Vaikka tuo on 4K9 niin aion kyllä itsekin käyttää... Ei oikeen löytyny ijuomapulloja mutta onneksi hurtille tehään ihan mitä vaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ostin hassun hauskan tracker softan eilen. Kokeilin aamulla fillaroidessa. Kaikki data tallentuu suoraan trainingpeaks.comiin. Ei huono. Nimi on hämäävä, nimittäin sillähän voi poimia minkä tahansa liikkeen talteen.
^Hihi, mie laitoin mokialaiseen Sports-tracker.comin härpäkkeen, samalla meni sykemittarista uusittu painos ostoslistalle, pitää saada vielä bluutuutilla sykkeetkin samaan roskaan, nyt joutu manuaalilla lisseemään jälestäkäsin.
McJanne kirjoitti:^Hihi, mie laitoin mokialaiseen Sports-tracker.comin härpäkkeen, samalla meni sykemittarista uusittu painos ostoslistalle, pitää saada vielä bluutuutilla sykkeetkin samaan roskaan, nyt joutu manuaalilla lisseemään jälestäkäsin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tilasin puolikkaan possun ja viisi kiloa naudan paistijauhelihaa luomutilalta. Lisäksi ostin lennot kahdelle Barcelonaan ja liput Ilosaarirockiin. Lomarahat tuli (ja melkein jo menikin).
Mä olen kanssa funtsinut jotta voisin jo tytsälle ostaa. Haluaisin semmosen kivan kokoisen. Löytyyköhän tuollaisia vaaleanpunaisina, pinkkeinä tai valkoisina. Musta/metalli olis niin kauhean tylsä.
Vaaleanpunaiset musavehkeet huoneeseensa olisivat myös super coolit.
RP kirjoitti:Mä olen kanssa funtsinut jotta voisin jo tytsälle ostaa. Haluaisin semmosen kivan kokoisen. Löytyyköhän tuollaisia vaaleanpunaisina, pinkkeinä tai valkoisina. Musta/metalli olis niin kauhean tylsä.
Vaaleanpunaiset musavehkeet huoneeseensa olisivat myös super coolit.
Eiköhän rahalla saa vaikka millaisen. Kai noitakin flattina saa?