Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.Vesper kirjoitti: No siinähän se ero tulikin. Kyllä mulla on varaa käydä kampaajalla kerran kuussa, ostaa hetkittäiset PT-palvelut, käydä meikissä juhlia varten ja käyttää jotain tavaratalon stylistiä. Mutta mulle ei ole varaa stylistiin, joka jatkuvasti täyttää vaatevarastoani, kampaajaan, joka hoitaa hiukset ojennukseen joka kissanristiäisiin, personal traineriin, joka treenaa kanssani päivittäin, kokkiin joka valmistaa kaikki ruokani ravitsemusterapeuttini ohjeiden mukaan jne...
Ketä sitten panisisit?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.06.2011 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tarkoitinkin lähinnä Pamelaa, joka hänkin oli Koti kuntoon -sarjassa ja Pulmusissa esiintyessään nuori ja kaunis ilman kummenpia kommervenkkejä. Kova elämä on vienyt virran, joten muokkausta tarvitaan ja toisaalta krapula-aamun jälkeinen kuva on jotain muuta kuin ns. normaali tila.exPertti kirjoitti:^ On kyllä shoppaamattakin aika katselukunnossa.
Paras päivä ikinä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Täytyypä kyllä itseni ja muiden uhkaavasti parin vuoden sisällä 34v. lähestyvien täälläkin vaikuttavien ystäväneitosten kunniaksi sanoa, että ei me todellakaan pahasti kakkosiksi jäädä tuolle, vaikka ei vastaavia summia ulkonäköömme tuhlattaiskaan
Kuten Riemiskin asian ilmaisi, voi elää niinkin ettei ne vuodet hirveästi näy naamasta. Ja geeneillä tietty kans on osuutensa.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kuten Riemiskin asian ilmaisi, voi elää niinkin ettei ne vuodet hirveästi näy naamasta. Ja geeneillä tietty kans on osuutensa.
Prepare for the worstest.
No mä voin sitten näin 34-vuotiaana sanoa, että oon kyllä melko kaukana tosta videon Shakirasta. Oon sitten varmaan elänyt jotenkin huonosti, geenit on kuitenkin melko mahtavat.nowaysis kirjoitti:Täytyypä kyllä itseni ja muiden uhkaavasti parin vuoden sisällä 34v. lähestyvien täälläkin vaikuttavien ystäväneitosten kunniaksi sanoa, että ei me todellakaan pahasti kakkosiksi jäädä tuolle, vaikka ei vastaavia summia ulkonäköömme tuhlattaiskaan![]()
Work like a captain, play like a pirate.
Mä oon vielä puolisen vuotta alle kolmekymmentä, ja voin kertoa että mun kroppa tuntuu menevän iän myötä vaan parempaan suuntaan! Ehkä mä sitten kolmevitosena saavutan ton Shakira-tilan. Tietysti tää genetiikkahomma on sen verran haastava, että tähän kroppaan ei taida koskaan mahtua kapeita reisiä ja muhkeaa takapuolta yhtä aikaa ilman veistä. Tällä hetkellä olen tyytynyt pitämään molemmat muhkeina.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Riemumieli
- Kitisijä
Housuihin tennissukka tai pari.NuoriDaavid kirjoitti:No eihän siihen tarvita kuin kenkäplankkia ja piilokorot!Mirkku kirjoitti:Dave. Nyt olikin kyse siitä, että säkin varmasti voit näyttää NBA-tähdeltä, mutta taitoja et saa.NuoriDaavid kirjoitti:Ja mun ja NBA-tähteyden välissä on vain se, että mulla ei ole joka päivä käytössä omaa fysioterapeuttia.
Paras päivä ikinä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kyllä Davella on pointti tossa, että aikaa ja rahaa riittää, jos asiat priorisoi. Mulla on siitä omakohtaista kokemusta sekä monta sivusta katsottua versiota. Yleisin syy miksi se ei onnistu on, että halutaan jotain/paljon muutakin, kuten esim. normaalin elämän.
Asiat helpottuu kummasti, jos raha ei ole ongelma. Toisaalta asiat vaikeutuu, jos läheisiltä ei saa tukea.
Asiat helpottuu kummasti, jos raha ei ole ongelma. Toisaalta asiat vaikeutuu, jos läheisiltä ei saa tukea.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain