Jätetääs nää lasten sadut vähemmälle?
Olen ehkä kahdessa grillaus kisassa tänä vkl tai sitten en..
No ainakin yhdessä..
Nukkua pitäs huomenna makkaran mittailua ja arvostelua..
Perjantai iltana eräs tapahtuma ja lauantai aamuna ehkäpä Tammelaan
sunnuntaina vois levätä tai siivota, onneksi vaatteet ja astiat pesee kone..
Aamulla konetta käynnistäessä meni ½h. Ajoin virustarkistuksen ja pöpöjä löytyi. Miten näin hitaalla koneella voi tehdä töitä? Nörtti saapuu vasta iltapäivällä tai huomenna
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Mirkku kirjoitti: Aamulla konetta käynnistäessä meni ½h. Ajoin virustarkistuksen ja pöpöjä löytyi. Miten näin hitaalla koneella voi tehdä töitä? Nörtti saapuu vasta iltapäivällä tai huomenna
Mirkku kirjoitti: Aamulla konetta käynnistäessä meni ½h. Ajoin virustarkistuksen ja pöpöjä löytyi. Miten näin hitaalla koneella voi tehdä töitä? Nörtti saapuu vasta iltapäivällä tai huomenna
Mä avaan omaa konettani joka aamu sen puol tuntia
Miksi suljette ne koneet, jos on noin hidasta.
Samaa faija sano. Mut tässä tilttaa windows itekseen jos jättää yöks seisomaan tai ees lepotilaan...vanha paska läppäri, uutta odotellessa.
EDIT: seisomaan tai edes lepotilaan...mikähän mul on mielessä
Kyllä mä tän duunikoneen sammuta aina kotiin lähtiessä. Nyt tässä on ilmeisesti joku saakelin pörriäinen, koska virustorjunta löysi pari (ja poisti?). Mut mä oonkin ens viikon lomalla, joten jos vielä huomisen toimii, niin kivat sille
Edit. Voi helevetin perse. Tän joutuu kai tyhjäämään kokonaan ja tässä on sellasia ohjelmia, jotka joutuu talon ulkopuolinen taho käydä asentamassa -> ei ole ihan halpaa puuhaa
Olen tullut siihen tulokseen, että jos/kun emofirmaduunikoneeni seuraavan kerran tilttaa niin on osakkeenomistajien edun mukaista, että kaivan metsään kuopan, dumppaan koneen sinne ja sanon, että kone hukku enkä tiedä missä se on.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Suvinen kirjoitti:Pääsin ehjänä pyörän kanssa keskustaan asti vaikka törmäsinkin roskikseen; sen verran oli tolkkua että talutin jyrkän alamäen. Jokunen sopimaton tekstiviesti lähti yöllä, joihin ei ole tullut vieläkään vastausta....
(nään sieluni silmin sut, fillarin ja roskiksen. Toruitko edes roskista, kun oli tiellä? )
Mun äiti on sairaalassa nyt, kun kaatui pyörällä kypärä päässä. Ilman kypärää ois voinut käydä varmaan aika ikävästi, kun nytkin on jonkin sortin päävamma.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Ei riitä.
Pitäis hommata 2*(toinen pää ja toinen pari käsiä)...
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^joo-o. En mä nyt meinaakaan, että sä siellä baaritiskillä istut kypärä päässä (tai tiedä vaikka flaksi paukkuisi kuinka!). Mutta voihan sen kypärän laittaa munalukolla (hihhiih!) kiinni siihen pyörään.
Tai sitten kävellä.
Mutta mikä estää siis lukitsemasta kypärää pyörään kiinni?