perjantai
Re: perjantai
Mä kuulin mihin sä muutat! Saanko mä tulla sun luo kans kylään ruokiksella?mustaenkeli kirjoitti:Tänään on hyvä päivä. Täytyy olla!

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Meillä on kuulemma plussaa vuokranmaksukirjanpidon mukaan, mutta sihteeri ei puhelimitse voinut kertoa paljonko, vaan saadaan selville vasta maanantaina kun oikea henkilö tulee töihin. DOH! Olispas miljoonia
Ihana ilma!
Mä pakkaan, paskat! Taidan katsastaa vaan noi kaikki takit ja romppeet jätesäkkeihin ja lähteä kirjan kanssa ulkoilmaan istumaan kylmän kolan äärelle pariksi tuntia.

Ihana ilma!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Saatko sä asumistukea? Kolmen hengen ruokakunnassa asunnon maksimikoko on 77 neliötä, eli vuokran nousu voi olla odotettua suurempi jos korvattava summa laskee.ninnithequeen kirjoitti:Mö taas just tajusin et mun vuokra nousee vaan 20e kuussa, miten se on mahdollista??? Yks huone lisää ja neliöitä roimasti enemmän?
Onko sillä muuten väliä onko lapsi kirjoilla asunnossa vai ei? Uteliaisuuttani kyselen; esim. jos Nita on kirjoilla isänsä luona mutta asustaa jonkin viranomaisen lausunnon mukaan osa-aikaisesti Ninnillä, lasketaanko Nita asukkaaksi vai ei? Koska muutenhan siellä asustais 2 ihmistä..? Vai onko spolli vielä kirjoilla tukien saamiseksi? Mä olen uteliasexsu kirjoitti:Saatko sä asumistukea? Kolmen hengen ruokakunnassa asunnon maksimikoko on 77 neliötä, eli vuokran nousu voi olla odotettua suurempi jos korvattava summa laskee.ninnithequeen kirjoitti:Mö taas just tajusin et mun vuokra nousee vaan 20e kuussa, miten se on mahdollista??? Yks huone lisää ja neliöitä roimasti enemmän?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
Joo ja sit mulla on kans peace-merkki kaulassa ja pukeudun itse kudottuihin ja huovutettuihin kauhtanoihin. Seuraavalla joogatunnilla varmaan myös levitoin.NuoriDaavid kirjoitti:Kait kävelet ilman kenkiä myös?Lilo kirjoitti:Kokeilin eilen tehdä itse raakasuklaata, oli pakko napata vielä yksi testikappale aamulla. Ei tullut pahaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
*kiihottuu*Lilo kirjoitti:Joo ja sit mulla on kans peace-merkki kaulassa ja pukeudun itse kudottuihin ja huovutettuihin kauhtanoihin. Seuraavalla joogatunnilla varmaan myös levitoin.NuoriDaavid kirjoitti:Kait kävelet ilman kenkiä myös?Lilo kirjoitti:Kokeilin eilen tehdä itse raakasuklaata, oli pakko napata vielä yksi testikappale aamulla. Ei tullut pahaa.
Kelan mukaan samaan ruokakuntaan kuuluvat asunnossa pysyvästi asuvat henkilöt. En tiedä miten tuota etähuoltajan tilanteessa tulkitaan. Itse tulkitsen, että pysyvästi asuvat = ne, jotka ovat osoitteessa kirjoilla. Kahden henkilön maksimineliömäärä on 57.Elppis kirjoitti:[
Onko sillä muuten väliä onko lapsi kirjoilla asunnossa vai ei? Uteliaisuuttani kyselen; esim. jos Nita on kirjoilla isänsä luona mutta asustaa jonkin viranomaisen lausunnon mukaan osa-aikaisesti Ninnillä, lasketaanko Nita asukkaaksi vai ei? Koska muutenhan siellä asustais 2 ihmistä..? Vai onko spolli vielä kirjoilla tukien saamiseksi? Mä olen utelias
