Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

AngryBird kirjoitti:Se on mun ystävän ex :?
Ovat eronneet 4 vuotta sitten mutta silti.

Onko tää ongelma nyt vain mun päässä?
Kysy siltä ystävältä onko ok jos joup poks zäppäät sitä ukkelia? Jos ystävä on ok niin sitten eikun tulta munille.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En noista asioista paljoa ymmärrä ja senpä takia en ymmärrä, mitä välii, onko ystävän eksä vai ei.

Meillä on yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Kysy siltä ystävältä onko ok jos joup poks zäppäät sitä ukkelia? Jos ystävä on ok niin sitten eikun tulta munille.
Mä linjaisin niin, että en kysyisi, jos kaveri ei ole enää pitkään aikaan ollut tekemisissä tämän miehen kanssa. Muuten kyllä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
elco kirjoitti:Kysy siltä ystävältä onko ok jos joup poks zäppäät sitä ukkelia? Jos ystävä on ok niin sitten eikun tulta munille.
Mä linjaisin niin, että en kysyisi, jos kaveri ei ole enää pitkään aikaan ollut tekemisissä tämän miehen kanssa. Muuten kyllä.
Asiaa mutkistaa toki se, että heillä on yhteinen 9-vuotias poika.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

AngryBird kirjoitti:Asiaa mutkistaa toki se, että heillä on yhteinen 9-vuotias poika.
No nyt ei enää keittiökompetenssini riitä :D
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Mitä välii? Eihän se nainen eksäänsä omista?

Tulta munille vaan!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon tainnut ennenkin mainita asiasta, että mulla on (myöskin?) joku ihme esto kavereiden exiin. En vaan osaa nähdä niitä minään seksuaalisina zap poks -kohteina, vaan niihin muodostuu pikemminkin sisaruksellinen side jos niitä tapaa vähänkään useammin siinä kaverin ohella.

Mutta jos kyse ei ole tuon kaltaisesta ongelmasta vaan siitä että ajattelee puhtaasti sen kaverinsa tunteita, niin kyllä siltä kannattaa vähintään kysyä. Mutta mä taas luulen että moni tossa kohtaa vastaa niinkuin tietää että pitäisi vastata, vaikka se sitten todellisuudessa vähän harmittaisikin.

Onhan se ihan totta ettei ketään voi omistaa eikä kukaan ole oikeutettu sanomaan yhtään mitään exiensä tulevaisuudesta ja parinvalinnoista, mutta ihmisen luonne ja mieli on siitä vähän kummallinen, että yhteinen menneisyys jättää kuitenkin aina jonkinnäköisen trackrekordin, johon voi olla vaikea suhtautua jos kuvioihin tulee yhteinen tuttu/ystävä toisen uudeksi kumppaniksi. Jos on vielä yhteinen lapsi, niin se vähän niinq alleviivaa tota asiaa.

Eli loppupeleissä en tiedä vittujakaan mitä tehdä, kunhan lässytin vaan vähän paskaa tähän ylle.

Edit: Typotusta ja sanajärkkää
Viimeksi muokannut Manaaja, 27.05.2011 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä tiedän tämän. Näin se menee:
1. Pienet ympyrät on pahasta. Sietämätöntä, jos kaveri-, saati sitten ystäväpiirissä, harrastetaan ristiinseurustelua, -suhteilua tai -naimista sanan kaikissa merkityksissä. Katsetta siis laajemmalle. Ei pidä hankkitutua positioon, jossa edes voi kiinnostua kaverien/ystävien existä.
2. Erityisen vakavasti kohta 1 tulee ottaa, jos naisystäväsi on läheinen ystäväsi, jonka kanssa haluat jatkossakin olla läheisissä tekemisissä ilman kiusallisia tilanteita.
3. Jos mies vaikuttaa sinusta mukavalta, sopivalta jne. ja olet jo päässyt oikeasti kiinnostumaan, niin muista, että olette aikuisia, ja vippaa kohdat 1 ja 2 kuuseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Tapani mukaan lainaan Urpiaisen viestiä ja sanon perään saman asian.

Eli ohjeeksi voi antaa mitä vaan, mutta irl eiku menoksi vaan. Yksi elämä jne.
AngryBird

Niin, kun mä en ole ajatellutkaan koko tyyppiä "sillä mielellä" ikinä. On siis ollut nimenomaan valmentaja, kaveri, treenikaveri ja ystävän mies - tässä järjestyksessä.

