Mentäiskö hei jonnekin ryhmämatkalle? Esim. Riikaan on ihan sikamaisen halpoja lentoja ja käsittääkseni siellä ei muutenkaan mikään maksa mitään. Oisin ryhmämatkan tarpeessa, ja sellainen on tarjolla vasta syksyllä, aiheeseemme liittyen opiskelijareissu Barsseloonaan.
Voin _näyttäytyä_ Sikikselle nakuna (selkeesti sulla on vielä opittavaa biznezmaailmasta, kun noin heikot ehdot neuvottelit;) ) jos lähdet turvaamaan mun ja exsun turvallisuutta. Ja hei ties mihin ois suostuttu jos oisit tajunnu vaatia enemmän, daah!111
nowaysis kirjoitti:Voin _näyttäytyä_ Sikikselle nakuna (selkeesti sulla on vielä opittavaa biznezmaailmasta, kun noin heikot ehdot neuvottelit;) ) jos lähdet turvaamaan mun ja exsun turvallisuutta. Ja hei ties mihin ois suostuttu jos oisit tajunnu vaatia enemmän, daah!111
Päädyt lukemaan sen sopparin pienellä printatun osuuden parin ruokaviiniputelin jälkeen! Tässä mennään tällaisella muna ovenväliin -taktiikalla.
Haha. Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.
Mites Liettua, jos Latvia on jo niiin nähty? Ainakin Ryanair lentää Kaunasiin.
exsu kirjoitti:Haha. Täällä on jo neuvottelut käynnissä. Yritin vähän selata halpalentotilannetta, jos katsoisi vielä vaihtoehtoisia kohteita. Mulle Riika ja Nowan riisuminen siis ihan OK, mutta kyllähän sitä halvalla pääsee toki muuallekin.
Mites Liettua, jos Latvia on jo niiin nähty? Ainakin Ryanair lentää Kaunasiin.
Musta on tosi kurja temppu kutsua Nowan riisuuntumista halvaksi! huomannet kuitenkin, että nakuilulupaus laajennettiin teidän rouvauteennekin. Jokin nappi päässä vinossa tänään. Luin että Ryanair lentää Kansasiin ja oli hetken wtf.
Kaunas ja Riika 6€/suunta Tampereelta, mulle molempi parempi. Aattelin että jos reissusta tulis ihan paska(laatupalstamme laatu huomioiden ei täysin mahdotonta sekään), ei harmittais kovin pahasti Eiku, ihan oikeesti musta ois tietyin varauksin oikein kiva lähteä
Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo kuutosella pääsee reissuun, niin kyllähän mä sitten voin harkita osallistumista, jos vain aikataulut sopii yksiin. Heitelkääs joitain päivämääräehdotuksia.
SH: Voit toki ilmoittautua mukaan ajamaan asiat oikealle tolalleen!
Kuvaajaa ja tahdin taputtajaa tarvitaan myös!(tahdin taputtaja lukee aika harvakseltaan nykyisin?)
Ja läpänheiton lisäksi voin itse ilmottautua keräämään(yv:lläkin voi lähestyä) listaa halukkaista lähtijöistä ja muutenkin säätämään asiaa eteenpäin (mitä tahansa opiskelulta välttyäkseni). Pahimmassa tapauksessa pärjännemme kolmestaankin
Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard kirjoitti:
Alan kohta huolestua Sian/Gattacan/Nussivan maailman hengen ja terveyden puolesta.
Tää ei nyt auennut mulle lainkaan. Mä oon enemmän huolissani siitä, että mun ja Nowan alastomuusoptio ei houkuttele tän enempää porukkaa. Mikä teitä vaivaa, ihmiset???!!