Se v**** minigolf-miitti
Se v**** minigolf-miitti
Kesäl olis kiva käydä minigolffailee, haluisko joku PK-seudulla lähtee pykälään?
Ruokalan kalapuikko Pena
Ei ollut mitään vihjailua! Tarkoitin että miitti saatetaan pitää nopeallakin aikataululla vaikka naamassa sopien jos niikseen tarvii ja jossei ole silloin städissa niin varmaan aika heikkoa alkaa yhtäkkiä Rovaniemeltä valumaan stadiin!!1Suvinen kirjoitti:^Ja kuitenkin heti täppäsit "en osallistu"?
Lomaa vain tää viikko, jotena rki-ilta on varmaan poissuljettu, ehkä. Onhan mulla viikollakin vapaata. Vastaan aina yhtä pätevän ehkä:n.
Edit: vai oliks toi "pk- seudulla" jotenkin vihjailua vai hä?!!
Ja Ninnihän asuu nykyään ihan jossain muualla kuin Itä-Helsingissä, käsittääkseni. Mutta joku kolmisen mammaa asuu laskujeni mukaan sielläpäin.
edit: mut jos nyt päätät tulla tännepäin, niin eiköhän sitten voida kattoa että saatais sut messiin!
Ruokalan kalapuikko Pena
Jees, poikkeuksellisesti aattelin että tää olis holiton meininki, niin kakrut voi roudailla messiin. Ens viikolla mulla on muuten melkein koko viikko täynnä menoa, joten jos ottais viikon 29 mietinnän alle? Esim Ti 19.7?AngryBird kirjoitti:Jos paikka ja aika on sopiva, saatan jaksaa ajaa paikalle. Saatan myös joutua raahaamaan mukaan 5-vuotiaan kaikkien alojen asiantuntijan.
Paikan varmaan voi päättää ihan nopsaan, mutta että sopiiko aika suurimmalle osalle...
Ruokalan kalapuikko Pena
- Pulkannaru
- Kitisijä
Olkoot se sitten maanantai 18.7, niin sullekin jää reilu mahis päästä osallistumaan. Entä se aika? Mä pääsen 15 duunista ja kun syön jotain himassa niin oon reedi sen jälkeen.Suvinen kirjoitti:Tolla viikolla mun ainut vapaa on ma 18.7., joten jos päädytte tiistaihin niin sitten passaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Jees, elikä päivä olkoot se 18.7 ja tarkan ajan sekä paikan säädän tuolla naamalan(event) puolella. Ne ketkä ei ole naamalassa tahi mun kavereita, niin niille ilmoitan täällä sitten yv:llä ellei joku yhteinen tuttu hoida sitä jotain kautta. Kunhan vaan muistaa ilmoittautua tässä ketjussa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Mun mielestä me voitais pitää naku-minigolf-miitti änkyräkännissä, mutta toi lapsellinenkin on ihan jees. Tosin pyrin jättämään lapset kotiin miehen kanssa; 5v jo pystyy pelaamaan ja olemaan (jos haluaa) ihmisiksi. 3v ja 1,5 kk on jo "rasite", ainakin äidin pallon käsittelylle (pervot!)
The great club outshines the individual, always and forever.
No varmaan golfit perutaan, ja ne keillä ei ole skidejä mukana niin voivat hipsiä jonnekin virvoitusjuomaa naattimaan. Mutta se selviää sitten pari päivää ennen maanantaita.Suvinen kirjoitti:Sit jos sataa vettä voitais mennä jonnekin kuppilaan? Vai perutaanko siinä tapauksessa koko roska?
Ruokalan kalapuikko Pena
Asuuko täällä lähistöllä muka muitakin K-mammoja?
Anyway, mä en pelaa jos ei saa olla änkyräkännissä. Tissejä en näytä, mut haluuks joku nähä tän mahan? (Erotiikan multihuipentuma.)
No, vakavasti tiukka ehkä. Tuskin pääsen ilman vauvaa ja vaunuja, mut voishan sitä kävellä moikkaamaan.
Anyway, mä en pelaa jos ei saa olla änkyräkännissä. Tissejä en näytä, mut haluuks joku nähä tän mahan? (Erotiikan multihuipentuma.)
No, vakavasti tiukka ehkä. Tuskin pääsen ilman vauvaa ja vaunuja, mut voishan sitä kävellä moikkaamaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.