Enää tässä jännittää se, että tuleeko viime viikolla otetuista kuvista sakkoja vai huomautuksia. Jos sakkoja, muuttuu kesäloma fillarilla ajeluun...Pulkannaru kirjoitti:^
Toivottavasti mulla ei ole kallista. Pitäisi ajella liki 5000km kolmeen viikkoon.
Sunnustus-tai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Toivottavasti huomautus/huomautuksia(!?). Toisaalta on fillaroinnissakin puolensa. Paitsi, jos sun tarvii ajaa duuniin saakka - siis vielä loman loputtuakin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Etä- ja epätyöt tehty. Viimekuun (=heinä!) saldoksi tuli 2,5 kertainen työpanos kovimpaan kohtuuliseen verrattuna. Palkaksi taitaa tulla 2,5 kertaine määrä haukkuja pomoilta 
Nuq

Nuq
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
No jopas on nyt tiukkaa. Mäkin taisin lauantaina selostaa jotain ihan kummaa jonka perille saamisessa meni jotain puol tuntia, koska känni.Suvinen kirjoitti:Rehellisyys ei kannata, varsinkaan kännisellainen. Myös krapula-avautuminen taitaa olla tiukka nou-nou.
Jos olosuhteet pakottaa olemaan jotain muutakuin rehellinen niin sitten kannattaa niitä muutella, mä tukehtuisin ainakin erittäin nopeasti jos asioita täytys pitää sisällä.
Ruokalan kalapuikko Pena