Mitä Ostit?
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Dance_with_Dragons - kerta se on ensimmäinenkin. Nimittäin kaunokirjallisuuden ostaminen.
Ostitko normaalin polkimien kokoiset SPD:t? Itseäni vitutti aikoinaan suunnattomasti kun ostin sellaiset tikkuaskin kokoiset, joilla ei voinut kunnolla ajaa normaaleilla kengillä. Myöhemmin ostin järkevämmät, suunnilleen tämän tyyppiset:huima kirjoitti:Ostin pyöräilykengät ja SPD-klossit, että kengät lukittuvat polkimiin.
Potkin itseäni etten tehnyt sitä jo aiemmin.
On hybridipolkimet, eli toisella puolella normaalit polkimet ja toisella puolella SPD:t. Tulivat jo fillarin mukana alunperinkin ja toimivat ihan hyvin, kun eivät ole liian pienet.Manzel kirjoitti:Ostitko normaalin polkimien kokoiset SPD:t? Itseäni vitutti aikoinaan suunnattomasti kun ostin sellaiset tikkuaskin kokoiset, joilla ei voinut kunnolla ajaa normaaleilla kengillä. Myöhemmin ostin järkevämmät, suunnilleen tämän tyyppiset:huima kirjoitti:Ostin pyöräilykengät ja SPD-klossit, että kengät lukittuvat polkimiin.
Potkin itseäni etten tehnyt sitä jo aiemmin.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Yrittääkö joku tehdä sinustakin kunniallisen naisen? Mikä teihin vakiintuviin kitinälutkiin on mennyt, paitsi kyrpä?DitaVonShagwell kirjoitti:Morsiuspuvun
Itse ostin tänään 105 euron edestä hehkulamppuja, 75 ja 100 W, longlife, mattapintaisia. Ihme kyllä niitä saa vielä Orimttilasta, vaikka kielletty on. Nyt ei Viherpiiperöt säikyttele vuosiin.
Ekalla sovituskierroksella?DitaVonShagwell kirjoitti:Morsiuspuvun
Mulla kävi samanlailla. Ei siis tänään, mutta pukua "katselemassa". Eka päällä käynyt lähti mukaan, välissä piti tietysti sovitella monta muuta "varmuuden vuoksi".
Tänään ostin sohvapöydän ja tv-tason. Olisin ostanut myös varaamani nojatuolin, mutta Pentik oli mennyt kiinni jo seiskalta.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mikä lämmitys sulla on?Gat kirjoitti:Yrittääkö joku tehdä sinustakin kunniallisen naisen? Mikä teihin vakiintuviin kitinälutkiin on mennyt, paitsi kyrpä?DitaVonShagwell kirjoitti:Morsiuspuvun
Itse ostin tänään 105 euron edestä hehkulamppuja, 75 ja 100 W, longlife, mattapintaisia. Ihme kyllä niitä saa vielä Orimttilasta, vaikka kielletty on. Nyt ei Viherpiiperöt säikyttele vuosiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
http://www.valonetti.fi/product_details.php?p=278 >>> hehkulamppu, enempi valoa on parempi.Gat kirjoitti:Itse ostin tänään 105 euron edestä hehkulamppuja, 75 ja 100 W, longlife, mattapintaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kui ni?NuoriDaavid kirjoitti: Mikä lämmitys sulla on?
Sähkö ja harvemmin käytetty varaava takkauuni.
Ihan sairaan kalliita eikä sitä valoakaan tule. Miten nyt järkätään esmes lukulamppujen kohdevalot? Mulla oli ennen sadan watin kohdelamppu lukuvalona ja Pasilan kämpässä katossa peräti 200-wattinen hehkulamppu paperipallovalaisimessa. Inssi-isäni laittoi siihen kuumuutta kestävän kannan.Bluntly kirjoitti:http://www.valonetti.fi/product_details.php?p=278 >>> hehkulamppu, enempi valoa on parempi.Gat kirjoitti:Itse ostin tänään 105 euron edestä hehkulamppuja, 75 ja 100 W, longlife, mattapintaisia.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Lämmitysmuoto ratkaisee, onko hehkulamppu ok. Suorassa sähkössä on toki sama, lämmitätkö taloasia hehkulampuksi kutsutulla lämmittimellä (joka sivutuotteena tuottaa valoa 2-5%), vaiko sähköpattereilla, jotka eivät tuota pientä määrää valoa sivutuotteena.Gat kirjoitti:Kui ni?NuoriDaavid kirjoitti: Mikä lämmitys sulla on?
Sähkö ja harvemmin käytetty varaava takkauuni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Asus VH242H: Päädyin kuitenkin tähän aiemmin harkitsemani BenQ:n näytön sijasta. Hyvä kuvanlaatu on, ei pahaa valovuotoa ja muutenkin olen erittäin tyytyväinen näin pikaisen testailun perusteella.
Microsoft Sidewinder X5 -pelihiiri: On se kova; sopii hyvin käteen, tarkka kun mikä ja vaikuttaa ihan kestävältä peliltä näin yleisestikin. Eikä hintakaan ollut muunmerkkisiin pelihiiriin verrattuna paha.
Razer Sphex -hiirimatto: Kyllä nyt hiiri luistaa hyvin Liimapohja pitää maton hyvin paikallaan, joskin kerää myös kaiken pölyn ja muun paskan pohjaansa jos sitä joutuu liikuttelemaan. Eikä maksanut ees ihan hirveesti.
Lisäks WD:n 500 gt kovo.
Microsoft Sidewinder X5 -pelihiiri: On se kova; sopii hyvin käteen, tarkka kun mikä ja vaikuttaa ihan kestävältä peliltä näin yleisestikin. Eikä hintakaan ollut muunmerkkisiin pelihiiriin verrattuna paha.
Razer Sphex -hiirimatto: Kyllä nyt hiiri luistaa hyvin Liimapohja pitää maton hyvin paikallaan, joskin kerää myös kaiken pölyn ja muun paskan pohjaansa jos sitä joutuu liikuttelemaan. Eikä maksanut ees ihan hirveesti.
Lisäks WD:n 500 gt kovo.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pihakiviä vajaan tonnin (oli auton jousitus suht lowrider-asennossa)
Veden poisjohdatusjutskia ja tuubin Sikaa.
Veden poisjohdatusjutskia ja tuubin Sikaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.