Bluntly kirjoitti:Lähinnä kuinka syvät urat moinen peto saisi selkään aikaiseksi.
Ei kai tuo ole pelko, vaan pikemminkin toive ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba kirjoitti:Miksi, tämä on ihan Daven oma prokkis..
Niba, sä pelkäät. Siis oikeasti pelkäät vespaa. Se on sulle uhka. Ehkä se muistuttaa sua jostain pettymyksestä. Etkä sä edes ole sille vihainen, vaan isälles. Niba, käännä tää juttu. Sul on vielä mahkuja. Päästä irti sun möykystä, vaikka se rakas onkin.
Niba kirjoitti:Miksi, tämä on ihan Daven oma prokkis..
Niba, sä pelkäät. Siis oikeasti pelkäät vespaa. Se on sulle uhka. Ehkä se muistuttaa sua jostain pettymyksestä. Etkä sä edes ole sille vihainen, vaan isälles. Niba, käännä tää juttu. Sul on vielä mahkuja. Päästä irti sun möykystä, vaikka se rakas onkin.
So What?
Vespalla on jo niin iso mulkku että mihin se meitä tarvitsisikaan?
Se selkisi jo ensi tapaamisella enkä oo muutenkaan mikään extrovertti..
Sitä paitsi sä oot poliisi eikä mulla oo ammattia ollenkaan, et muista asemasi ja ekolokerosi ihan kiltisti..
Mä sentään tiedän isäni olevan määräilevä pikkupoika mut sitten kuitenkin toivon ettei sun isäsuhteessa oo enää kupruja, kun nyt nostit asian pintaan..
Totu vaan siihen ettei sun sanomisilla oo paskan väliä ilman uniformua vai mikä teidän passipoliisien työasu nykyään on? Harja ja Essu?
Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen ;)
RP kirjoitti:Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen
RP kirjoitti:Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen
RP kirjoitti:Jos Vesper suostuu niin seuraavassa miitissä voitaisiin järkätä pientä biksupainia (feikataan tietysti, mutta ei ne miehet koskaan hoksaa anyways).
Kävikin niin huonosti että 18. päivä on lauantai ja silloin tarvittaisiin guumaa energyy Tai Tapiota paljon, mulla on pari vuotta odottanu pikku sima eli 3 litran leka jos ei Tapsaa niin sitten viru Valgeta?