Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Dave: Pirautappa paikalliseen rakennusvalvontaan ja pyydä poikkeen katsomassa menoa. Mitään oikeutta ei ole tontillesi tulla jos ei ole
erikseen pyydetty lupaa kirjallisena sinulta, rakennusvalvonta paikalle ja kierros tarkastajan kanssa tontillasi.
Ei mulla muuta.
erikseen pyydetty lupaa kirjallisena sinulta, rakennusvalvonta paikalle ja kierros tarkastajan kanssa tontillasi.
Ei mulla muuta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^Kiitos. Noin se varmaan on, että rakennusvalvontaan järkevintä ma ottaa yhteyttä, jos ojaa ei silloin kaiveta auki. Menee osittain lapiohommiksi, koska savea on pensaidenkin tyvien päällä.
Jos rakennuttaja asuisi Suomessa, niin välttämättä ei olisi tällaisia ongelmia, mutta kun ovat siis useamman tuhannen kilometrin päässä.
Jos rakennuttaja asuisi Suomessa, niin välttämättä ei olisi tällaisia ongelmia, mutta kun ovat siis useamman tuhannen kilometrin päässä.
- pierupylly
- Kitinän uhri
- Pulkannaru
- Kitisijä
- pierupylly
- Kitinän uhri
Pulkannaru kirjoitti:Maalarinvalkoisessa on mustaa seassa. Kristallinvalkoisessa varmaan ei ?
Kiitos vain. Tiesin kyllä, että maalarinvalkoiseen on heitetty mustaa sekaan, mutta se ei valitettavasti yhtään auta hahmottamaan miten se käytännössä eroaa. Mutta tarjousämpärit olivatkin loppuneet ennenkuin ehdin kauppaan, joten ostetaanpa kalliimmalla sitä maalarinvalkoista jatkossakin.AngryBird kirjoitti:Ei minusta. Bluntly esittänee eriävän mielipiteen.
Nim. lumivalkoiset seinät
Pröötprööt
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- pierupylly
- Kitinän uhri
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Ota jotain muuta kuin kylmää maalarinvalkoista. Sävytä edes johonkin muuhun sopivaan päin niin vähän kuin järjestelmässä voi.
Edellisen asunnon seinät vetelin sävyttämättömällä perusvalkoisella, se ei pahasti muuttunut 10 vuoden aikana auringon vaikutuksesta ja oli vieraidenkin mielestä valkoisempaa.
Ota jotain muuta kuin kylmää maalarinvalkoista. Sävytä edes johonkin muuhun sopivaan päin niin vähän kuin järjestelmässä voi.
Edellisen asunnon seinät vetelin sävyttämättömällä perusvalkoisella, se ei pahasti muuttunut 10 vuoden aikana auringon vaikutuksesta ja oli vieraidenkin mielestä valkoisempaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Viimeksi muokannut Bluntly, 01.07.2011 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- pierupylly
- Kitinän uhri
Vetelin jo alakerran tuolla maalarinvalkoisella, ihan se passelilta muuten näyttää mutta ikkunan- ja ovenkarmit on siitä vähän keltasempaan päin. Mutta eipä tuota nyt ajattele, jos ei ihan vierestä tutki. Sävyseiniä on sitten siellä täällä piristämässä.Pulkannaru kirjoitti:^
Pröötprööt
Sävykoodi F497. Puhdas valkoinen.
Sävykoodi G497 (entinen F157) Maalarinvalkoinen
Mitä itse olen töissä huomannut niin maalarinvalkoinen on nappi makuuhuoneeseen, ei hohda kun on rikottu sävy. Puhdas sopii paremmin "julkisiin" tiloihin missä halutaan korostaa valoisuutta esim olohuone.
Mutta hittoja noista voi sanoa, toisen silmään on joku sävy parempi kuin toisen. Makuasia sano kissa kun persettään nuoli.
EDIT: Ja muistin että maalarinvalkoiseen on sotkettu mustaa ettei väri kellastu ajansaatossa, puhdas valkoinen nimittäin kellastuu vuosien aikana ja muuttuu kermaiseksi sävyltään.
Sävykoodi G497 (entinen F157) Maalarinvalkoinen
Mitä itse olen töissä huomannut niin maalarinvalkoinen on nappi makuuhuoneeseen, ei hohda kun on rikottu sävy. Puhdas sopii paremmin "julkisiin" tiloihin missä halutaan korostaa valoisuutta esim olohuone.
Mutta hittoja noista voi sanoa, toisen silmään on joku sävy parempi kuin toisen. Makuasia sano kissa kun persettään nuoli.
EDIT: Ja muistin että maalarinvalkoiseen on sotkettu mustaa ettei väri kellastu ajansaatossa, puhdas valkoinen nimittäin kellastuu vuosien aikana ja muuttuu kermaiseksi sävyltään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
- pierupylly
- Kitinän uhri
^tääkö?
http://kuvaton.com/browse/15201/
http://kuvaton.com/browse/15201/
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"