HienoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua vähän ärsyttää toi kaveri itsekin; ollaan siis tavattu Sambiassa pentuina, sieltä asti ollaan oltu ystäviä. Isäpuolensa on valkoihoinen Etelä-Afrikkalainen, joten perhe (ainakin siis nuorin lapsi + vanhemmat) reissaavat Afrikassa tuon tuosta. Sillä on joku "don't mess with my people"- meininki noissa rasistiasioissa, ei sais sanoa MITÄÄN tummaihoisia vastaan, saatikka mainita ihonväri, räjähtää.

Pari kertaa ajatellut että mitä jos olisin iskenyt sen esim. sokkotreffeille jonkun Ahmedin kanssa, mitenköhän kuvailisin sitä tyyppiä hälle? "Sellanen normipituinen, normipainoinen, ihan hyvännäköinen, sanoi laittavansa valkoisen t-paidan päälle ja farkut, tunnistat hänet siitä". Olis varmaan laittanut viestiä että "miksetsä sanonut että se oli musta?".
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi kaveri itsekin; ollaan siis tavattu Sambiassa pentuina, sieltä asti ollaan oltu ystäviä. Isäpuolensa on valkoihoinen Etelä-Afrikkalainen, joten perhe (ainakin siis nuorin lapsi + vanhemmat) reissaavat Afrikassa tuon tuosta. Sillä on joku "don't mess with my people"- meininki noissa rasistiasioissa, ei sais sanoa MITÄÄN tummaihoisia vastaan, saatikka mainita ihonväri, räjähtää.

Pari kertaa ajatellut että mitä jos olisin iskenyt sen esim. sokkotreffeille jonkun Ahmedin kanssa, mitenköhän kuvailisin sitä tyyppiä hälle? "Sellanen normipituinen, normipainoinen, ihan hyvännäköinen, sanoi laittavansa valkoisen t-paidan päälle ja farkut, tunnistat hänet siitä". Olis varmaan laittanut viestiä että "miksetsä sanonut että se oli musta?".
"Älkää sopiko treffejä hämärään, sitä on vaikea erottaa"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pakko vetästä rasistivitsikortti tähän väliin: "se on se, jonka hampaat näet".
The great club outshines the individual, always and forever.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mun tukka loistaa pimeydessä!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh...Nuutin pojat toi mein "Ferrarin" (punainen imuri) sekä tolkuttoman kasan Tappara-kamaa. No, mähän lupasin Nuutille että pojasta tulee Tappara-fani.

Olipa rankkaa kyllä tavata pojat pitkästä aikaa...

Saaks ny nukkuu, poikaki nukkuis?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lähin pelekässä t paiasa töihin, nyt palelee. Meleko pahavi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Raksa-ala on kyllä niin täynnä kusettajia kuin olla ja saattaa. Joka ikinen asia pitäsi dokumentoida valokuvan ja kellon kera vimosen päälle. Aina on jossain laskussa yks puol tuntia liikaa, joko nosturin kanssa tai sit betonitoimituksissa. Kyse ei toki ole kuin saturaisista, mutta silti.

Taas yritti betonifirma laskuttaa kahdesta autosta yhteensä tunnin ylimääräistä, vaikka lisäajalle menossa oli oli kys. firman vehkeiden toimimattomuudesta. Kuulemma on ihan normaalia että pumi menee tukkoon ja se on asiakkaan maksettava kun kuski sorkkii letkuja auki.

Just laskuttaja löi luurin korvaan, kun sanoin että ei ole mun ongelma jos teidän vehkeet ei pelaa :perse:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Georgina kirjoitti:Lähin pelekässä t paiasa töihin, nyt palelee. Meleko pahavi.
Varo virtsatietulehdusta !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ostaan auto ja siitä sitten maastoratsastaan, jos musta ei kuulu niin se samperin lämpönen kopukka on nakannu mut selästään.

