Eilettäin tuli syötyä keitettyjä perunoita ja lihapullia. Tänään haen valmissatsin kaupan lihatiskiltä (enkä tarkota Saarioisten valmispakettia, vaan kaupan keittiön sapuska-annosta.. toivottavasti tarjonta ja kysyntä kohtais muuten jää väliin!)
scarface kirjoitti:Eilettäin tuli syötyä keitettyjä perunoita ja lihapullia. Tänään haen valmissatsin kaupan lihatiskiltä (enkä tarkota Saarioisten valmispakettia, vaan kaupan keittiön sapuska-annosta.. toivottavasti tarjonta ja kysyntä kohtais muuten jää väliin!)
Eli toisin sanoen tarkoitat vanhentuneista raakatuotteista kypsentämällä "tuoreistettuja" jalosteita.
Kala on kyllä viimeinen tuote mitä lähtisin ostelemaan noista valmistiskeistä. Ne on ensin pari päivää lojunut siinä tiskissä raakatuotteina myytävänä, sen jälkeen "loimutettu", ja työnnetty takaisin tiskiin myyntiin, ja kun ei vieläkään ole mennyt, niin sitten niistä tehdään "ruokaa". Yngh.
Pakastimesta flunssantappokeittoa jossa oli muiden juureksien lisäksi punajuurta (->vääränlainen makeus tässä yhteydessä) ja liikaa inkivääriä. Lisäsin pakastimesta soosiin härkäpapuja ja jääkaapista auraa. Oli siedettävää mut ei mitenkään herkullista.
Mitenkäs tosta perussoosista saisi parempaa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Grillikausi aukesi aiemmin tänään.
Lohta ja kesäkurpitsaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kreikkalaista kesäkurpitsapihiviä ja lohta, lisukkeina tuoretta vihreää ja punaista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Voisitko alkaa mun ruokarakastajaksi? Silleen että mä tulisin aina välillä syömään sun lihaisia ruokia, varsinkin pihvejä ja sen semmosta. Korvauksena saat kuunnella mun hauskoja juttuja. Ok, sovittu!