En ole tehnyt KSE:ä.
En ole polttanut tupakkaa.
En ole ollut kännissä.
En ole laittanut b-rappuun.
En ole imenyt munaa.
En ole ostanut autoa uutena.
En ole saanut sakkoja.
nowaysis kirjoitti:Mä ainakin ymmärrän Riemiksen kohdalla.
Mä en.
Kyllähän nyt edes yhden kerran elämässään pitäisi olla kännissä. Ei sen takia, että se olisi jotenkin niin hienoa, mutta ymmärtäisi ihmiskuntaa paremmin ja kokemuksena.
NuoriDaavid kirjoitti:
Kyllähän nyt edes yhden kerran elämässään pitäisi olla kännissä. Ei sen takia, että se olisi jotenkin niin hienoa, mutta ymmärtäisi ihmiskuntaa paremmin ja kokemuksena.
Mitenkäs muut päihteet istuvat tähän elämänkatsomukseen?
nowaysis kirjoitti:
Fuckin' Matti ja Mervi, toi on ihmisille kauheen rankkaa kun koko ajan joutuu merkkaan kalenteriin teidän häät ja taas poistamaan merkinnän...
Tää oli kyllä vähän ikävästi sanottu: en mä mikään Matti ole!
NuoriDaavid kirjoitti:
Muut päihteet ovat kokonaan eri juttu. Jos siis tarkoitat suomessa laittomia päihteitä. Niitä kuitenkin on kokeillut vähemmistö.
Kännit on joskus elämässään vetänyt lähes jokainen suomalainen ja sen voi katsoa kuuluvan välttämättömään peruskokemuspiiriin.
NuoriDaavid kirjoitti:
No ei niillä ainakaan suomalaisen kansanluoteen ja kollektiivisen kokemuksen ymmärtämisessä ole lähellekään vastaavaa roolia. Kansan syvät rivit v. Haemaeraemies.
Gatin tapaan olen vain kerran ajanut mopolla (tarkoittaahan tämä mopolla ajamista eikä ole kiertoilmaus jollekin ällöttävälle?). En ole koskaan ampunut millään ilmakivääriä jämäkämmällä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid kirjoitti:
Laittomista huumeista olen polttanut vain yhden jointin. Ei vaikuttanut mitenkään. Tai no joo, söin edesmenneen enoni morfiinitabletit loppuun, pari vajaata lootaa. Meni jo. Pehmeämpää ja terveellisempää kuin viuna.
En ole koskaan:
- ajanut yli 650cc moottoripyörää
- ollut sängyssä useamman kuin kahden naisen kanssa yhtä aikaa
- hypännyt uimaan pää edellä. En vaan osaa. Mahaplätsejä senkin edestä.
- vetänyt kokkelia nokkaan. Joku tekis sillä kuitenkin rahaa, eikä antais mulle 50%.