Kovin herkästi se silti nukkuu, se mua vähän ihmetyttää. Luulin et vauva nukkuu kuin tukki.

Kumpaan suuntaan?McJanne kirjoitti:Olin tänään Mr. Supermutsi ja hääsin nappulat (vuolaan) puron penkalta poispoikkeen kun kävelin reenilöihi.
Et nipota tyhjästä. Sun pitää vaatia mieheltäs parempaa. Miehet on sellaisia, useammat ainakin, että jos niiltä ei vaadi kotitöitä tai muuta ei-niin-kivaa, niin oletusarvoisesti ne ei niitä tee. Tai tekevät juuri sen verran, että voi tosipaikan tullen puolustaa itseään edes jollain. Olen edelleen sitä mieltä, että päästät miehesi liian helpolla. Tämä kirjoitustesi perusteella.Elppis kirjoitti:Nipotan tyhjästä, mutta ei tässä ole itse saanut mennä miten lystää tai tehdä mitä lystää ikuisuuksiin; alkaa vähän painaa tää vatsa jo aivojakin.
Muuten hyvä, mutta olen käsittänyt että tämä herra on saanut poikkeuksellisen hyvät vapaudet toteuttaa itseään eikä kyse ole "kerran kymmenneen vuoteen". Korjatkaa jos olen väärässä.So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Kävisikö tähän vastavetona Daven "mitäs läksit" -argumentti? Eli jos ei huvita viettää lomiaan perheen seurassa, osallistua tasapuolisesti kotitöihin ja lapsen hoitoon, vähentää baareissa rypemistä jne., niin ei kannata hankkia lapsia ja perhettä.So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Poika, sä alat oppia!urpiainen kirjoitti:Kävisikö tähän vastavetona Daven "mitäs läksit" -argumentti? Eli jos ei huvita viettää lomiaan perheen seurassa, osallistua tasapuolisesti kotitöihin ja lapsen hoitoon, vähentää baareissa rypemistä jne., niin ei kannata hankkia lapsia ja perhettä.So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Niin, kuten Elppis tuolla totesi:exPertti kirjoitti:Muuten hyvä, mutta olen käsittänyt että tämä herra on saanut poikkeuksellisen hyvät vapaudet toteuttaa itseään eikä kyse ole "kerran kymmenneen vuoteen". Korjatkaa jos olen väärässä.So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Ymmärrän sun pointterin. Mutta mitä olen lukenut niin tämä on enneminkin syvälle pinttynyt tapa kuin silloin tällöin tapahtuva kaikille kuuluva irtiotto.So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Synkkää. Jätkä toteuttaa "having it all" elämää parhaimmillaan ja ei sitten jaksaisi yhtään olla kotona lasten kanssa tai edes "väkisin panemassa suuhun" naistansa.Lilo kirjoitti:Niin, kuten Elppis tuolla totesi:
Mä yritin ehkäistä tätä herran menohalua lähettämällä pari kertaa Liverpooliin pitkälle viikonlopulle kavereiden kanssa
Jos haluaa elää poikamieselämää, niin elää poikamieselämää. Jos haluaa vaimon ja lapset, niin niillä mennään sitten.
EDIT:Urpiainen jo ehtikin.