Jännää. Kyl mä asumistukea saan, täs on 70 neliötä, viereisessä vähän vajaa 90.exsu kirjoitti:Kelan mukaan samaan ruokakuntaan kuuluvat asunnossa pysyvästi asuvat henkilöt. En tiedä miten tuota etähuoltajan tilanteessa tulkitaan. Itse tulkitsen, että pysyvästi asuvat = ne, jotka ovat osoitteessa kirjoilla. Kahden henkilön maksimineliömäärä on 57.Elppis kirjoitti:[
Onko sillä muuten väliä onko lapsi kirjoilla asunnossa vai ei? Uteliaisuuttani kyselen; esim. jos Nita on kirjoilla isänsä luona mutta asustaa jonkin viranomaisen lausunnon mukaan osa-aikaisesti Ninnillä, lasketaanko Nita asukkaaksi vai ei? Koska muutenhan siellä asustais 2 ihmistä..? Vai onko spolli vielä kirjoilla tukien saamiseksi? Mä olen utelias
Kaiken päälle soittivat Kelasta että olen unohtanut hakea jotain hoitolisää ja saan sen nyt takautuvasti. Jännää sekin.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kait olet muistanut ilmoittaa Kelalle varallisuutesi?ninnithequeen kirjoitti:Jännää. Kyl mä asumistukea saan, täs on 70 neliötä, viereisessä vähän vajaa 90.exsu kirjoitti:Kelan mukaan samaan ruokakuntaan kuuluvat asunnossa pysyvästi asuvat henkilöt. En tiedä miten tuota etähuoltajan tilanteessa tulkitaan. Itse tulkitsen, että pysyvästi asuvat = ne, jotka ovat osoitteessa kirjoilla. Kahden henkilön maksimineliömäärä on 57.Elppis kirjoitti:[
Kaiken päälle soittivat Kelasta että olen unohtanut hakea jotain hoitolisää ja saan sen nyt takautuvasti. Jännää sekin.
"Netto-omaisuus (varat-velat) ilman omaa asuntoa
Ilmoita kaikkien ruokakuntaan kuuluvien jäsenten, myös lasten, omaisuus. Sekä veronalainen että veroton omaisuus ilmoitetaan. Omaisuudeksi huomioidaan esim. kiinteistöt, elinkeinotoiminnan ja maatalauden varat sekä osuudet yhtymän varoista, talletukset, obligaatiot ja muut joukkovelkakirjalainat, osakkeet , sijoitusrahasto-osuudet ja vakuutussijoitukset. Omassa käytössä olevaa asuntoa, asunto-osakkeita tai osuutta jakamattomaan kuolinpesään ei tarvitse ilmoittaa. Vähennä omaisuudesta kaikki ruokakunnan pitkäaikaiset velat
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.ns ... o_omaisuus
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä olen niin, niin väsynyt. Yöllä heräsin johonkin kitinä-uneen. Siinä Manis valitti palstalla mulle, että en ole kertonut itsestäni yhtään mitään missään. Aamulla en ollut ihan varma, oliko se unta vai ei. Toivottavasti kuitenkin oli
. Muutenkin yöt on olleet jotenkin levottomia... tartteis varmaan tehdä jotain
.

Saat ilmeisesti siis tällä hetkellä sen kolmen hengen perusteella, jos Spolli on ollut siellä kirjoilla.ninnithequeen kirjoitti: Jännää. Kyl mä asumistukea saan, täs on 70 neliötä, viereisessä vähän vajaa 90.
Kannattaa selvittää asia Kelasta. Voivat nimittäin periä noita pitkältäkin ajalta takautuvasti jos huomaavat erehdyksensä, ja siitä kertyy nopeasti aika iso potti.
En, vaan meistä kahdesta vain. Spolli oli virallisesti tässä viikon. En ilmoittanut Kelaan.exsu kirjoitti:Saat ilmeisesti siis tällä hetkellä sen kolmen hengen perusteella, jos Spolli on ollut siellä kirjoilla.ninnithequeen kirjoitti: Jännää. Kyl mä asumistukea saan, täs on 70 neliötä, viereisessä vähän vajaa 90.
Kannattaa selvittää asia Kelasta. Voivat nimittäin periä noita pitkältäkin ajalta takautuvasti jos huomaavat erehdyksensä, ja siitä kertyy nopeasti aika iso potti.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen