Haemaeraemies kirjoitti:Miten se eroaa Saddamin hirttämisen livestriimistä? Tai kaikista muista tapetuista terorristijohtajista.
Saddamin tuomitsivat Irakilaiset itse kuolemaan ja he itse valitsivat niin toimia. Montakos vangin teloitusta olet nähnyt livestriiminä Yhdysvalloista?
Kivasti linkität minut jengiin jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, hienoa vääristelyä sano. Minulla ei ole mitään mielipidettä obaman syntymäpaikasta, joten miksi linkität minut heihin?
Jos olisit Yhdysvaltain kansalainen ja republikaani, olisit takuuvarmasti siinä jengissä. Sä olet parantumaton salaliittoteoreetikko ja foliohattu.
Se että tahdon nähdä MITÄ TAHANSA vakavasti otettaavaa todistetta tekee minusta sekopäisen foliohatun?
Eli pitäisi kiltisti kyselemättä niellä kaikki mitä sanotaan. No, olisihan maailma helpompi paikka toimia.
Minä en ole nähnyt yhtään vakavasti otettavaa todistetta monestakaan asiasta, mutta uskon silti niiden tapahtuneen.
Kannattais nyt lopettaa, myötähäpeä on raju. Mun on mahdoton uskoa, että Yhdysvallat riskeeraisi suhteensa Afganistanin sodan kannalta tärkeään liittolaismaahan salaisella sotilasoperaatiolla, uskottavuutensa maailmalla ja ottaisi merkittävän riskin kostoiskuista ilman, että se on oikeasti saanut Bin Ladenin hengiltä. Jos homma olisi haluttu feikata, se olisi toteutettu jossain Afganistanin vuorilla tms. paikassa jossa voidaan toimia ilman häiriötekijöitä ja suvereenin valtion suututtamista.