Tuokaa siinä tapauksessa kukkia TAYS:iin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:Raksa-ala on kyllä niin täynnä kusettajia kuin olla ja saattaa.
Ei VOI olla totta o_O
Kirjoitan tätä alasti
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:
Ei VOI olla totta o_O
Uskomatonta eikö totta :D

Ootko lukenu tota?

http://villapainajainen.blogspot.com/20 ... chive.html
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ei kun minä olen kaupanteon rehellisellä puolella ja olen sitä mieltä, että tuollaisen valheellisen propagandan levittäminen vain vahingoittaa laadukkaan rakennusalan mainetta aiheettomasti.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pulkannaru kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Lähin pelekässä t paiasa töihin, nyt palelee. Meleko pahavi.
Varo virtsatietulehdusta !!1
Mun virtsaamisvehkeet on eri päässä1!!!!1111!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VÄsyttÄÄÄÄÄ!! Ja ihan pihalla päikkäreiden jälkeen...yritän tehä kauppalappua enkä tajua ny taas mistään mitään vaikka kuin kyttään jääkaappiin. Äyh. Ja sit jotain tärkeetä taas unohtuu.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pari bisseä kotona ja sitten johonkin ulos kikkaileen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi jotkut/joku voi nähdä tekemiseni Naamakirjassa, vaikka olen estänyt ne? Olen siis estänyt, ettei kenenkään pitäisi nähdä kun esim. kommentoin kaverini laittamaa linkkiä tai muuta postausta.

Kuitenkin ainakin yhdelle kaverilleni ilmaantuu naamiksen etusivulle tekemiseni ja minua vituttaa se. Hän on jopa kommentoinut sen kautta erään kitinäläisen (terkkuja!) linkkiä, vaikka he eivät ole edes kavereita!!!!1

Testasin miekkosen profiilia ja hän ei näe tekosiani. Joten whatta fuck - te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.

En voi kysyä tätä Naamiksessa, etten loukkaa tätä henkilöä, joka vähän ehkä stalkkaa minua. Mutta hän on siis mukava ihminen, mutta ei oikein tajua juttuja you know.

Pääsispä tupakalle, mutta puudutus on vielä sen verran tuhti, ettei imeminen onnistu!
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kreitsu kirjoitti:te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.
Ei.
Näkyy vain sun omat päivityksesi, ei mitään sellaista mitä olet hommaillut muiden profiileissa :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AngryBird kirjoitti: Ei.
Näkyy vain sun omat päivityksesi, ei mitään sellaista mitä olet hommaillut muiden profiileissa :)
Hmm, miksiköhän se yksi näkee ne, outoa :shock:

Ei sillä, että mulla olis salailtavaa, mutta kun tää yksi tapaus kyttää mun tekosiani nähtävästi aika tarkkaan ja se vähän rasittaa. :P
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mikko Rimmisen loistavasta kirjasta on nyt sitten tehty elokuva. Pakkonähdä.

Ensi-ilta tänään :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:te jotka olette naamiskamujani, niin kertokaa näettekö te profiilissani ja/tai naamiksen etusivulla päivityksissä, jos olen kirjoittanut jotain jonkun seinälle tai kommentoinut jonkun linkkiä.
Ei.
Ei mullakaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Liiskasin yhden lumoutuneen perässäkulkijani pyöröoviin. Toivottavasti heräs.

Hei, alan oppia tähän tyyliin. Ja tekipä hyvää tuo tunnustus.
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Minulla olisi hyvä ketjunalku aiheesta kivoja tarinoita oikeasta elämästä. Mihin lohkoon tuollainen kannattaisi laittaa, ettei kiva asia hukkuisi vaan tulisi mahdollisimman monen iloksi. Mietin sen tarinan myymistä VR:llekin.
Viimeksi muokannut Sipsukka, 02.09.2011 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Lumottu perässäkulkija ei liity tapaukseen.
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tämä elämä tuntuu paljon miellyttävämmältä näin romantisoimalla.

Eilen jäin itse junan ovien väliin, tuli lipuntarkastus ja tahdoin näyttää oman maksetun lippuni. Olin sen verran rehellisen näköinen, että tarkastaja sanoi, että turhaan jonotit yritä vaan ehtiä junasta pois. Hämmästyin, että junan ovissa ei ollutkaan liiketunnistinta eikä auktoriteettini purrut niihin. Tämä nyt tuli mieleen siitä lumotusta mihin nilkka osui. Harvemmin muuten niin päin. Eikä ollut se asema-tarina joka on mielestäni ihan huippu. Voisin kertoa sen kokonaisuudessaan jossain hyville tarinoille varatussa ketjussa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No pitihän se arvata. Ei pääse mamma ulos treffeille huomenna, lapsenhoitajan omat muksut kipeenä. No ehkä sit ens vuonna....
Vastaa Viestiin