Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Puoleen väliin muakin hymyilytti toi, mutta sitten vitsi oli saman toistoa.
Laskeekohan Hynynen itsensäkin tuommoiseksi tossun alla-eläjäksi :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave taitaa olla virkaa tekevä GBF. Tuollaisia naiset ovat tai kuka tahansa olisi, jos saisi saa mellastaa ilman mitään vastuuta.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos olet lukenut Hynysen tekstejä enemmän niin tietänet vastauksen. Tässä perheessä on kaksi Hynysen fanittajaa; äitee ja tytsä <3
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Kiira Korven varustekassi
Ilmetty entinen naapurin nainen. Äijä ei kyllä näyttänyt hynyseltä, ei tosiaankaan.

Kuvaus oli jotenkin niin sattuva (ja hänestä oli murhetta meillekin), että en oikein tiennyt itkisikö vai nauraisiko.
Came here for school, graduated to the high life
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Loukkaannuin naisten puolesta.
Voi jeesus sun kanssas, ukko. Nyt raavit sen miehisen itsetuntosi rippeet jostain akkas tohvelinpohjasta ja edes yrität.

Mikään ei ole niin paha kuin feministi - paitsi "mies" joka leikkii feministiä. Kyllä ne akat loukkaantuu tuosta tekstistä ihan itse, sinun ei tarvitse.

Ei tuo ihan terävintä Hynystä ollut, "Rakkaudella..." -kirjoituskokoelmassa oli terävämpääkin havainnointia. Hymyilytti silti. Ja kyllä, menen Ruisrokissa telttaan kuuntelemaan Kottareiden metelöintiä ja laulan kännissä mukana.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Loukkaannuin naisten puolesta.
Voi jeesus sun kanssas, ukko. Nyt raavit sen miehisen itsetuntosi rippeet jostain akkas tohvelinpohjasta ja edes yrität.

Mikään ei ole niin paha kuin feministi - paitsi mies joka leikkii feministiä. Kyllä ne akat loukkaantuu tuosta tekstistä ihan itse, sinun ei tarvitse.
Hoh hoijaa. Mun itsetuntoni ei kyllä liity tähän mitenkään. Ja kyllä mä nyt tunnistan rankan satiirin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Viesti Kirjoittaja Varis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kiira Korven varustekassi
:shock:

Loukkaannuin naisten puolesta.
Aika sovinistista. Eihän tuosta voi loukkaantua kuin silloin jos ajattelee kirjoittajan puhuvan totta.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

RP kirjoitti:Jos olet lukenut Hynysen tekstejä enemmän niin tietänet vastauksen. Tässä perheessä on kaksi Hynysen fanittajaa; äitee ja tytsä <3
Enpä ole lukenut. On varmaan parempiakin, siis hänellä, toivottavasti.
Oli kyllä niin yliampuva karikatyyri mega-bitchista että varmaan ollut hauskempaa kirjoittaa tuota kuin mun lukea.

Mutta toi äijä olis se jota käy sääliksi jos nyt jompaa kumpaa pitäs sääliä, tuommoisia taitaa oikeasti olla kohtuu paljon olemassa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Hoh hoijaa. Mun itsetuntoni ei kyllä liity tähän mitenkään. Ja kyllä mä nyt tunnistan rankan satiirin.
Minkä sitä GBF itselleen voi? Antakaa kaikkien kukkien kakkia!!!
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kait tässä on kohta otettava huumorikortti käyttöön.

Mutta joo. En mä nyt ole tässä mitään kantelua oikeuskanslerille tekemässä. Totean vain, että ko. juttu nyt ei ollut mitenkään kauhean hyvin kirjoitettu ja kissasta lehmäksi vitsin vääntäminen kokonaisen kolumnin verran ei nyt ole kovin vaativa suoritus.

Onko Hynynen kirjoittanut vastaavaa esim. suomirokkareista? Siinä olisi munaa ja rohkeutta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Suvinen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kiira Korven varustekassi
Voi huutonauru!!!
Sama, tosin itkunsekainen koska tuo kirjoitus pitää NIIN paikkansa. Joku geenivirhe naisissa on koska tuo on raakaa faktaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti: Onko Hynynen kirjoittanut vastaavaa esim. suomirokkareista? Siinä olisi munaa ja rohkeutta.
Onhan se kirjoitellut jos mitä elämänsä aikana. Yhdessä kirjoituksessaan jopa toteaa, kun funtsii tyttärensä tulevia sulhasehdokkaita, että jos tuo jonkun rasvalettisen rokkarin näytille niin siinä on jo haulikon paikka, pahin mahdollinen vaihtoehto. Mun mielestä Hynysellä on aika maistuva itseironia, ja pidän kirjoistustavastaan. Se on mitä on, ja yleensä aiheuttaa reaktion. Olen huomannunna.

