaajat aina viimeseen pisaraan jättää sen et ei se Miska voikaan tulla. Tai ilmaisten vauvatavaroiden hakija vastata ees puhelimeen? Tai se joka jätti remonttikamansa pitkin asuntoa? Moon ihan ärrimurri. Tässä on muutenki suru puserossa.
Tosta Exsun jutusta tuli mieleeni että mullehan tultiin pari päivää sitten kauppaamaan Subutexia keskellä kirkasta päivää Itäkeskuksen Tallinnanaukiolla! (Sori E. tää on ihan eri juttu, mutta tuli vain mieleen.) Niin että näytänkö mä todella jotain rapanistiltä?! Kerkesin tosiaan seistä siinä yksin noin kolme minuuttia odottamassa lastani ja hänen isäänsä. Käsittämätöntä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Olisit nyt kuitenkin tieteen nimissä selvittänyt, paljonko ko. jamppa olisi maksanut seurasta!exsu kirjoitti:Olin eilen baarissa siinä mun läpinäkyvässä mekossa, tosin alusmekolla varustettuna. Illan aikana pöytään tuli mies samppanjapullon kanssa, ja kysyi, olenko "seuralainen". Jesh. Mummit kelpas kyllä seurueelle, kunhan ensin juoksutin jampan hakemaan pari lasia lisää. Pitää ehkä tuumailla tuota työmatkapukeutumista uudemman kerran.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No hei... tää ei tosiaankaan jää tosta ihan kauaksi jälkeen. Samaa kaliiperiä. Näin "nimen" ennen ristiäisiä lahjan kyljessä ja ajattelin, että se on piloillaan laitettu. Niinkuin tekonimeksi tms. Ei ollut, eiElppis kirjoitti:Ei sentään yhtä hyvä kun Neo Adam Michael *suomalainen sukunimi* Vähän nauroin..Mirkku kirjoitti:Suomalaisen sukunimen kanssa kuullostaa hassulle
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"