Ootsäki nähny kityuniaMirkku kirjoitti:Heräsin aamulla ja mulla oli fritsu kaulassa. WTF?!?
Täydellinen tiistai
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
Liian jännä sessio telkkarista katottavaksi ja siksi sanonkin, että kyllä tuo pari on jo taputeltu. On Rauli kentällä tai ei. Riihilahti hoitaa sen pois tyylikkäästi. Kyllä siinä on jalkapallon ydin hukkunut kun ensimmäiseen peliin laitettiin lähetystö tarkistamaan keinonurmen väri ja haluttiin mansikoita pukuhuoneeseen. Sissos saatana!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkyykö Shalke-HJK töllöstä?
Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.
Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mun kännykän herätyskello ei vaan toimi. Onneks kaverit herätti aamulla että sain lekuriajan eilen varattua.Georgina kirjoitti:Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.
Mun pitäs kaivaa ihan tavan lamput esiin...ja saada joku prkl laittamaankin ne. Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet (paitti olkkarin johon kaikki muut lyö päänsä paitti mie) Ja sit ne verhot. Huoh. Palkataan pitkä mies, ruokapalkalla.
Ja mä oisin niiiiiiiiiin mielelläni tullu liikuttaa siun hevosen mutku mutku
- Pulkannaru
- Kitisijä
ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Oot vaan liian lyhyt.Pulkannaru kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ei tytöt. Tytöt saa luvallisesti käyttää tällaiseen TosiMiesten apua. Miehet jopa oikein odottavat sitäPulkannaru kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten...
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
1) lainata tikkaita (mieluummin lahjoittaa ne)
2) lahjoittaa samalla uudet lamputkin
3) tuoda lamput ja tikkaat kotiin
4) samalla lahjoittaja voisi asentaa lamput kattoon
jne.
jne.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
- Pulkannaru
- Kitisijä
Joo, mielellään.Sleazoid kirjoitti:Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
jne.
Huoh. Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään verhot alas heti kun joku ystävällinen sielu on ne TAAS asentanut paikalleen. Ja lamput on omasta takaa, kiitos.
Toki tuntevat ja tietävät. Vaan annas olla kun äitin silmä välttää. Kissatkin varmaan istuis sormi suussa sängyllä "en se minä ollu" jos osaisivat. Murheenkryyninä nimenomaan nuo rakkaat 60-luvun makkarin verhot. Ja kaveri ompeli niiiiiiin hienot verhot tytön huoneeseen joita en niitäkään saa ylös vaikka niillä korkkareilla kiikkuisin keittiöjakkaralla...AngryBird kirjoitti:Kakarat eivät tunne sanaa EI?ninnithequeen kirjoitti: Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään...
(Natsiminä paljastaa, että meillä EI kuuluu sekä kakaran että elukoiden ymmärtämiin sanoihin)
Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä
Onneks yks lähellä asuva kaveri lupas tällä viikolla joku ilta tulla laittaa kaik ja poraamaan seiniin sata reikää. Ei, mulla ei ole poraakaan. Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
No mitä odotat, kun jaksat valittaa siitä ettet saa verhoja ripustettua kun olet liian lyhyt? Ei saatana taas kerran.ninnithequeen kirjoitti:Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi