Maanantain WTF
- Riemumieli
- Kitisijä
^That's poker...eiku politics.
Huomenna uuteen paikkaan opeilemaan heti aamusta, jaiks. Samaa settiä koko viikko, joten jätin neuvoa antavien ottamisen koko viikoloppuna väliin. Hyvä niin, koska tämän iltainen vaalihässäkkä söi tehoja siinä määrin, että huomenna saa painia vielä pitkän illan harkkahommien kanssa eikä rigor mortis noin niinq jälkitaudinkuvana ole haluttuun mielentilaan soveltuva.
Eli herätys liian aikaisin ja sitten mankelointia kohti kohdetta. Tulloopi 80km pelkkiä työmatkoja ensi viikon neljälle ekalle päivälle, joten olen Pääsiäisen pienen palauttavan jaksoni ansainnut. Jalkain hieronta onneksi siinä välissä.
Öit.
Huomenna uuteen paikkaan opeilemaan heti aamusta, jaiks. Samaa settiä koko viikko, joten jätin neuvoa antavien ottamisen koko viikoloppuna väliin. Hyvä niin, koska tämän iltainen vaalihässäkkä söi tehoja siinä määrin, että huomenna saa painia vielä pitkän illan harkkahommien kanssa eikä rigor mortis noin niinq jälkitaudinkuvana ole haluttuun mielentilaan soveltuva.
Eli herätys liian aikaisin ja sitten mankelointia kohti kohdetta. Tulloopi 80km pelkkiä työmatkoja ensi viikon neljälle ekalle päivälle, joten olen Pääsiäisen pienen palauttavan jaksoni ansainnut. Jalkain hieronta onneksi siinä välissä.
Öit.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.sivustahuutaja kirjoitti:Tarkoittaako tuo sitä, että salihousuilla ja niskalla pääsee eduskuntaan vaikka ilman puoluettakin? Pitää alkaa treenaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Mua ärsyttää toi sana toverit. Comrades. Saatanan kommarit!
Ystävät?
No joo.. on niitä jotka äänesti edustajaehdokasta, ja niitä jotka äänesti puoluetta, onneksi äänestysprossa oli noinkin korkea; eipä sille mitään voi jos Suomi on tätä mieltä, demokratia on demokratia tästäkin syystä..
Nyt mä lähden vähän hipelöimään lipastoja.
Ystävät?
No joo.. on niitä jotka äänesti edustajaehdokasta, ja niitä jotka äänesti puoluetta, onneksi äänestysprossa oli noinkin korkea; eipä sille mitään voi jos Suomi on tätä mieltä, demokratia on demokratia tästäkin syystä..
Nyt mä lähden vähän hipelöimään lipastoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jep jep. Kikekin on huolissaan siitä, että ydinvoimaloita rakennetaan mannerlaattojen päälle. Sitä se aivomassa varmaan teettää...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.
Work like a captain, play like a pirate.
Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle. Halmeen tehtyä exit onlyn paikan otti Kike.Vesper kirjoitti:Jep jep. Kikekin on huolissaan siitä, että ydinvoimaloita rakennetaan mannerlaattojen päälle. Sitä se aivomassa varmaan teettää...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.
Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
-
- Kitisijä
Joo. Kike tasapainottaa tilannetta. Nythän nämä voimapoliitikot ovat olleet meillä vähän nolosti tuontitavaraa ja ulkomaalaisvahvistuksia:Dave kirjoitti:Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle. Halmeen tehtyä exit onlyn paikan otti Kike.
Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.Vesper kirjoitti:Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Yli 13 000 turkulaista. Koskaan ei pidä aliarvioida vaalikarjan typeryyttä. Mieto on kyllä ainakin yhtä paha, siitä olen SH:n kanssa samaa mieltä.Vesper kirjoitti:Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Paven nousun diktaattoriksi estää eräs puoliautomaattikivääri..
Nautitaan tästä, keskustan täydellinen nöyryytys oli täydellinen nöyryytys, paitsi että äänestysalueet on jaettu niin juonisti että saivat vielä 35 paikkaa? Mikä on vääryys, sillä oikeasti prosenttiosuuden mukaan heidän olisi pitänyt saada vain korkeintaan 32 paikkaa?
Mikään ei riitä minulle ei edes veret pysäyttävä tappio Keskustan..
SDP hävisi kuulema 1200 äänellä enemmistön eduskunnassa kokoomukselle..
No voivoi..
Stevaritkin sai oman edustajan etuskuntaan.. Jee jee..
Vihreät arvot niistettiin, mutta kaikkea ei voi saada, sekä ulkomaalaiskriittisyyttä että ulkomaalais...
Olisin juonut oluen persujen kunniaksi mutta kun kurkku on edelleen kipeä..
Nautitaan tästä, keskustan täydellinen nöyryytys oli täydellinen nöyryytys, paitsi että äänestysalueet on jaettu niin juonisti että saivat vielä 35 paikkaa? Mikä on vääryys, sillä oikeasti prosenttiosuuden mukaan heidän olisi pitänyt saada vain korkeintaan 32 paikkaa?
Mikään ei riitä minulle ei edes veret pysäyttävä tappio Keskustan..
SDP hävisi kuulema 1200 äänellä enemmistön eduskunnassa kokoomukselle..
No voivoi..
Stevaritkin sai oman edustajan etuskuntaan.. Jee jee..
Vihreät arvot niistettiin, mutta kaikkea ei voi saada, sekä ulkomaalaiskriittisyyttä että ulkomaalais...
Olisin juonut oluen persujen kunniaksi mutta kun kurkku on edelleen kipeä..
Viimeksi muokannut Niba, 18.04.2011 12:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Päästin äsken ison jytkyn ja harmittelen etten vissiin ole saamassa huomenna vapaata, koska meillä ei ole enää duunareita, ei pidetä vapaita tai kesälomia.
Noh, kaipa sitä selviää vähemmälläkin kaltsulla mestaruusjuhlista
Ainiinjoo, kävin äsken lippupalvelun sivuilla ja kokeilin matsiin lippua ja sitten näytti että 2 lippua löytyis.. meinasi leuka tipahtaa lattiaan, mutta sitten huomasin ruudun sivusta että olin klikannut vahingossa Duran Duranin keikkaa
Noh, kaipa sitä selviää vähemmälläkin kaltsulla mestaruusjuhlista
Ainiinjoo, kävin äsken lippupalvelun sivuilla ja kokeilin matsiin lippua ja sitten näytti että 2 lippua löytyis.. meinasi leuka tipahtaa lattiaan, mutta sitten huomasin ruudun sivusta että olin klikannut vahingossa Duran Duranin keikkaa
-
- Kitisijä
Pavesta voi tuossa välissä tulla ministeri seuraavaan hallitukseen. Ulkoministerin pesti jäi viimeeksi kesken.So Hard kirjoitti:Pave pistää kaikki paukut pressanvaaliin. Vain etelän media voi estää Paven nousun diktaattoriksi.Riemumieli kirjoitti:Onneksi Asell ei jatka kuten ei Tiura. Pave oli karmea pettymys, taktiikka oli huono. No seuraavalla kerralla sitten taas jalasmökistä käsin liikkeelle.
Tuossa onkin ihan saatanan vahva korrelaatio. Alkoholin ja läskin kustannukset yhteiskunnalle on varmaan jotain 20 miljardia.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.