Keskiviikon Kehittelyt
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Keskiviikon Kehittelyt
Huomenta,
kahvit naamariin ja kohti sorvia.. Selkä vähä jumissa, saatanan toimistotyö!
kahvit naamariin ja kohti sorvia.. Selkä vähä jumissa, saatanan toimistotyö!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Itellä taas uhkaavasti vaikuttaa, että jään Kitinään roikkumaan kouluumenon sijaan.Haemaeraemies kirjoitti:Hitto oon kyll hyvä duunari, istun työpisteellä 20 min ennen työajan alkua, kun dösälinjat menee niin että joko on ajoissa tai sitten myöhästyy vähän.
Tosin, kyll mä sitten nipistän päivän lopusta 10 min, että kerkeää aikaisempaan dösään
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Ei kannata. Ei täällä enää mitään tapahdu.MiiX kirjoitti:Itellä taas uhkaavasti vaikuttaa, että jään Kitinään roikkumaan kouluumenon sijaan.Haemaeraemies kirjoitti:Hitto oon kyll hyvä duunari, istun työpisteellä 20 min ennen työajan alkua, kun dösälinjat menee niin että joko on ajoissa tai sitten myöhästyy vähän.
Tosin, kyll mä sitten nipistän päivän lopusta 10 min, että kerkeää aikaisempaan dösään
Oot vaan väärällä alueella.AngryBird kirjoitti:Ei kannata. Ei täällä enää mitään tapahdu.MiiX kirjoitti:Itellä taas uhkaavasti vaikuttaa, että jään Kitinään roikkumaan kouluumenon sijaan.Haemaeraemies kirjoitti:Hitto oon kyll hyvä duunari, istun työpisteellä 20 min ennen työajan alkua, kun dösälinjat menee niin että joko on ajoissa tai sitten myöhästyy vähän.
Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitäAngryBird kirjoitti:Onko täällä jotain salattuja alueita?
Äääh. Ei kiinnosta osallistua keskusteluun, jossa kukaan osallistujista ei tiedä paskaakaan yhtään mistään mutta huutaa silti pää punaisena.MiiX kirjoitti:Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitäAngryBird kirjoitti:Onko täällä jotain salattuja alueita?
Ei millään pahalla, mutta kun vilkaisin keskustelua ja siihen osallistujia, ei taida sun ÄÖ riittää "provoiluun".MiiX kirjoitti:Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitä
Work like a captain, play like a pirate.
Se on just hauskaaAngryBird kirjoitti:Äääh. Ei kiinnosta osallistua keskusteluun, jossa kukaan osallistujista ei tiedä paskaakaan yhtään mistään mutta huutaa silti pää punaisena.MiiX kirjoitti:Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitäAngryBird kirjoitti:Onko täällä jotain salattuja alueita?
No jos tykkää siitä, että kerta toisensa jälkeen tallotaan maahan niin mikäs siinä. Jatka ihmeessä.MiiX kirjoitti:Se on just hauskaaAngryBird kirjoitti:Äääh. Ei kiinnosta osallistua keskusteluun, jossa kukaan osallistujista ei tiedä paskaakaan yhtään mistään mutta huutaa silti pää punaisena.MiiX kirjoitti: Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitä
Oon kyllä pysyny aikalailla asialinjalla nyt tuossa keskustelussa pienestä hermostumisesta huolimatta alkuvaiheessa Enemmän seurailen tällä hetkellä noiden muiden riehumista, joka sekin on mukavaa.Vesper kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kun vilkaisin keskustelua ja siihen osallistujia, ei taida sun ÄÖ riittää "provoiluun".MiiX kirjoitti:Tarvii siirtyä vaan asiakeskustelun Kreikka-tukipakettikeskusteluun, niin siellä on kovat keskustelut (lue: tappelut) menossa. Pitkästä aikaa vaikuttas siltä, että saa kunnon provorähinään osallistua nii ei nyt malta minnekää hävitä
Minua ei henkilökohtaisesti vaan kiinnosta jos vaikka "tallotaankin maahan". Pätee niin oikeassa elämässä ja varsinkin internetissä. Enemmän mulle merkkaa se, että koen itse olevani oikeassa. En lähde vaihtamaan mielipidettä vaan sen takia, että muut on eri mieltä.AngryBird kirjoitti:No jos tykkää siitä, että kerta toisensa jälkeen tallotaan maahan niin mikäs siinä. Jatka ihmeessä.
Jos taas huomaan, että olen väärässä tai toisen mielipide on parempi, niin vaihdan siihen mielelläni ja myönnän tappioni. Se on vähän väittelyssä ideanakin.
Tuumasin samaa. Joskin Kitinässähän kaikki ovat kaikkien alojen asiantuntijoita.küllküll kirjoitti:Eipä sitten kauhean montaa ketjua jää osallistuttavaksiAngryBird kirjoitti:Äääh. Ei kiinnosta osallistua keskusteluun, jossa kukaan osallistujista ei tiedä paskaakaan yhtään mistään mutta huutaa silti pää punaisena.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pitäs mennä tänään kaffittelee yhen tytön kanssa statiin ja en kyllä keksi yhtään mitään tekemistä
Sit huomenna pitäs ostaa uus kapula enkä tiiä vielä yhtään että mimmoinen
Perjantaina täytyy ostaa sänkyrunko, onneksi tiedän mimmoinen se luultavasti tulee olee ja oon jo yhden semmoisen sopivan nähnytkin.
Sit huomenna pitäs ostaa uus kapula enkä tiiä vielä yhtään että mimmoinen
Perjantaina täytyy ostaa sänkyrunko, onneksi tiedän mimmoinen se luultavasti tulee olee ja oon jo yhden semmoisen sopivan nähnytkin.
Ruokalan kalapuikko Pena
No jaa, kai sitä vois muutamaks tunniks mennä tylsistymää koulun penkille.
Ja myönnettäköön tuon "väittelyn" jälkeen, että on mullakin ongelmia itseilmaisun kanssa Aika usein on huomannut, että on väitellyt saman tyypin kanssa jostain aiheesta kaks päivää ja sitten tajuaa, että ollaankin asiassa samaa mieltä
Nyt ei ND:n kanssa ihan siihen tilanteeseen päästy, mutta kyllä nyt ymmärrän sen järjenjuoksua tuossa asiassa jo hieman paremmin.
Ja myönnettäköön tuon "väittelyn" jälkeen, että on mullakin ongelmia itseilmaisun kanssa Aika usein on huomannut, että on väitellyt saman tyypin kanssa jostain aiheesta kaks päivää ja sitten tajuaa, että ollaankin asiassa samaa mieltä
Nyt ei ND:n kanssa ihan siihen tilanteeseen päästy, mutta kyllä nyt ymmärrän sen järjenjuoksua tuossa asiassa jo hieman paremmin.