Höpöhöpö tiistai
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Kohahdutin saapumalla jäykkänä pukumiehenä työpaikalle kun on myyntipöljäilykeikka tänään. Normaalisti on jotain farkut, converset ja kaulukseton paita-tyyppistä. Globaalit resurssit (jotka lähtökohtaisesti pukeutuvat siistimmin kuin minä) tulevat vaklaamaan, kuinka viskaali näyttää ihan vakavastiotettavalta konsultilta kerrankin.
Hauskinta tässä on, että jengi varmaankin luulee, että mulla on joku duunihaastattelu.
Hauskinta tässä on, että jengi varmaankin luulee, että mulla on joku duunihaastattelu.
Monikulttuuri-idylli on jo täällä. Oi iloa.AngryBird kirjoitti:Niin että ihan sama missä maassa asuu, kuviot ovat ihan samatKreitsu kirjoitti:Huutokuoro taas kadulla: naapuritalon hullu aamutakkikostajaämmä saa taas kilareita ja joku toinen herra avautuu puhelimeensa eksoottisella kielellä, niin että kuuluu tänne meille asti.
Came here for school, graduated to the high life
JuuAngryBird kirjoitti:Niin että ihan sama missä maassa asuu, kuviot ovat ihan samatKreitsu kirjoitti:Huutokuoro taas kadulla: naapuritalon hullu aamutakkikostajaämmä saa taas kilareita ja joku toinen herra avautuu puhelimeensa eksoottisella kielellä, niin että kuuluu tänne meille asti.

Seuraavaksi ne antaa sulle potkut? Kun kerran noin huono työpaikka on..elco kirjoitti:Kohahdutin saapumalla jäykkänä pukumiehenä työpaikalle kun on myyntipöljäilykeikka tänään. Normaalisti on jotain farkut, converset ja kaulukseton paita-tyyppistä. Globaalit resurssit (jotka lähtökohtaisesti pukeutuvat siistimmin kuin minä) tulevat vaklaamaan, kuinka viskaali näyttää ihan vakavastiotettavalta konsultilta kerrankin.
----------------------------------------------------------------------
Asiasta kolmanteen, Puolan matkailua joku kirjoitti lehdessä, sitten todettiin jossain kuvassa missä oli huntupäisiä neitejä että "Puolaankin on monikulttuurisuus rantautunut", mikä vitun itseisarvo se monikulttuurisuus on? Aina pitää jotain monikulttuurisuutta paisutella, mitä me jollain monikulttuurisuudella teemme, jos kaikki asiat pitää tehdä kahdella tai kolmalle tavalla riippuen kulttuurista niin kalliiksi tulee, Suomessakin jos pystyttäisiin toimimaan edes yhden "kulttuurin" mukaan, ei voi kuin päätä puistella..
Romanian tai Bulgarian kulttuuri tuli vastaan tai istui kerjäämässä Hertzikan Metron ovella, teki mieli potkaista rahat kupista huut helkuttiin, kaupustelu ja kerjääminen kielletty olisi ihan mukava sääntö talojen ulkopuolellakin?
En nyt aloittanut tätä keskustelua, mutta ilmeisesti ei sovi kaikkien muittenkaan pirtaan?

Eikä tämä ole höpöhöpöä, vaan ongelma jolle pitää saada lopullinen ratkaisu..
Pyyhin Netikettiin..
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen