Mitä eniten haluat?
Mitä eniten haluat?
Jos nyt suljetaan tästä pois lottovoitot ja muut vastaavat äkkirikastumiset, mikä on se asia, jota eniten haluat?
Mä olen jo viikkoja toivonut, että päästäis ÄKKIÄ omaan kotiin, pois muiden nurkista. Tällä hetkellä anopin yläkerrassa majaillaan, kun oma asunto (maalla!) on remontissa, eikä aviomiestäkään juuri näy kotosalla, kun remonttia tekemässä kaiken vapaa-aikansa.
Elämän normalisoitumista tasaiseen tylsyyteensä tahtoo siis tämä.
Entäpä muut?
Mä olen jo viikkoja toivonut, että päästäis ÄKKIÄ omaan kotiin, pois muiden nurkista. Tällä hetkellä anopin yläkerrassa majaillaan, kun oma asunto (maalla!) on remontissa, eikä aviomiestäkään juuri näy kotosalla, kun remonttia tekemässä kaiken vapaa-aikansa.
Elämän normalisoitumista tasaiseen tylsyyteensä tahtoo siis tämä.
Entäpä muut?
Re: Mitä eniten haluat?
Touko-kesäkuun vaihteessa saisi syntyä terve vauva. Sukupuolella ei ole väliä, kunhan se on tyttö tai poika.
Lisää: haluan saada vessan ja vaatehuoneen valmiiksi ennen yllä olevaa tapahtumaa. En jaksaisi sitten enää näprätä rakentamisen kanssa.
Lisää: haluan saada vessan ja vaatehuoneen valmiiksi ennen yllä olevaa tapahtumaa. En jaksaisi sitten enää näprätä rakentamisen kanssa.
Viimeksi muokannut Meik, 10.12.2005 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä haluaisin, että perheeni pysyisi terveenä, ja että kaikki pysyisi ennallaan. Ja että saamme pitää tämän asunnon elämämme loppuun asti. Terveyttä, pitkää ikää ja onnea sukulaisille ja ystäville.
Rahasta nyt tietysti on aina pulaa...
En viitti kitistä mitään työvuoroista tässä, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
Rahasta nyt tietysti on aina pulaa...
En viitti kitistä mitään työvuoroista tässä, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
Mä toivoisin, etten enää tulisi yhtään tämän katkerammaksi, mikä vaatisi paljon rakkautta ja iloa. Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.
Enkä tarkoita tuolla rakkaudella niitä "mä oon rakastanut sua siitä asti kun näin sut vaikka ollaan juteltu ehkä 2 kertaa jolloin tilitin koko ajan omia asioitani ja antaisin vaikka munuaiseni jos alkaisit tyttöystäväkseni, mutta jos et ala niin kuole pois sitten" -poikia (kärjistetyksi), joita on kyllä ihan riittämiin, vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.
Enkä tarkoita tuolla rakkaudella niitä "mä oon rakastanut sua siitä asti kun näin sut vaikka ollaan juteltu ehkä 2 kertaa jolloin tilitin koko ajan omia asioitani ja antaisin vaikka munuaiseni jos alkaisit tyttöystäväkseni, mutta jos et ala niin kuole pois sitten" -poikia (kärjistetyksi), joita on kyllä ihan riittämiin, vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.
Minä toivoisin että kaikki tämän työn raskaan raataminen olisi sen arvoista. Että esim. viiden vuoden päästä voisin todeta olevani siinä tilanteessa että on varaa useampiin valintoihin. Ja sitä kautta mahdollisuus tarjota enemmän, esim. lapsilleni.
Mielekäs työ, kohtuullisella palkalla siis. Hyvä terveys. Oikeaa välittämistä. Ei missään järjestyksessä.
Mielekäs työ, kohtuullisella palkalla siis. Hyvä terveys. Oikeaa välittämistä. Ei missään järjestyksessä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tottahermine kirjoitti: Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.
..vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.

Toimivan hyvän parisuhteen naisen kanssa ja ehkä perheen.
Tasapainoisen, terveen elämän terveellisessä, hyvässä ja turvallisessa ympäristössä virikkeineen onnellisesti vanhaksi saakka ja henki pois sitten kertaheitolla ilman tuskaa.
Kyllä elämäni tähänkin mennessä on ollut tervettä ja tasapainoista johon olen kokonaisuudessaan tyytyväinen.
Tasapainoisen, terveen elämän terveellisessä, hyvässä ja turvallisessa ympäristössä virikkeineen onnellisesti vanhaksi saakka ja henki pois sitten kertaheitolla ilman tuskaa.
Kyllä elämäni tähänkin mennessä on ollut tervettä ja tasapainoista johon olen kokonaisuudessaan tyytyväinen.
Vitut. Onnistumisen ilo on kanssa ihan hienoa.Kittys kirjoitti:Tottahermine kirjoitti: Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.
..vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua..
Haluaisin onnistua ja ilota ja rokata
Mä haluaisin jostain itsekuria ja intoa lukea keväällä pääsykokeisiin (ja luonnollisesti myös päästä sinne kouluun). Ja haluaisin jotenkin saada tuon tulopuolen tasapainoisemmaksi, mikä nyt on hieman ristiriidassa näihin jatkokoulutustoiveisiin, mutta kai sitä toivoa saa!
Ja pidemmällä tähtäimellä haluaisin jonkun mukavan rivitalokämpän Tampereelta tai lähiseudulta, pienen kivan auton, turvallisen tasapainoisen parisuhteen ja lapsen tai kaksi.
Ja pidemmällä tähtäimellä haluaisin jonkun mukavan rivitalokämpän Tampereelta tai lähiseudulta, pienen kivan auton, turvallisen tasapainoisen parisuhteen ja lapsen tai kaksi.