All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jauhannus menee Mustiksen kisuleita hoidellessa, tarviiko kukaan kitinä kisuli hoitoa? Niin tämä e i t i e t e n k ä ä n koske manala-nimisiä kisuleita..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Joo, tuu sisustelemaan mun kaa. Eiku ei. Mää sisustelen ihan itte. Ja hoidan kissaniki ihan itte. (kiitos eräästä juhannuksesta, jonka pelastit) :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Whiii, pari tuntia vielä duunia ja sitten kotio pakkaamaan kamat autoon ja tien päälle. Satakoon vaikka, mie en välitä! Meillä on sen verran iso grillikatos, että kyllä siellä kuivana pysyy. Ja sitä paitsi päätavoitteeni juhannukselle on nukkua tarpeeksi.

Suurin tragedia lienee se, että mulla on viimeisestä Sookie Stackhouse -kirjastani vain viimeinen luku jäljellä. Tilasin Amazonilta lisää, mutta ne eivät ole vielä tulleet ja lisäksi yksi puuttuu välistä, kun luulin että se on jo hyllyssä. Prkle. Pakko lukea jotain muuta mökillä. Kamalaa :cry:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Sinulla sentään on niitä kirjoja. Itsellä on tasan yksi Vares lukematta ja siitä on painos loppu (nuoruustango).
Came here for school, graduated to the high life
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ei o kyllä ollut näin hiljaista väijyvuoroa miesmuistiin. Kolme puhelua kolmessa tunnissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Huuto.netistä näyttää ainakin löytyvän monta kappaletta Nuoruustangoa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

swirl kirjoitti:^^Huuto.netistä näyttää ainakin löytyvän monta kappaletta Nuoruustangoa.
En tiedä kuuluuko tämä "en ole koskaan" tai vastaavaan ketjuun, mutta en ole koskaan ostanut huuto.netistä mitään. Keltaisesta pörssistäkin on jotakin ostettu, mutta ei huutiksesta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:En tiedä kuuluuko tämä "en ole koskaan" tai vastaavaan ketjuun, mutta en ole koskaan ostanut huuto.netistä mitään. Keltaisesta pörssistäkin on jotakin ostettu, mutta ei huutiksesta.
THE loser (TM) strikes again.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Myös kirjastomahdollisuus lienee olemassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole myöskään ostanut tai myynyt Huutonetissä tai Keltaisessa pörssissä koskaan mitään. Työn puolesta olen tosin usein tekemisissä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ em. asioilla voi olla joku yhteys? Tietysti ne pidemmän linjan pissittäjät löytyvät aika hyvin googlellakin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:THE loser (TM) strikes again.
Minusta on jotakin erityisen absurdia siinä, että joutuu Riemiksen luuseriksi haukkumaksi. :)

Kukahan sinunkin puuroosi on pissinyt?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Myös kirjastomahdollisuus lienee olemassa.
Tietty. Mieluusti ostaisin sen (uutena) noitten muitten pokkareitten ja kovakantisten kaveriksi. Voisi sitten lukea silloin kun juuri sattuisi olemaan aikaa.
Came here for school, graduated to the high life
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Huuto.netistä puheenollen.. Mulle saa nyt pitää peukkuja että voitan huudon tänään ja saan uuden ihanan sohvan!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Myös kirjastomahdollisuus lienee olemassa.
Tietty. Mieluusti ostaisin sen (uutena) noitten muitten pokkareitten ja kovakantisten kaveriksi. Voisi sitten lukea silloin kun juuri sattuisi olemaan aikaa.
No esim. minä myyn omat kirjani (uutena ostetut) lukemisen jälkeen, joten ne ei yleensä, edes pehmeäkantiset, uudelle häviä. Joten miksi siis ei etsiä huutiksesta kunnossa olevaa kappaletta. Luulisi löytyvän.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

küllküll kirjoitti:Pahan painajaisen näytti. Istuin keittiön pöydän ääressä tuijottamassa allekirjoitusta vaille valmiita avioeropapereita, toisen osapuolen kohdalla oli nykyisen wifeyn nimi. Harvoin on töihin herääminen tuntunut yhtä miellyttävältä.
Nokitan pedofiliaunella, jossa lapsi oli kidnapattuna ja koitin juonitella vapaaksi ennen kuin peruuttamatonta vahinkoa tapahtuu. Aamulla levännyt ja rauhallinen olo my ass.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:^Joo, tuu sisustelemaan mun kaa. Eiku ei. Mää sisustelen ihan itte. Ja hoidan kissaniki ihan itte. (kiitos eräästä juhannuksesta, jonka pelastit) :h:
I am the Saviour! Mikähän jussi se olikaan, olen pelastanut niin monta että ei muista..

Myin Huutonetissä seuran tarpeettoman jääkuapin, ostajaksi paljastui jonkun moottoripyöräkerhon jäsen, liivissä luki jotain ei ollut Helvetin.. Vaan joku muu.. Ehkä Bandidos.. Kannoimme kaapin farmarirelluun..
Sola kirjoitti:Huuto.netistä puheenollen.. Mulle saa nyt pitää peukkuja että voitan huudon tänään ja saan uuden ihanan sohvan!
Tarvitko apua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:No esim. minä myyn omat kirjani (uutena ostetut) lukemisen jälkeen, joten ne ei yleensä, edes pehmeäkantiset, uudelle häviä. Joten miksi siis ei etsiä huutiksesta kunnossa olevaa kappaletta. Luulisi löytyvän.
Oukkeli doukkeli. Yksi syy itselle ostamiseen on suunnitelma lukea kaikki alusta loppuun uudestaan kunhan on täysi sarja.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun piti unessa matkustaa jonnekin junalla jonka raide oli 135 kerrosta maan alla. Käveltiin porukalla portaita 70 kerrosta alas päin, ja piti majoittua miettimään onko reissuun niin pakko päästä että vielä puolet enempi jaksais mennä maan sisään. Olo noin paljon maan alla ei ollut kauheen mukava, vaikka siellä oli paljonkin kaikkee hotellia ja muita ihmisiä. Outoa, eli perussettiä :D
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähden nyt pariksi tunniksi juhannusaleja kiertämään, yksin. Älkää häiritkö.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Niba kirjoitti: Tarvitko apua?
Ai mihin? Enhän mä tiiä ees saanko mä sitä :/
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Melnais kirjoitti:Nokitan pedofiliaunella
*kortit pöydälle alassuin ja pelistä pois*
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:^ Sinulla sentään on niitä kirjoja. Itsellä on tasan yksi Vares lukematta ja siitä on painos loppu (nuoruustango).
Paljo maksat kovakantisesta, kerran luetusta??? ;)
Kolmas painos, 2005
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:Paljo maksat kovakantisesta, kerran luetusta??? ;)
Kolmas painos, 2005
Emmä tiä, vitosen?
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin