Touhuton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Toisilla ihmisillä seksi ei ole yhtäläisyysmerkeissä rakkauden kanssa - ja tunneskaalalla on siis enemmänkin väriä.

Eikun äh. Mä astuin taas miinaan. Tana!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:Toisilla ihmisillä seksi ei ole yhtäläisyysmerkeissä rakkauden kanssa - ja tunneskaalalla on siis enemmänkin väriä.

Eikun äh. Mä astuin taas miinaan. Tana!
Joo. Pelkän seksin takiahan se matkustaakin 1600 km yhteensä mun takia. Kyllä se seksiä sais muualtakin.
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:Joka tapauksessa en kehtais edes miettiä moisten möläytyksien ilmoillepääsyä ellei yhdessäoloa alettais laskemaan vuosissa.
PYH! :paska:

Kyllä mä voin ainakin rakastaa ilman vuosien yhdessäoloa. Rakkaus ei synny ihan hetkessä, mutta ei sen syttyminen vuosiakaan vie. Alussa ehkä rakkauden ja hillittömän ihastuksen sekoittaa helposti. Vuosia myöhemmin rakkaus voi olla jo kadoksissa ja jäljellä on enää tottuminen, rakkaudesta ei ole enää tietoakaan.

Mutta ei tuota tunnetta voi kyllä ajalla mitata. Jokaisella se on erilainen.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Kyllä mä voin ainakin rakastaa ilman vuosien yhdessäoloa.
Kyllä mä pakkaisin laukkuni ja juoksisin kovaa jos joku etäsuhde alkais puhumaan rakkaudesta parin kuukauden lihanpiilotuksen jälkeen.

Ehkä oon sit vaan kylmä ja oon hengannut vääränlaisen nautakarjan kanssa, mutta ainakaan alle puolen vuoden en vois kuvitellakaan että oon "oppinut" toista rakastamaan, vaikka miten tuntuisi hillittömältä crushilta.
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Kyllä mä voin ainakin rakastaa ilman vuosien yhdessäoloa.
Kyllä mä pakkaisin laukkuni ja juoksisin kovaa.
En uskoisi itselläni vaikuttavan vielä tuon ison-R:n sanomisen, mutta jos toinen alkaisi suunnitella yhteenmuuttoa tms, niin paniikki tulisi saman tien...
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin