Joku tpk!
Rankkoja taas nämä makkarista työhuoneesee työmatkat Tätä iloa ei toivottavasti ole jäljellä tältä erää enää kuin pari viikkoa... Tahtoo takaisin omaan kotiin jo!
Stadissa yön-yli kokoustamassa. Vanhaan hyvään aikaan mukana olisi ollut iso tukku baarirahaa ja ykkösvetimet ja minuutteja etkoihin laskettaisiin jo lounaalta. Nyt mukana on vain välttämättömimmät ja oikein hekumoin ajatuksella pitkästä rauhallisesta yöunesta, ilman mitään baarikupruja.
küllküll kirjoitti:Stadissa yön-yli kokoustamassa. Vanhaan hyvään aikaan mukana olisi ollut iso tukku baarirahaa ja ykkösvetimet ja minuutteja etkoihin laskettaisiin jo lounaalta. Nyt mukana on vain välttämättömimmät ja oikein hekumoin ajatuksella pitkästä rauhallisesta yöunesta, ilman mitään baarikupruja.
Vittu mä oon virallisesti wanha.
Kuuluisat viimeiset sanat. Otat "vain yhden", siitä se lähtee
küllküll kirjoitti:^ Sitä tuntee itsensä jo niin hyvin, että sitä joko on täysin kuivin suin - tai sitten vedetään nuppi turvoksiin. "Vain yksi" ei ikinä toimi mulla.
Voithan silti lähteä aina "yhdelle" ja todeta aamulla nykäsen masaa mukaillen "ehkä otin, ehkä en".
küllküll kirjoitti:^ Sitä tuntee itsensä jo niin hyvin, että sitä joko on täysin kuivin suin - tai sitten vedetään nuppi turvoksiin. "Vain yksi" ei ikinä toimi mulla.
Voithan silti lähteä aina "yhdelle" ja todeta aamulla nykäsen masaa mukaillen "ehkä otin, ehkä en".
Joo. Kyllä aina yhdet voi illalla ottaa. Eihän siitä ole mitään haittaa.
Siitä vähän pohjoiseen on hyvät taimenvedet. Jos työt/elinkeino mahdollistaisi, niin asuisin joko pohjoisessa tai saaristossa. Taidankin taas uusia kestolottoni. Suomi on hyvä maa, mutta ei niin hyvä just siitä keskeltä ;)