Helluntaita
Helluntaita
Tarkoitin siis sunnuntai. Kauniimpi tuo sunnuntai, onko niin kaunista sanaa - kuin ruusu. Ehkä maailman kauneinen sana. SUNNUNTAI. Aivan kuin kuulisin sen enimmäisen kerran. PUSU.
Re: Helluntaita
Tyhmä aloitus, jonka puolesta liputan.
Kuuloszti niin kauniilta.
Kaikki päivät päättyy muuten tai jatkumoon.
Lopulta päivän nimi oli sunnun, sinun nyt ta...i maanan, paluu maahan ja tiis jne. Niin se kielioppi menee.
Kuuloszti niin kauniilta.
Kaikki päivät päättyy muuten tai jatkumoon.
Lopulta päivän nimi oli sunnun, sinun nyt ta...i maanan, paluu maahan ja tiis jne. Niin se kielioppi menee.
- Stadinarska
- Kitisijä
Tylsähän tää vkpäiväketju on, ethän vaan Tirina anna Manaajalle!!Manaaja kirjoitti:On kyllä niin paska viikonpäiväketjualoitus noin niinkuin nimellisesti että melkein tekisi mieli panna Tirinaa perseeseen. Olin jo aloittamassa omaa shitfaced-sunnuntaita tänne kunnes tajusin tämän olevan viikonpäiväketju. No, shitfaced anyway.
Mutta minä valmistelinkin koko yön "Sundayna tul vastaan kanala ja tuossahan tuo ällö tyyppi nimeltä ...Börje"
- ja myöhästyin.
Älä pane vastaukseesi ensimmäiseksi sanaksi "Vittu", äläkä tapa sunnuntaina, kiitän.
Muuten sana manaa, eikun vapaa. Korkeatasoisin vaihtoehto toki vaikeneminen. Se on kullia , siis kullaista, kultaa siis äh.
SA
hauskaa hupia yötäpäevvöö ilimahällyytyksellä
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
-
- Kitisijä
Ite oot!Vesper kirjoitti:Te ootte sekasin.
(Wanha kitina-totuus, "Joka toista kutsuu, ite on!!")
Aloita vaikka poikaystäväketju? Linked in?
Mulla on virallinen lupa olla sekaisin sentään huh sentään! kotimereorologia näyttää ulkolämpötilaksi +25 klo. 11. ja sisäämpötilaksi +28 ja peräsuolilämpötilaksi n. +37 ruotsalaista tiedeyksikköä.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Max 100ml nestepöniköitä saa tunkea litran minigrip-pussiin niin paljon kuin mahtuu. Stikkidödöä ei sitten lasketa nesteeksi.
Mulla tosin paljon koskaan ei oo ollu minigrippiä vaan tavallinen vedenpitävä meikkilaukku, ja aina on menny läpi
Nyt en viittiny ottaa riskiä, ja tungin kaiken nesteehkönkin siihen muovipussiin.
Mulla tosin paljon koskaan ei oo ollu minigrippiä vaan tavallinen vedenpitävä meikkilaukku, ja aina on menny läpi

Prepare for the worstest.
- Pulkannaru
- Kitisijä
AINA - vasta viidenkymmenen viestin jälkeen? Kyllähän kunkin ketjun vikaan viestiin pääsee, jos on kirjautunut.Tirina kirjoitti: Minua on aina ärsyttänyt täällä, ettei ole mitään suoraa tietä viimeisen viestin vastaamiseen. Miten sukkuloitte fiksusti?
Paljastakaa nyt kaikki "uudet" tirinät, surinat, lorinat ja guntterit alkuperäinen nikkinne, niin ei tartte edelleenkään kytätä täällä joka päivä, että kuka on tehnyt/tekee KSE:n ja kuka on syntynyt uudelleen jne.
Painat sitä keskusteluketjun edessäolevaa nuolta ja keltaista läpyskää jos haluat uudet viestit esiin? Tai sitten jos haluat ihan konkreettisesti viimeisimpään viestiin niin klikkaat viimeistä sivua ja painat näppikseltä 'end'?Tirina kirjoitti:Minua on aina ärsyttänyt täällä, ettei ole mitään suoraa tietä viimeisen viestin vastaamiseen. Miten sukkuloitte fiksusti?
katosin koska hävetti, elin ihmisen viikonpäivät rangaistukseksi ihmeitä tehden, nyt vasta katsoin, olihan hyvin sanottu taas teiltä.
Manaajan vaativaan kitinälukutekniikkaan pitää perehtyä kun elämässä tulee sellainen rako opiskeluun. Kerään tietoa tulevia tarpeita varten.
En ole edelleenkään Superior. Olen täällä kyllä käynyt yrittämässä kahdella nimimerkillä ja joka kerran luultiin Superioriksi ja Stadin Arskan morsiammeksi.
Voin paljastaa, en ole kumpikaan näkemänne kaksoislento, meitä on oikeasti kolme eri persoonaa. Kokonaista kolme sekopäätä maailmankannella. Kesyttäkää lemmikeiksenne.
Ei vaan ei minulla valittamista, pahin viholliseni on mulle mä.
Manaajan vaativaan kitinälukutekniikkaan pitää perehtyä kun elämässä tulee sellainen rako opiskeluun. Kerään tietoa tulevia tarpeita varten.
En ole edelleenkään Superior. Olen täällä kyllä käynyt yrittämässä kahdella nimimerkillä ja joka kerran luultiin Superioriksi ja Stadin Arskan morsiammeksi.
Voin paljastaa, en ole kumpikaan näkemänne kaksoislento, meitä on oikeasti kolme eri persoonaa. Kokonaista kolme sekopäätä maailmankannella. Kesyttäkää lemmikeiksenne.
Ei vaan ei minulla valittamista, pahin viholliseni on mulle mä.