Maanantai-Katainen
- Riemumieli
- Kitisijä
Maanantai-Katainen
Oliko väärennetty nimmari pöytäkirjassa enne, onko mies perseestä?
Paras päivä ikinä.
Katainen on pahempaa kuin Manalan ripulipaska, koska hänen pitää pitää seuranaan kahta tukatonta tinttitukkaa, osaakohan 'Käteinen' kuten häntä leikkisästi netissä kutsutaan, pyyhkiä edes persettään ilman ns. avustajien läsnäoloa ja apua?
Ei taida olla savon savuttomuudesta ja avuttomuudesta mihinkään?
Mistä näitä Kataisia tulee? Kokoomuksen broilerinkasvattamosta?
Ei taida olla savon savuttomuudesta ja avuttomuudesta mihinkään?
Mistä näitä Kataisia tulee? Kokoomuksen broilerinkasvattamosta?
Pyyhin Netikettiin..
Re: Maanantai-Katainen
Mikä väärennetty? En ole lukenut uutisia vähään aikaan.Riemumieli kirjoitti:Oliko väärennetty nimmari pöytäkirjassa enne, onko mies perseestä?
Came here for school, graduated to the high life
En mäkään oo lukenu tommosesta, vaik luen uutiset aina heti ekana aamulla.exPertti kirjoitti:Mikä väärennetty? En ole lukenut uutisia vähään aikaan.Riemumieli kirjoitti:Oliko väärennetty nimmari pöytäkirjassa enne, onko mies perseestä?
Koetin googlettaa ja jäin pohtimaan, että millainen kommari pitää olla että katsoo "ajankohtaista" kakkosta.ninnithequeen kirjoitti:En mäkään oo lukenu tommosesta, vaik luen uutiset aina heti ekana aamulla.exPertti kirjoitti:Mikä väärennetty? En ole lukenut uutisia vähään aikaan.Riemumieli kirjoitti:Oliko väärennetty nimmari pöytäkirjassa enne, onko mies perseestä?

Came here for school, graduated to the high life
- Riemumieli
- Kitisijä
Vanhoja juttuja, mutta ensivaikutelma on mielestäni lähes poikkeuksetta oikea.exPertti kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:En mäkään oo lukenu tommosesta, vaik luen uutiset aina heti ekana aamulla.exPertti kirjoitti: Mikä väärennetty? En ole lukenut uutisia vähään aikaan.
Paras päivä ikinä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Maailmalla matkailu saa odottaa vielä hetken.
Perjantaina maalle. Lauantaina ois sukukokous.
Tiedossa siis normaalia vähemmän hikeä, mutta ehkä enemmän tuskaa.
Perjantaina maalle. Lauantaina ois sukukokous.
Tiedossa siis normaalia vähemmän hikeä, mutta ehkä enemmän tuskaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Mutta kun sikiksen seisokit ei hivele simpukkaa, toisin kuin super cooli Batman-rantapeittonsa. Koita kirjoittaa vastaava viesti, vastaukseni lienee erilainen. Ok.elco kirjoitti:Fantastista, että ikään nähden komeaa seisokkia dissataan respektin puutteella!RP kirjoitti:Respect.Bruce Willisika kirjoitti: Batman-rantapeitosta
Kukaan ei tullut katsomaan mun super coolia seisokkia, joten tulin takaisin himaan. Kykenin sietämään ajoittaiset tuulen silmille heittämät hiekkamyrskyt, mutta auringon painuttua n. ikuisen kokoiseen mustaan ja jyrähtelevään pilveen tuli mitta täyteen.
Vaihtanen rahoitusjuridiikan ja kirjanpidon matematiikkaan sikäli mikäli päätän olla karkaamatta kanaalin varteen lukemaan ja väijymään salarakastani Martinaa(&Eskoa).
Vaihtanen rahoitusjuridiikan ja kirjanpidon matematiikkaan sikäli mikäli päätän olla karkaamatta kanaalin varteen lukemaan ja väijymään salarakastani Martinaa(&Eskoa).