NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa näytän hyvin paljon samalta
Jos olet ko. elokuvan nähnyt, niin tiedät että tuolla oikeanpuoleisella roolihahmolla oli aivan hirveä akka kotona, joka possutti poloista mielensä mukaan. Elokuvan lopussa ukko sentään sisuuntui ja pisti akkansa ojennukseen
NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa näytän hyvin paljon samalta
Jos olet ko. elokuvan nähnyt, niin tiedät että tuolla oikeanpuoleisella roolihahmolla oli aivan hirveä akka kotona, joka possutti poloista mielensä mukaan. Elokuvan lopussa ukko sentään sisuuntui ja pisti akkansa ojennukseen
En oo nähny. Pitäis katsoa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Leffaan ^ liittyen, oon yleensä ihan otollista maaperää sekoiluleffoille, mutta toi oli jokseenkin ennalta arvattava ja sitä myöten tylsä. Apua, oonko muuttumassa vanhaksi, huumorintajuttomaksi harpuksi?!
^ No ei se NIIN huono ollut. Itse asiassa parhaasta päästä genressään vähään aikaan. Ei kyllä pärjää genren klassikoille, kuten kasari-"Polttarit" tai lähes loistavalle "Very Bad Things":ille.
Saapa nähdä muuttuuko tässä itsekin tiukkapipoisemmaksi sekoiluviihteen suhteen, ettei anna pojille omaa esimerkkiä. Oma faija oli ainakin sellainen. Kotona ei saanut kiroilla eikä puhua alapääjuttuja. Frendini oli yhden kesän samassa duunipaikassa faijan kanssa. Kertoi että se päästeli sellaista juttua taukotuvassa, että merimiehetkin olisivat punastelleet
Vapautta siinä määrin, että en taida tänäänkään tehdä niitä juttuja, joita ei ole ihan pakko. Niinku oikeestaan mitään Ens viikosta alkaen voinkin kitinöidä ahkerasti TAI keskittyä kouluhommiin, näkee sitten
HV on just mesta paikka. Mäkin joskus jopa eksyn keikuttaa persettä jos siel soittaa joku pändi 80-luvun musaa. Uu jeah peipi.
Lähetään Mirkku joskus yhessä sekottaan miesten päät kun kerran saman kylän likkoja ollaan
Joo-o. Se ois perjantai sitten taas. Systeri "käski" mun reippailla Jumboon ostoksille ja lupas heittää autolla mut sit kotiin. Voishan sitä ihmisten ilmoille uskaltautua. Mulla on täydellisen huulipunan metsästys nimittäin käynnissä. Jos sieltä ei löydy ni sit sitä ei löydy mistään.
Sola kirjoitti:HV on just mesta paikka. Mäkin joskus jopa eksyn keikuttaa persettä jos siel soittaa joku pändi 80-luvun musaa. Uu jeah peipi.
Lähetään Mirkku joskus yhessä sekottaan miesten päät kun kerran saman kylän likkoja ollaan
Sopii mulle . Mulla on kokemusta HV:sta tasan yhdeltä kerralta, silloinkin olin "miesseurassa" jo valmiiksi.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tuttava ajoi meille aamulla isolla yhistelmällä niin jukoliste tasoristeyksessä oli tullu puomi auton päälle! No se puomi oli irronnu ja hajonnu ja jannu kerenny junan alta pois. Junaki oli irrallisesta puomista huolimatta pysyny kiskoilla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
^Lahveti, semmosia ne puomit on, tulevat päälle hulena.
Kaveri oli joko ilmiömäisen hidas kuljettaja tai sitten puomi laski poikkeuksellisesti ennen sitä minuutin kestävää äänihelvetin alkamista ja valojen välkkymistä?
McJanne kirjoitti:^Lahveti, semmosia ne puomit on, tulevat päälle hulena.
Kaveri oli joko ilmiömäisen hidas kuljettaja tai sitten puomi laski poikkeuksellisesti ennen sitä minuutin kestävää äänihelvetin alkamista ja valojen välkkymistä?
Se tasoristeys on semmosessa hankalassa paikassa mäen päällä, siinä ei voi ajaa lujaa. Varsinkaan traktorilla jossa on korkea heinäkuorma perässä mihin se puomi oli jotakuinkin välittömästi vastannu. Oon itekki ollu siinä junan ajaessa ohi, yhtäaikaa ne valot, piipaukset(?) ja puomit tulee.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better