Kekkilä-Keskiviikko
-
- Kitisijä
Lamaantuminen on hiukan hellittänyt, hain just taas töitä. Nyt oli kyllä semmoinen paikka kyseessä että osu just, ainakin ilmotuksen perusteella, että ei tarvinu miettiä että haenko vai en.
Koko paska (ei siis tämä työpaikkahaku vaan ihan koko paska työelämässä) näkyy jo kotona
Molemmat on pinna kireellä ja äsähtelyjä tulee molemmin puolin. Ilmeisesti olemme kuitenkin kypsiä aikuisia ja annamme mennä kärähtämiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kilahtamiset ei siis (ainakaan toistaiseksi ole) verbaalisia puukkohippoja tai muita vakavampia tappeluita. Tästä on puhuttu ja puhutaan jatkossakin tarpeen mukaan.
Myös oma kroppa alkaa oireilla. Unen tarve on isontunut, makeanhimo jokapäiväistä (en anna periksi läheskään aina) ja naama on kuin perunapelto. Onneksi melkein joka päivä on pakko raahautua lenkille koiran kans.
Koko paska (ei siis tämä työpaikkahaku vaan ihan koko paska työelämässä) näkyy jo kotona

Myös oma kroppa alkaa oireilla. Unen tarve on isontunut, makeanhimo jokapäiväistä (en anna periksi läheskään aina) ja naama on kuin perunapelto. Onneksi melkein joka päivä on pakko raahautua lenkille koiran kans.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sä olet kyllä maailman homoin mies. Minusta olisi täydellisen mahtavaa, jos tänne tulisi joku anteliaskaula-aukkoinen naisenpuolikas oli se sitten lääke-esittelijä eli ei.NuoriDaavid kirjoitti:
Ei. Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa. Yritin pitää katseen tiukasti silmissä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä olen liian PC.elco kirjoitti:Sä olet kyllä maailman homoin mies. Minusta olisi täydellisen mahtavaa, jos tänne tulisi joku anteliaskaula-aukkoinen naisenpuolikas oli se sitten lääke-esittelijä eli ei.NuoriDaavid kirjoitti:
Ei. Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa. Yritin pitää katseen tiukasti silmissä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Etkö oikeasti?NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Loppuviikko onkin sitten vapaata! Taidan pistää kännykkään sihteerin päälle eli kaikki muut kuin kaverien puhelut torpataan kylmästi ja keskityn vaihteeksi perheeniskän rooliin - siis lojun sohvalla juomassa kaljaa kun vaimo pyörittää taloutta

Minuuttia ennen Elcoa.Vesper kirjoitti:Monelta tuun?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sä et ole nyt ymmärtänyt työelämän host2host ja peer2peer -dynamiikkaa täysin oikein. Työpaikallahan kuuluu flirttailla kaikille pantaville mimmeille kybällä, tuijottaa suoran itsetietoisesti niihin avoinaisiin kaula-aukkoihin ja tehdä vihjailevia ja härskejä ehdotuksia. Kiristynyt tilanne laukaistaan (pun intended) sitten kerran vuodessa pikkujouluissa.NuoriDaavid kirjoitti:Lääke-esittelijällä oli tänään erittäin antava kaula-aukko. Oli kiusallista. En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Sitäpaitsi varmasti ostit siltä tonneittain lääkkeitä jos se susta oli kiinni, vai mitä?
Kannoin juuri ainakin 20 ämpärillistä kuumaa vettä takapihan "uima-altaaseen". Kamalan kuuma! Kummasti kakarat lisääntyy, kun jossain repäistään uima-allas esille. Nyt kelpaisi lasillinen, pari kylmää valkoviiniä & kunnollinen niska/hartia/selkä (kokovartalo??) hieronta. AAAhhh! ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Mä lupaan etten punastu vaan vastaan röyhkeän itsetietoisesti että "niin katsonkin, ja nyt saat narttu jou zap rubiininpunaista".Mirkku kirjoitti:Koska ne meisten ilmeet on niiiiiinnnn koomisia. Ja sitten kun vielä toteaa: "HAA! Sä katot mun TISSEJÄ! Busted!"... se pikkupoikamainen punastus... EHEH!
No juma. Meillä ainakin toimari osti sellaiselta pitkätukkaiselta blondilta, jolla oli avonainen kaula-aukko, 500 paria sukkia ja useamman sata t-paitaa... vaikkei olisi ihan tarttennu. Yksi ylimääräinen nappi auki ja kauppa lisääntyy 40%. Miehet on joskus niin helppojaNuoriDaavid kirjoitti:Ööö. En.küllküll kirjoitti:Etkö oikeasti?NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.

"To infinity... and beyond!"