Tiistaisin tulee tilattuna turpaan
- Pulkannaru
- Kitisijä
Liki kaksi tuntia yhden ellin kanssa puhelimessa. Ainakin kurkkukaktus hävisi. Ja uni tulee ihan just.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Hmh, ihmisapinan mieli on jännä. 60 minuuttia ei ole paljon. Mutta se voi tuntua paljolta, kuten huomasin kun vertasin viimeviikon kello 05 herätystä joka aamu vrt. tämän viikon 06 herätys viel vähemmillä unilla!
Ja kyllähän toi hikimolkura tuolla taivaalla piristää jo heti aamusta, mukava katsella tuota kivaa ilmaa tupla-kaltereiden lävitse täältä työpisteeltä
Ja kyllähän toi hikimolkura tuolla taivaalla piristää jo heti aamusta, mukava katsella tuota kivaa ilmaa tupla-kaltereiden lävitse täältä työpisteeltä

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
*bitchslap*küllküll kirjoitti:Sanoin juuri hyvästit yhdelle suunnitellulle etelänmatkalle..
Muut iloitsee ilmojen lämpenemisestä, mä vaan turpoan. Reilu kerho!
Eilinen Punahilkka oli Twighlight-tyylistä teinikamaa, katsottava kuitennii. Miehen kanssa yritettiin iltasella (21.30) funtsia että koskakohan mä olen viimeksi ollut omassa seurassa kaupungilla iltasella, siit on kuukausia. Klo 21 tuli viesti ettei jätkä suostu nukkumaan ilman äitiä, joten suunniteltu terassikaakao sai jäädä. Kerrankin äiti kelpaa, joten olin viivana himassa

Sorry että menee mammapalstaksi.. kukin elämänsä sisällöllään jne...?
Ninnin juttuun pitää vielä lisätä oma erittäin fiksu ja filmaattinen inputini: vaikka toinen tarkoittaiskin hyvää ja haluaisi iloita, kirjoitusasu on yleensä se mihin tartutaan, eikä se sisältö. Agree?
The great club outshines the individual, always and forever.
Jep.Elppis kirjoitti:
Ninnin juttuun pitää vielä lisätä oma erittäin fiksu ja filmaattinen inputini: vaikka toinen tarkoittaiskin hyvää ja haluaisi iloita, kirjoitusasu on yleensä se mihin tartutaan, eikä se sisältö. Agree?
Mä ostin eilen Juhlamokkaa vaikka se makso melkeen 4 euroa. Tanssinko taas äitini haudalla?

Ei ole varmaan hauskaa tuo kasvaminen lämpimällä ilmalla. Anna mennä vaan mammapalstaksi, omista kiinnostuksenaiheistahan kaikki täällä lätisevät.Elppis kirjoitti:Muut iloitsee ilmojen lämpenemisestä, mä vaan turpoan. Reilu kerho!
Eilinen Punahilkka oli Twighlight-tyylistä teinikamaa, katsottava kuitennii. Miehen kanssa yritettiin iltasella (21.30) funtsia että koskakohan mä olen viimeksi ollut omassa seurassa kaupungilla iltasella, siit on kuukausia. Klo 21 tuli viesti ettei jätkä suostu nukkumaan ilman äitiä, joten suunniteltu terassikaakao sai jäädä. Kerrankin äiti kelpaa, joten olin viivana himassa![]()
Sorry että menee mammapalstaksi.. kukin elämänsä sisällöllään jne...?
Punahilkka kuulosti kyllä siltä, että en tiedä mikä mahti maailmassa saisi minut katsomaan sitä...

Ninnin palstakiusaaminen on näköjään taas nousussa. Hupinsa kullakin.
Came here for school, graduated to the high life
^ Älykkyysosamääräni ja kirjoitustaitoni ei riitä moiseen. Kyllä sun se näin monen yhteisen palstavuoden jälkeen pitäis jo tietää 
Joku ihme kevätväsymys vaivaa. Tekisi mieli koko ajan vaan nukkua.
En tiedä mitä talvella on tapahtunut, mutta meidän nurtsi on tainnut ottaa ja kuolla. Kasvoi vielä hyvin viime kesänä. Nyt on jäljellä vaan kuollutta heinää ja vähän sammalta. On kasteltu ja lannoitettu, mutta melko lohduton näky. Ihan hirveesti ei napeksisi ruveta sitä uusiksi laittamaan, tonttia on kuitenkin ihan hyvän kokoinen siivu.

En tiedä mitä talvella on tapahtunut, mutta meidän nurtsi on tainnut ottaa ja kuolla. Kasvoi vielä hyvin viime kesänä. Nyt on jäljellä vaan kuollutta heinää ja vähän sammalta. On kasteltu ja lannoitettu, mutta melko lohduton näky. Ihan hirveesti ei napeksisi ruveta sitä uusiksi laittamaan, tonttia on kuitenkin ihan hyvän kokoinen siivu.
Viimeksi muokannut küllküll, 10.05.2011 9:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu, en minä sillä. Aika hiljaista olisi Pertilläkin jos nämä siivottaisiin pois.küllküll kirjoitti:^ Arvioisin, että 80% kaikista keskustelupalstaviesteistä on joko kiusaamista, vittuilua tai urpoilua. Jos nämä siivotaan pois, niin aika vähän jää aktiivisia foorumeita jäljelle.
Haravoit vaan kuolleet ruohot pois ja sitten pelaat odotuspeliä. Joko uusi ruoho nousee tai vaihtoehtoisesti joku muuttuja on mennyt pieleen (usein jos multakerros on liian ohut sellaisen komean yhden kesän nurmikon siihen saa, mutta seuraavana keväänä ei enää nouse).küllküll kirjoitti:^ Älykkyysosamääräni ja kirjoitustaitoni ei riitä moiseen. Kyllä sun se näin monen yhteisen palstavuoden jälkeen pitäis jo tietää
[urpoilua]Itse kellastuminenhan on normaalia, harvemmin se vihreänä sieltä lumen seasta nousee.

allright. Kai siihen voi heitellä sitten jotakin kohtuuhintaista vaikkapa "pallokenttä" sekoitusta aikansa kuluksi, että kestää poitsujesikin leikkiä.küllküll kirjoitti:^ Haravoitiin heti lumien lähdettyä, perään pistin sammalsyöjää ja nurtsilannoitetta. No, ootellaan ja pelätään parasta.
-
- Kitisijä
Ei se kuollut ole, luulisin. Yöpakkaset vielä jarruttavat kehitystä. Samanlaisia kuivia harmaita peitteitä ainakin meidän taloyhtiön nurmikot vielä ovat.küllküll kirjoitti:En tiedä mitä talvella on tapahtunut, mutta meidän nurtsi on tainnut ottaa ja kuolla. Kasvoi vielä hyvin viime kesänä. Nyt on jäljellä vaan kuollutta heinää ja vähän sammalta. On kasteltu ja lannoitettu, mutta melko lohduton näky. Ihan hirveesti ei napeksisi ruveta sitä uusiksi laittamaan, tonttia on kuitenkin ihan hyvän kokoinen siivu.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.