Perjantai-haiku, osa 2
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tiistaina tulee
kone, mies ja multaa
pihalle nurmi
Torstaina tulee
kivimies ja toinen
betonikivet
Saapas nähdä juu
josko aikataulu tää
noin toteutuu
kone, mies ja multaa
pihalle nurmi
Torstaina tulee
kivimies ja toinen
betonikivet
Saapas nähdä juu
josko aikataulu tää
noin toteutuu
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tää yks sihteerimme kailotti juuri henkilöstökuppilaan saavuttuani takapulpetistaan: "Jones, vähäkö sää oot laihtunut!" A) en ole puoleentoista vuoteen laihtunut kiloakaan B) ylipäätään painoni ei hänelle kuulu, vielä vähemmän julkiseen keskusteluun. Vittu, että naiset osaa 

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
test
Edit: Nii sitä vaa testaan, et mitäkäs vittua? Onks sonera TAAAAAS mykkyräl?? Tai no kui voi olla mahollist, et abt puoliin sivuist pääsen ja puoliin en? Tai ehkä 25/75? Tai taitaa olla jo 10/90... Kitinä sentäs pelittää (et ei sillee mitää suurempaa hätää sit kuitenkaa <3).
Enkä ees koittanu mitää tuhmii sivui. =(
Edit: Nii sitä vaa testaan, et mitäkäs vittua? Onks sonera TAAAAAS mykkyräl?? Tai no kui voi olla mahollist, et abt puoliin sivuist pääsen ja puoliin en? Tai ehkä 25/75? Tai taitaa olla jo 10/90... Kitinä sentäs pelittää (et ei sillee mitää suurempaa hätää sit kuitenkaa <3).
Enkä ees koittanu mitää tuhmii sivui. =(
Viimeksi muokannut Lapitii, 17.06.2011 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Se sama puuma taas?!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää yks sihteerimme kailotti juuri henkilöstökuppilaan saavuttuani takapulpetistaan: "Jones, vähäkö sää oot laihtunut!" A) en ole puoleentoista vuoteen laihtunut kiloakaan B) ylipäätään painoni ei hänelle kuulu, vielä vähemmän julkiseen keskusteluun. Vittu, että naiset osaa
-
- Kitisijä
No onpas kamalata. Joo se haluu varmaan vähintään pokaa sut.Ylermi Ylihankala kirjoitti:...
Tai sit siitä vaan näytti silt et oot laihtunu ja se tuli sanoneeks sen ääneen. Iik. Mä ymmärrän et sun yksityisyyttäs on nyt aivan helvetisti loukattu. =/ Mut hei koita jaksaa, tsemii!

Soneralla on kuulemma ongelmia nimipalvelimissa. Isoilla sivustoilla käytetään erilaisia tekniikoita liikenteen ohjaamiseksi, ja nimipalvelutiedoissa käytetään lyhyitä voimassaoloaikoja. Kitinän nimi on ja pysyy paikoillaan vuorokauden ttl-arvolla.Lapitii kirjoitti:Siis ny mä pääsen vaan Kitinään enää. Tää on joku Aasin salajuoni, pakko olla, se haluu omii mut tänne ja vain tänne! Ja te ootte varmaan kaikki lahjonu sen oikeen porukal!
Kiitti Aasi! Oli aika hämmentävää ku ihan (imo) randomina jotkut toimii ja jotkut ei (aika harvat mun vakkareista toimi). And sooo carrots are on me! =)aasi kirjoitti:Soneralla on kuulemma ongelmia nimipalvelimissa. Isoilla sivustoilla käytetään erilaisia tekniikoita liikenteen ohjaamiseksi, ja nimipalvelutiedoissa käytetään lyhyitä voimassaoloaikoja. Kitinän nimi on ja pysyy paikoillaan vuorokauden ttl-arvolla.Lapitii kirjoitti:Siis ny mä pääsen vaan Kitinään enää. Tää on joku Aasin salajuoni, pakko olla, se haluu omii mut tänne ja vain tänne! Ja te ootte varmaan kaikki lahjonu sen oikeen porukal!
- Riemumieli
- Kitisijä
Luulisi, että olisi kiva, jos joku uskaltaisi suomalaisessa työmaailmassa sanoa jotain positiivista toisen olemuksesta. Luulisi, että paskalakkikin kyllästyisi ainaisiin sinivuokko-, kyttä-, koukku- tai vittupääluonnehdintoihin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää yks sihteerimme kailotti juuri henkilöstökuppilaan saavuttuani takapulpetistaan: "Jones, vähäkö sää oot laihtunut!" A) en ole puoleentoista vuoteen laihtunut kiloakaan B) ylipäätään painoni ei hänelle kuulu, vielä vähemmän julkiseen keskusteluun. Vittu, että naiset osaa
Paras päivä ikinä.
Muistelen, että jonkun iän jälkeen saisi jotakin aikuiskouluttautumisrahaa/tukea, joka olisi jotakin ihan muuta kuin opintoraha. Juu, suosittelen ottamaan selvää.Suvinen kirjoitti:Totuushan on, että olen aika pihalla tämän päivän kouluttautumismahdollisuuksista sekä tukien ja lainojen viidakosta. Siksi kai jonkun kanssa onkin mentävä juttelemaan, että vähän tietäisi mitä tehdä.
Voi helvetti kun olis älynnyt joskus jotain säästää niin nyt olisi paljon helpompaa. Jos ei olis muksua olisin jo niin long gone.
Came here for school, graduated to the high life