Haemaeraemies kirjoitti:
Netti sanoi että: All Nokias come with a default code of 12345 out of the box.
Suhtaudu asiaankuuluvalla varauksella.
Öö, tota, eiköhän PIN ja PUK liity siihen SIM-korttiin eikä ympäröivään luuriin.
Olette kaikki ihan oikeassa, luin vasemalla silmällä kun samalla tein x+n hommaa samaan aikaan. Kaikkea ei voi saada oikein, ja arvostan että ojennatte kun olen väärässä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mikshä ees oon koulussa, josta pitäs valmistua myyjiä. Vituiks menee koska paniikkihäiriö.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
MiiX kirjoitti:Mikshä ees oon koulussa, josta pitäs valmistua myyjiä. Vituiks menee koska paniikkihäiriö.
Saat elämänkokemusta, hyödyllistä tietoa myös muita töitä ajatellen ja näyttää huomattavasti paremmalta CV:ssä kuin "en oo tehny mittää" Voithan nää ensi vuojelle vaihtaa koulua!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ne tulee hyväntekeväisyystapahtumaan "juottopisteen "somisteeksi. Josta tulikin mieleeni, että tarvitsisin stetsonin. Sellaisen kunnollisen, mitään bling blingiä on turha ehdotella!!
MiiX kirjoitti:Mikshä ees oon koulussa, josta pitäs valmistua myyjiä. Vituiks menee koska paniikkihäiriö.
Saat elämänkokemusta, hyödyllistä tietoa myös muita töitä ajatellen ja näyttää huomattavasti paremmalta CV:ssä kuin "en oo tehny mittää" Voithan nää ensi vuojelle vaihtaa koulua!
Jep, vähän noilla syillä siellä nyt oon toistaseks pysynyki Kävin myös AMK:ta kokeilemassa lukion jälkeen, mutta se melkein tappo minut nii intin jälkeen vaihdoin sitte ihan amiskaan. Kyllä tuo nyt sen sentää voittaa.
Oon siis siellä toista vuotta nytten, yo-pohjalta eli pelkästään sen kaks vuotta kestääkin.
Sinänsä vaan turhauttaa tuo koulu, kun tiedän että tuskin kaupallisen alan hommia missään vaiheessa teen. Mutta aattelin vaa, että pitää se nyt joku "virallinen" koulutus ees hommata. Kyllä mulla kuletuspuolen ammattipätevyydet jne. löytyy ja sillä alalla löytyy hommia vaikka loputtomiin. Ja varmaan niitä hommia alan sitten tekemäänkin kunhan tuon nykysen koulun saa alta poies.
Vesper kirjoitti:Mistä koulusta valmistuu myyjäksi? Ja miksi siihen tarvitsee käydä kouluja?
Siinäpä se hauskuus onkin. Koko koulu on ihan turhaa paskaa ja itsestäänselvyyksien läpikäyntiä, että turhauttaa vielä kaks kertaa pahemmin.
Merkonomiks siis pitäs valmistua ja asiakaspalvelun ja myynnin -linjan oon valinnut. Kirjanpitopuoli ei kiinnostanut sitäkään vähää.
Vesper kirjoitti:Mene hyvä mies ennemmin vaikka kahdeksi vuodeksi kaupan kassalle. Opit enemmän ja kokemus on arvokkaampi muita töitä hakiessa.
No en todellakaa mene kaupan kassalle Jos nyt tuon koulun lopettasin nii pakenisin Itellalle takasi jakeluautohommiin. Mutta ei vaa oo enää järkee lopettaa kun yli puolet jo koulusta käyty.
Toisekseen kyllä se paskaki koulutus auttaa työpaikan saannissa. Työkokemusta on kyllä jo kertynyt suhteessa omaan ikään aika paljon ja monipuolisesti eri aloilta. Koulutuspuoli onkin sitten heikommalla tasolla.
Ne tulee hyväntekeväisyystapahtumaan "juottopisteen "somisteeksi. Josta tulikin mieleeni, että tarvitsisin stetsonin. Sellaisen kunnollisen, mitään bling blingiä on turha ehdotella!!
Oisit vähän lähempänä niin kaikki löytys. Siellä on varmaan joku iso hevostarvikeliike, hööks tai horze, jos niillä on länkkykamaa niin niillä on oikeita stetsoneita myös.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi kirjoitti:Haluaisin näyttää Pippa Middletonilta.
Mene makkariin, sammuta valot ja vedä verhot ikkunoiden eteen jos et ole jo teipannut jätesäkeillä niitä umpeen ja tunge kurkku perseeseen niin olet jo puolivälissä tavoitetta.
Homeboy65 kirjoitti:Röpöttäisikö vai eikö röpöttäisi...
Ajattelin käyttää futista tekosyynä avata vinkku. Ja kun bratwurstit tekee ensimmäisen maalin niin avaan kossun (luutavasti ennenkuin olen saanut viinipullonavaajan edes esille).
^Idänratsu tms ois varmaan vieläkin siinä Myllypuron liikuntahelvetin alapihalla. Horze oli "Horze Helsingin myymälä sijaitsee Kehä III:sen ja Vihdintien risteyksessä."