Mietin tässä kohtaa vasta sitä, onko sopivaa lähteä ylipäätänsä jonkunlaisille treffeille. Kun eihän tapaamisen tietenkään tarvitse johtaa yhtään mihinkään.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

AngryBird kirjoitti:Mietin tässä kohtaa vasta sitä, onko sopivaa lähteä ylipäätänsä jonkunlaisille treffeille. Kun eihän tapaamisen tietenkään tarvitse johtaa yhtään mihinkään.
Sanakirjan toimittaja joutuu vaikeaan valintatilanteeseen. Laitetaanko pessimistin kohtaan kuva sinusta vai gattiksesta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Tapani mukaan lainaan Urpiaisen viestiä ja sanon perään saman asian.
Ei, vaan: kun ihastumisen/kiinnostuksen voimakkuus ylittää The rajan, annetaan palaa. Muutoin pidetään ne tikut siellä askissa.
AngryBird

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mietin tässä kohtaa vasta sitä, onko sopivaa lähteä ylipäätänsä jonkunlaisille treffeille. Kun eihän tapaamisen tietenkään tarvitse johtaa yhtään mihinkään.
Sanakirjan toimittaja joutuu vaikeaan valintatilanteeseen. Laitetaanko pessimistin kohtaan kuva sinusta vai gattiksesta.
Kyse ei ollut pessimismistä vaan siitä, että ihmisiä voi vallan hyvin tapailla ilman taka-ajatuksia tai tarvetta puskaseksiin tms.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

AngryBird kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kyse ei ollut pessimismistä vaan siitä, että ihmisiä voi vallan hyvin tapailla ilman taka-ajatuksia tai tarvetta puskaseksiin tms.
No ei treffeillä käydä ilman taka-ajatuksia, haloo!!11
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Sanakirjan toimittaja joutuu vaikeaan valintatilanteeseen. Laitetaanko pessimistin kohtaan kuva sinusta vai gattiksesta.
Jos menen treffeille naisen kanssa niin onko halu harrastaa seksiä hänen kanssaan joku taka-ajatus muka?
Came here for school, graduated to the high life
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Tapani mukaan lainaan Urpiaisen viestiä ja sanon perään saman asian.

Ethän lainannut! Sitä paitsi, minä luen omaa aksioomakokoelmaani niin, että jos muka oikeasti (i) AB ei ole sillälailla (vielä) lainkaan kiinnostunut miehestä ja jos muka oikeasti, kuten täällä on toistuvasti väittänyt, (ii) AB ei edes aktiivisesti kaipaa suhdetta tai miestä elämäänsä vaan on täydellisen tyytyväinen yksin, niin sitten viestini kohdat 1 ja 2 pätevät täysipainoisesti. Kuten sosiaaliperssilmä extraordinaire Ylermi heti ymmärsi.
Viimeksi muokannut urpiainen, 27.05.2011 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En mä ainakaan ekoilla (tuskin tokillakaan) treffeillä syöksy villeihin petisessioihin. Nih!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:Niin, kun mä en ole ajatellutkaan koko tyyppiä "sillä mielellä" ikinä. On siis ollut nimenomaan valmentaja, kaveri, treenikaveri ja ystävän mies - tässä järjestyksessä.

Mietin tässä kohtaa vasta sitä, onko sopivaa lähteä ylipäätänsä jonkunlaisille treffeille. Kun eihän tapaamisen tietenkään tarvitse johtaa yhtään mihinkään.
Voit aina selittää ystävällesi että tuossa iässä sitä etsitään vain elämänkumppania yhteisiin kiikkustuolikahvitteluihin, tää on täysin platonista. :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Jos menen treffeille naisen kanssa niin onko halu harrastaa seksiä hänen kanssaan joku taka-ajatus muka?
Taka-ajatus on harvinaisen rasvainen termi. Ei sellaisia sovi olla. Oma ovi pitää olla kiinni, muttei lukittuna. Hyvä tapa on ilmoittaa melko pian puolihuolimattomasti, että on aikainen aamuherätys (eikä treffien sovi venyä tarpeettomasti). Implisitiohan tällöin on, että jörnimään ei ole ihan pakko päästä, vaikka toki se suotavaa olisikin.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Kyse ei ollut pessimismistä vaan siitä, että ihmisiä voi vallan hyvin tapailla ilman taka-ajatuksia tai tarvetta puskaseksiin tms.
Jos menen treffeille naisen kanssa niin onko halu harrastaa seksiä hänen kanssaan joku taka-ajatus muka?
Tussu! Näinhän se on. Aika pervo pitää olla, jos seksin harrastaminen on taka-ajatuksena.
elco
Kitisijä

AngryBird kirjoitti: Kyse ei ollut pessimismistä vaan siitä, että ihmisiä voi vallan hyvin tapailla ilman taka-ajatuksia tai tarvetta puskaseksiin tms.
Tää on nyt kyllä typerintä, mitä tällä palstalla on koskaan sanottu.
elco
Kitisijä

Mirkku kirjoitti:En mä ainakaan ekoilla (tuskin tokillakaan) treffeillä syöksy villeihin petisessioihin. Nih!
Naurettavaa. Ekoilla treffeillä nyt viimeistään!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Mirkku kirjoitti:En mä ainakaan ekoilla (tuskin tokillakaan) treffeillä syöksy villeihin petisessioihin. Nih!
Mutta tuskin lähtisit ekoillekaan treffeille, ellei se olisi kuitenkin mahdollista kolmansilla treffeillä?

Aprikos, kun tein aiheesta kyselyn, niin aika moni antoi nykyiselle kumpparilleen ekoilla treffeillä. Vähemmistö odotti kolmansille.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.05.2011 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AngryBird

elco kirjoitti:
Tää on nyt kyllä typerintä, mitä tällä palstalla on koskaan sanottu.
Ihanaa. Saan mäkin sentään joskus palkintoja :]
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vastaa Viestiin