annepa kirjoitti:Koira on koira ja susi on susi. plaa, plaa, plaa....
Kaikessa muussa samaa mieltä, paitsi siinä, että koira on tyhmä . Mun koirat nukkuu mun vieressä, yhdessä mytyssä. Ei haittaa mua, päinvastoin ja muita ei mun huushollissa mun sängyssä sit nukukaan -> ei ole keltään pois.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Suvinen kirjoitti:Lähen kuusisataa viestiä ja eka palstakonflikti!! Tuleeko Mirkusta nyt vihoin Täysivaltainen Kitinäläinen, vai kutsuuko KSE?
Ai Gatin takiako? Muahahah!
Ai ton koirajutun takiako? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mun elämäntapa ei olekaan muiden miellyttämiseksi. Nih. (paitsi, että blondina mä en ole nähnyt konfliktia vielä missään. Vai enx mä vaan tajuu? hö)
Nämä on ehk vähä irrallisia kommetteja, mutta jos ihminen olisi kuin älykkäin koira, niin kukaan ei tyyppiä kovin älykkäänä pitäisi. Pitää olla oma tahto ja suhteellisuudentajua käyttää sitä. Ei koiria ja ihmisiä voi verrata.
Koiran ja lapsen kasvatus taas. Lasta - kuten susiperheessä tehdään, ei todellakaan pidä kasvattaa kumartamaan erehtyväisiä vanhempiaan. No, tuleehan niistä mustalaisia ja erinomaisia sotilaita - itsetuntoisia vahvoja kapeakatseisia heimohemmoja.
Viimeksi muokannut Tirina, 01.07.2011 19:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Koira onkin perheessä kuin ikuinen kaksivuotias. Aina saa olla komentamassa, kieltämässä ja käskemässä. Silti muisti on parhaimmillaan vain hetken mittainen
Mirkku kirjoitti:Koira onkin perheessä kuin ikuinen kaksivuotias. Aina saa olla komentamassa, kieltämässä ja käskemässä. Silti muisti on parhaimmillaan vain hetken mittainen
Koira vaikuttaa niin onnelliselta ja muutkin pikkueläimet. Tein kerran virheen ja toivoin ääneen, että pystyisin heräämään joka aamu kuin uuteen maailmaan yhtä uteliaana kuin hamsteri, yhtä huonomuistisena samaan paikkan ja löytämään seikkailun jokaisesta päivästä. Toiveet käy toteen.
Nyt toivonkin tämän seurakunnan edessä, että muistini ja järkeni taas lähtisi kulkemaan.
Kaikessa muussa samaa mieltä, paitsi siinä, että koira on tyhmä
Siis tottakai ainakin mun koira on koiraksi fiksu, daah, mut noin yleisesti ottaen koira on aika tyhmä olento. Mut ihmeellisesti ne vaan ymmärtää vaikka ihmisten mielialat. Kun kaverini itki avioeroaan niin koira tuli hiljaa eteen ja laittoi pään kaverin polvelle ja näytti onnettomalta. Mikä tietysti aiheutti kaverissa suuren itkupuuskan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Siis tottakai ainakin mun koira on koiraksi fiksu, daah, mut noin yleisesti ottaen koira on aika tyhmä olento. Mut ihmeellisesti ne vaan ymmärtää vaikka ihmisten mielialat. Kun kaverini itki avioeroaan niin koira tuli hiljaa eteen ja laittoi pään kaverin polvelle ja näytti onnettomalta. Mikä tietysti aiheutti kaverissa suuren itkupuuskan.
Eläimillä on se vaisto, siksi vaikuttavat fiksuilta, mutta huh sitä vaistojen kiimaviidakkoa. Ihmisiltä, monelta taka-alalle jäänyt. Sen korvannut monella tunne, voi niitä viirejä, joita se ohjaa - vaan järki, ja siinäkin erilaisia otsalohkoja.
Mirkku kirjoitti:
Eläimillä on se vaisto, siksi vaikuttavat fiksuilta, mutta huh sitä vaistojen kiimaviidakkoa. Ihmisiltä, monelta taka-alalle jäänyt. Sen korvannut monella tunne, voi niitä viirejä, joita se ohjaa - vaan järki, ja siinäkin erilaisia otsalohkoja.