Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UK ei ole ollut koskaan väkivaltainen, ja asuttiin 10 v yhdessä. Ihan vaan tiedoksi. Nää kaks seuraavaa olivatkin sit shokkihoitoa eksyneelle ja onnettomalle vissiin.

Rekkis uskomaton narsisti, patologinen valehtelija ja niin mielin kielin, tää toinen vaan hiukka niksahtanut. Ei muuten lyönyt koskaan, mut kahdesti poliisit sen poisti asunnosta. Ite soitin, tommonen ei tos kunnossa ole mun lasten lähellä. Nita kyselee vieläkin molempien perään, kun tykkäs niistä eikä siis koskaan nähnyt mitään pahaa tapahtuvan.

Molemmat osas olla aivan ihania, kunnes se toinen puoli heistä paljastui. Menny usko miehiin kohtuullisesti juu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Älä menetä uskoasi miehiin, eihän niistä suurin osa ole tollasia.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Proggikset käynnissä! Toivottavasti saadaan asunto eteenpäin nopeasti sitä kovasti tarvitsevalle ja me säästettäis kuukauden vuokra.

SuomiSoffassa oli tänään MEIDÄN sohva. Mies aika paljolti nukahti kulmaukseen siihen istuttuaan. Konkurssipesähinta oli naurettava (ok, kauheesti rahaa silti)...

Selvisin tänään IKEA:sta alta 16 € ja 30 min. Sentään kävelin koko p*skan läpi. Olen ihme!

Mut olisko vähän siistii jos Gattaca ja Ninni huukkais up? Toisel on tarve seksiin, rahaa ku roskaa ja huono itsetunto; toisel on tarve seksiin, vähemmän sitä rahaa mut tarvetta silti ja tollain hanhiemo-syndrooma?! Musta tulis cupid :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Ei ei! Ninni tarjoilee Karhua Gattikselle.

Mut miten me saadaan Ninnille pystytisut.. DOH! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Ei ei! Ninni tarjoilee Karhua Gattikselle.

Mut miten me saadaan Ninnille pystytisut.. DOH! ;)
Mä taas näen, että Ninni laittais Gattiksen korkin kiinni. Pystytisuthan ovat yhtä lähellä kuin lähin puhelin, mutta veikkaan, että G kyllä unohtaisi pystytisuhaaveensa. Tää olisi oikeisti NIIN hienoa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä taas näen, että Ninni laittais Gattiksen korkin kiinni.
Joo, tästä on kyllä niin vankkumaton track record, että kyllähän ninni tekee sen helposti poikuudellekin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

http://www.voice.fi/index.php?mw=orgasm ... &cid=26354

Eli se on sitten fakta että naiset on aivottomia panopuita?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä vittua te lässytetätte? Ninni voi olla miesongelmainen mutta jos hää on on alko-ongelmainen niin minä, Elco. Munaaja, Dave yms. mennään rajusti ohi.

Tarkoitus oli heittää hauska pikku läppä, ei dissata Ninniä. Harmittaa jos muut ku Huima ja Nowa ei tajunnu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

öö?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:öö?
Tix taisi saada empatiakohtauksen.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:öö?
Tix taisi saada empatiakohtauksen.
Itse asiassa luin vain päissäni väärin, että jos Ninni sais korkin kiinni. My bad. Lisää paskaa housuun ja empatiakohtauksia kaikille!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vai että ninniporskaa taas.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mii laav juu nussukat :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä vaan heitän huonoa läppää, Ninni onneksi tuntee mut ja tietää ettei tän parempaa tulekaan :P
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:Sentään kävelin koko p*skan läpi. Olen ihme
Niin totta.

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opeliksi on taas melkein laillinen, mutta ainakin liikkuu tasaisesti kesänakeilla. Koeajolla tuli kannettua jopa talon kaikki lasikamat kierrätykseen ja nämähän sisälsivät vain kurkkupurkkeja ja mustaherukkamehupulloja eikä esimerkiksi kahta kassillista Salitospulloja.

No vastapainoksi huomenna tulee kuraa silmille duunissa ja reilusti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

FB-kaveri kirjoitti aika hauskasti:
"Taaperona luulin, että filmi nimeltä "Lätkä veressä" tarkoitti jotain kauheata tautia. Niinhän se olikin." :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jahas, seitsemän sivua paskaa. Keitänpä kahvit ja lukasen.

Tulin juuri saamasta piikkiä, oli ihanaa. Ja vielä on kaksi piikitystä edessä, iih!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:FB-kaveri kirjoitti aika hauskasti:
"Taaperona luulin, että filmi nimeltä "Lätkä veressä" tarkoitti jotain kauheata tautia. Niinhän se olikin." :)
Mä oon hihitelly ku koko FB on ihan täys pelkkää Ruotsi-mollausta ja Suomihehkutusta.

Mm. "Tukholmassa on huvipuisto nimeltä Gröna Lund. Huomenna se avataan klo 6 nimellä Gran Lund ja siellä on uusi uskomaton laite, nimeltään Ilmaveivi!"

"♫♪ "On meillä hauska Leijona, tuo Suomen Leijona, kun Leijona tulee torille on näky komea! Kas näin heiluu lippu ja lippu heiluu näin, kas näin heiluu lippu ja lippu heiluu näin. On meillä upea Leijona, tuo Suomen Leijona, kun Leijona tulee torille on kultaa kaulassa! Kas näin juhlii Suomi, mut Ruotsi itkee vaan. Me Leijonille huudetaan ja Ruotsi tutit saa!" ♪♫♪♫"

Ja sit ne tuttipaitakuvat ja kaikki. Hih.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pakko olla se tylsimys joka sanoo että hyi helvetti mä häpeän kännisiä kiekkotähtiä. Ylpeä olen tottakai, mutta sniff. Yäk.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä testaan taas uutta:

Labneh eli jogurttijuusto
1 l maustamatonta jogurttia
2 tl suolaa
Sekoita jogurtti ja suola keskenään. Laita harso juustomuottiin tai käytä siivilää ja isompaa astiaa. Kaada jogurtti muotiin tai siivilään. Jätä tippumaan yön yli (12 h). Valmista tuli.
Voidaan käyttää tuorejuuston tapaan leivän päällä tai muotoilla palloiksi, jotka kastellaan oliiviöljyyn ja ripotellaan tuoretta minttua päälle.

Mustikoita tai vadelmia sit sekaan...
Viimeksi muokannut saira, 16.05.2011 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Vitut. Suomalainen Mies on Äijä, se uskaltaa mennä lavalle keskellä Kauppatoria vaikka kännissä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Sääli, ettei Paranormal Oskar ollut yhtä murskaava juuroviisuissa: olisi ollut mahtavaa nähdä se jodlaamassa lavalla umpitunnelissa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nurminen meni komeesti nurin ja Jutila oli vissiin jo sammunu :P
Vastaa Viestiin