En ehkä näkisi näin. Vähän turhan.... joviaali ja mukava mies. Tuntuisi että ei saa staroja pelaamaan yhteen ja tasollaan silloin kun pitäisi. Tässä suhteessa Amu on kyllä ykkönen. Kettusen olen nähnyt ihan läheltä ikämiestouhuissa yms, mutta silti hän on kyllä aivan täysin katsomaton kortti minulle. Melkein veikkaisin, että MJ:n systeemeissä taktiikka ja pelikirja menee Kettusen kirjan mukaan, Amu hoitaa joukkueen... Kettunen on silti arvoitus.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Veikkaisin, että tuleva mj-koutsi
Palatakseni tähän päivään, niin erinomaisen kliffaa, että nyt meillä on neljän porukka, joka on aivan auki. C ehkä hento suosikki, mutta kukaan ei pääse ilmaiseksi. Itseäni lämmitti ison O:n toiminta, teineillä kasetti kesti pikkuisossoissa peleissä. Ja rosterista nousi yllättäen ehkä hintsun odottamattomia pelaajia ratkomaan tiukkoja pelejä. Mainittakoon Ilari Talvitie erikseen. Tosin olen nähnyt Ilpon pelejä jo ajat sitten Rangersin ajoilta, joten ehkä mun silmä on vähän herkkä pojan tekemisien suhteen. Olen aina pitänyt. Ilpo on iso, kaihtamaton ja ahkera. Uskoisin näkeväni hänet sinivalkoisissa joku päivä.
Finaaliin mennään näin: Classic - Oilers
(O)miin on pakko luottaa :)