Ja olen sovinisti, koska mielestäni tuo kirjoitus ei ole ihan hirveän satua.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Yritän vielä kerran: teollisuuden saastepäästöt länsimaissa ovat paljon pienemmät kuin muutama vuosikymmen sitten.
Iso osa tuosta johtuu vain tuotannon siirtymisestä aasiaan. Meidän pitäisi laskea päästömme sen mukaan mitä kulutamme, ei sen mukaan mitä tuotamme. Jos euroopan päästöihin lisättäisiin tänne roudatun kiinalaisen kaman päästöt, niin kuva ei olisi niin ruusuinen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Yritän vielä kerran: teollisuuden saastepäästöt länsimaissa ovat paljon pienemmät kuin muutama vuosikymmen sitten.
Iso osa tuosta johtuu vain tuotannon siirtymisestä aasiaan. Meidän pitäisi laskea päästömme sen mukaan mitä kulutamme, ei sen mukaan mitä tuotamme. Jos euroopan päästöihin lisättäisiin tänne roudatun kiinalaisen kaman päästöt, niin kuva ei olisi niin ruusuinen.
Ei kuitenkaan läheskään kaikki. Päästöt alkoivat alentua jo viimeistään 1960-luvulla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko Hynynen kirjoittanut vastaavaa esim. suomirokkareista? Siinä olisi munaa ja rohkeutta.
"Kesämies"-nimellä julkaistu kirjanen sisältää parhaita iskuja pakinoista sekä kuvauksen yhdestä keikkakesästä. Ei kovin ruusuinen kuva. Herätään darrassa, oksennetaan, nukutaan, ruvetaan vetämään viinaa että kyetään lavalla, soitetaan, vedetään lisää viinaa, sammutaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Lisää huumeita. Crocodile Venäjällä :apuva:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_Yfd_7jrnMk[/youtube]
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mirkku kirjoitti:Lisää huumeita. Crocodile Venäjällä
Drugs are bad for you, mmm'key?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Lisää huumeita. Crocodile Venäjällä
Drugs are bad for you, mmm'key?
"The active component is codeine, a widely sold over-the-counter painkiller that is not toxic on its own. But to produce krokodil, whose medical name is desomorphine, addicts mix it with ingredients including gasoline, paint thinner, hydrochloric acid, iodine and red phosphorous, which they scrape from the striking pads on matchboxes."

http://www.time.com/time/world/article/ ... 55,00.html

Hmm, taitaa tuollainen coctail vähän olla, m'kay?
Came here for school, graduated to the high life
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tulee monessa kohtaa mieleen Manalan toteamus, mitä käyttöä tuolla ketteryydellä olisikaan sänkykammarin puolella.

Toinen mikä yleensä pistää näissä videoissa silmään on se, että jostakin ihmeen syystä kun kaksipyöräisellä alkaa mennä joku pieleen laitetaan niin kaasua korkeintaan laitetaan lisää kävi miten kävi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Muahaahh! Aamun naurut.
http://damnyouautocorrect.com/
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Muahaahh! Aamun naurut.
http://damnyouautocorrect.com/
:lollero:

En oikeasti muista, koska viimeksi olen nauranut niin, että kyyneleet valuvat silmistä.

Kannattaa tsekata hall of fame eli "best of dyac".

Jostain syystä "the vacuum incident" sivulla kolme nauratti eniten

http://damnyouautocorrect.com/category/ ... ac/page/3/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Viesti Kirjoittaja Varis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Muahaahh! Aamun naurut.
http://damnyouautocorrect.com/
:lollero:

En oikeasti muista, koska viimeksi olen nauranut niin, että kyyneleet valuvat silmistä.

Kannattaa tsekata hall of fame eli "best of dyac".

Jostain syystä "the vacuum incident" sivulla kolme nauratti eniten

http://damnyouautocorrect.com/category/ ... ac/page/3/
Noi olis hauskempia jos niistä edes osa olisi todellisia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Nää vaan on aika usein feikkejä.

Pienellä googlettelulla löytyy saitti, jolla voi tehdä omia hauskoja iPhone tekstarijuttuja tai wannabe FB-päivityksiä, joista ottaa sitten kuvakaappauksia.
Vastaa Viestiin