![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Vapaa Perjantai
ei kai siinä muuten mittään, mutta ko kotona olis ihan oikeitakin hommia, turhauttaa istua täällä tyhjän panttina ko vois tehdä niitäkin. Lisäksi alkaa nukuttaa ja en millään kehtaa ottaa tirsoja kun tosi noloa jos pomo paukahtaa paikalle ja meitsi vetää sikeitä täällä. Enää kolme tuntia tosin!
Kielioppi huipussaan tässä viestissä
Kielioppi huipussaan tässä viestissä

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Josta tuli mieleen että kai te kaikki ootta jo tän nähneet?
Kielioppia nykynuorille:
"Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä "perkele", kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana jonka eteen lisätään "paskan", kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat "ihan sikana". Nyt voi pennunperkeleet päntätä ihan sikana paskanhaileeta kieliopinperkelettä. Yhdyssana on sellanen jonka väliin EI voi laittaa vittu. Niinku yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy."
Jaaha työt ei paina pitääkö käydä hakemassa Unifit kortti jotta pääsee harjoittelemaan ympäri Espoota ja Helsinkiä? Maksaisi tänään 85 maanantaina 89..
Menin ja aloitin uuden elämän, kuoppaan vanhan huomenna Herkkujen Suomi ja OlutToober tapahtumassa..
Tapahtumat etenevät, ottaako kenellään eteen?
Menin ja aloitin uuden elämän, kuoppaan vanhan huomenna Herkkujen Suomi ja OlutToober tapahtumassa..
Tapahtumat etenevät, ottaako kenellään eteen?

Pyyhin Netikettiin..
Hitto ko nuo äijät vääntää tuossa väärässä perjantai ketjussa niin tässä meinaa hämääntyä. Mutta nyt lyön putiikin kiinni ja lähen himaan, koulureenit tälle iltaa ja huomenna aamulla klo 6 nokka kohti pohojanmaata! See juu on maanantai!
Minkäs minä voin, jos aikuinen (?) mies (?) ei uskalla. Ei se siitä heruttamalla rohkaistu sen enempää. Vaikkei se kyllä tuolla tavalla tiedä, olisiko siitä mulle iloa vai eiküllküll kirjoitti:No ehkäpä Mirkku voisi lähettää vähän rohkaisevia efektejä, eikä vaan dissata *matchmakeroi*Bluntly kirjoitti:No jos halutaan saivarrella pilkkua niin joo.Mirkku kirjoitti:^eli et uskalla

Edit. Ja Nibasta nyt en olettanutkaan olevan mihinkään.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
- Pulkannaru
- Kitisijä
Reissusta palattu. Viime yönä meni alkoholijuomaa kurkusta alas liikaa. Mutta aamulla olo oli hyvä ja pirteä - tai ainakin pirteämpi kuin useimmilla muilla tuolla reissussa.
Kohta puoleen kohti ruokakauppaa josko jotain hyvää+terveellistä vknlopun ruokavaliossa.
Kohta puoleen kohti ruokakauppaa josko jotain hyvää+terveellistä vknlopun ruokavaliossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mä laitoin tän:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JNjO0Busqog&ob=av2e[/youtube]
Määräsin itselleni pullollisen Suomi-viinaa.
Edit: Ai Blytly jo ehtikin asian ytimeen. Sitten mietityttää enää vain että mikä onkaan seuraus ja mikä syy.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JNjO0Busqog&ob=av2e[/youtube]
Määräsin itselleni pullollisen Suomi-viinaa.
Edit: Ai Blytly jo ehtikin asian ytimeen. Sitten mietityttää enää vain että mikä onkaan seuraus ja mikä syy.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ehkä aamusella ehkä aamusella..Mirkku kirjoitti:Minkäs minä voin, jos aikuinen (?) mies (?) ei uskalla. Ei se siitä heruttamalla rohkaistu sen enempää. Vaikkei se kyllä tuolla tavalla tiedä, olisiko siitä mulle iloa vai eiküllküll kirjoitti:No ehkäpä Mirkku voisi lähettää vähän rohkaisevia efektejä, eikä vaan dissata *matchmakeroi*Bluntly kirjoitti: No jos halutaan saivarrella pilkkua niin joo..
Edit. Ja Nibasta nyt en olettanutkaan olevan mihinkään.

Ollut ihan ilmaista apuni, oletteko kuulleet Pipari-Kurkosta?
Ei se ei ole pirareita jakava ylimys, tai niitä rouskutteleva vaan yksi Kurko-lonkku maku.. Fingerporilaisia klonkkuja ja olutta myös, ei mennyt ihan hukkaan tämä ylimääräinen.. Ja odotan kovin miltä maistuu Sparkly 5.5%?
Viina ei ole vastaus, viina on kysymys tai toteamus "paskaaks tässä"
Pyyhin Netikettiin..