Söpöysketju
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 9_hu.shtml
Pääsi semmoinen "oih" kaikkein parhaimmalla vauvaäänellä. Ei mulla tänään muuta
Pääsi semmoinen "oih" kaikkein parhaimmalla vauvaäänellä. Ei mulla tänään muuta

Prepare for the worstest.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
toivottavasti toiset autot ei kiusaa sitä.Manaaja kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/polii ... 23825.html
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sanos muuta. Ostettiin mulle sitä ennen 10v-lahjaksi kääpiöluppiskin, mutta se "katosi" ulkohäkistään sillä aikaa kun olin serkkujen luona kesälomalla yökylässä, ja syyksi kerrottiin että "varmaan naapurin huskyt olivat päässeet taas vapaaksi ja syöneet pupun". Ulkohäkin yläosastaan saranoitu ovi oli kyllä taitavasti käännetty auki ihan häkin päälle asti, johon en oikein koirien osaamisen usko riittäneen. Epäilen salaliittoa.Mirkku kirjoitti:^ja lapsuuden trauma oli valmis![]()
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No ok. Murkku"huumoria". Huonoa siis.NuoriDaavid kirjoitti:Gattis: vaikka sä nyt oletkin mielestäsi ha-ha-hauska, niin kunnioita muiden toiveita. Tää on söpöysketju.
En arvannut, että Dumiskin on norannut minut. Miksi kummassa, ei minulla ole Dumista vastaan mitään.
Mutta onhan ekan kuvani söpön kissan ja söpön koiran "leikissä" jotain söpöä, tuo ruma koirakin tarvitsee rakkautta, valaista en sattuneesta henkilöhistoriallisesta syystä pidä ja mitä pahaa on lajienvälisessä homoseksuaalisessa hellyydenosoituksessa? Kaunistahan se.
Edit: Poistan kumminkin valaantappokuvan.
Mutta antaapa olla.
En mitään huomiota kerjännyt.Manaaja kirjoitti:Joo toi ei oikeasti ole ihan kauhean kivaa. Huomiota voi kerjätä muissakin, niihin paremmin soveltuvissa ketjuissa.
Toisaalta pelleilin, toisaalta vakavammin nuo postikorttikuvamaiset esitykset söpöistä pennuista ovat minusta imeliä ja kaukana oikeasta elukoiden arvostamisesta.
Mutta laitetaan sopöä: