Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tekisipä mieleni vetäistä tuima känni. Ei vain jaksa lähteä kauppaan hakemaan kippausjuotavaa kun hyllyt notkuu arvokamaa, joita ei viitsi tuhlata moiseen.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
käsiä väsyttää vähemmän ja panettaa vielä enemmän? Eikös paneminen vaan lisää panetusta, ainakin lyhyen hetken päästä.
Nyt matkaan.
-
Rauno Räsänen:
Oli niin hidasta lähteminen ettei pitkäripaiseen ehtinyt. Onneksi kaapinnurkista löytyi beefeaters, jonka kykenee vetämään appelsiinimehun kera. Tosin seuraavana minttuviina, joka voi tökkia mehulla.
Bruce Willisika kirjoitti:Tästä tuli mieleeni eräs palstallamme vaikuttava teoreetikko, jätän kuitenkin nimimerkin paljastamatta syyllisen suojelemiseksi:]
Kuinka sattuukaan (siis Sattuu, auts), tuo on Ketonen ja Myllyrinne -suosikkisketsini. Nerokasta!
Bruce Willisika kirjoitti:Tästä tuli mieleeni eräs palstallamme vaikuttava teoreetikko, jätän kuitenkin nimimerkin paljastamatta syyllisen suojelemiseksi: