Itse mestaroin koko perheelle päivälliseksi Jalostajan hernekeittoa ilman lisukkeita. Muija ei syönyt, kun oli juuri vetänyt serkullaan kinkkupiiraan. Tyttö maistoi pari kertaa ja siirtyi Kaapoa väijymään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Kyljyksiä poppamiehen Thor-kastikkeella marinoituna (valkosipuli-lime-habanero) ja maissia. Oli muka mietoa soosia ja kissanpipanat, ei se runkatessa yhtään heppoiselta tuntunut.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:Grillistä lohta ja kesäkurPitsaa.
Tein päivällä samoin lohta, tosin uunissa. Eli reilu 600g pala uuniin 35min 250 astetta, mausteiksi suola, sitruunapippuri ja tilli, aivan lopussa purkki ruokakermaa. Riisipeti. Ajattelin syödä kohta loput mitä nyt jäikään.
^
Pistän lohen folion sisään, ripaus suolaa myllystä ja jotain maustetta mitä en nyt muista, pinnalle pihalta ruohosipulia. Kesäkurpitsa myös folioon, päälle tuota samaa maustetta ja luraus oliiviöljyä ja Virgino rypsiöljyä.
-
Rauno Räsänen:
Vesper kirjoitti:^ Ja kalaa, ei seitä. Ja pakastevihanneksiä, WTF?!
Sei on hyvää.
Edit: Vai seiti, suomenkieli taas hakusessa.
Vois hakee kebab, pekoni, sipuli ja kananmuna -pizzan tuosta naapurista
Tuo kananmuna saattaa kuulostaa epäilyttävältä, mutta toimii kyllä pizzassa täysillä.
Hyh hyh, kävin sitte Lidlissä kanssa ja ostin 460g paketin jotain suklaavanukkaita. Paketissa siis 4 pienempää kuppia. Vedin sitte tunnissa ne kaikki Ja toki sitä pizzaa ekaks.