Kiihkeä Maanantai! Vaihda jo kakkoselle! Kakkonen on..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tyydyinkin ajelemaan pelkkää Toyota Priusta, joo oli siks haaska kokemus, jäi sitten Leksu ja uusinta uutta sähköpistoke Prius ajamati, tuli niin hiki ja ouro tunne rinnassa, ilmeisesti koin jonkun ihastuksen tunteen, tuli hirveä kiire pois paikalta, jäi koeajamatta autotkin, vittu joku vähän puhuu kanssani ja hetken päästä oon ihan lääpällään, nopein keino poistua paikalta! Olen yliherkkä.

-----------------------------------------
exPertti kirjoitti:Avataan tämäkin.
Olit kakkonen mutta kakkonen on ykkönen, hajoo siihen pörtti..
Pyyhin Netikettiin..
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Japanissa on jo mun syntymäpäivä. Mulle luvattiin Hotpot Duo mut en saakaan :( Sen sijaan sain Michael Jacksonin Off the wallin vinyylinä, ruusuja ja suklaata. Ei huono tämäkään kun kuulema hotpot hankitaan sit muuten vain :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Olisi jokin koulun järkkäämä kahden viikon kulttuurireissu Tokioon elokuussa, itse joutuisi kustantamaan 75% lentojen hinnasta. Taidan laittaa paperit vetämään, vaikken tiedäkään, onko mulla silloin vapaata tai edes rahaa. Pikkuvikoja...
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Ekaa päivää lusimassa konttorilla viikon lomailun/koulutuksen jäljiltä. 49 aamua lomaan!

Lauantaina pitäisi sitten juoda itsensä hengiltä, kun pomo maksaa kärppäfanituksestaan suunnilleen oikeaa hintaa ja tarjoaa 20 drinksua ravintelissa. Kävin veivaamassa ennakkoäänenkin Halla-aholle siltä varalta, että delaan tai en muuten pysty äänestämään.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:49 aamua lomaan!
Kymmenenpäs!

Mutta nyt tekee mieli munaa! Onneks on mignon :]
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mitä vittuu toi Riikka Uosukainen kysyy Wallinilta kysymyksen ja ei sitten anna vastata? :roll:
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Ekaa päivää lusimassa konttorilla viikon lomailun/koulutuksen jäljiltä. 49 aamua lomaan!

Lauantaina pitäisi sitten juoda itsensä hengiltä, kun pomo maksaa kärppäfanituksestaan suunnilleen oikeaa hintaa ja tarjoaa 20 drinksua ravintelissa. Kävin veivaamassa ennakkoäänenkin Halla-aholle siltä varalta, että delaan tai en muuten pysty äänestämään.
Etsä tiedä että äänes silputaan jos kuolet ennen sunnuntaita?
Pyyhin Netikettiin..
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:mignon
Oliko aivan pakko muistuttaa tuon olemassaolosta???!!!1
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:mignon
Oliko aivan pakko muistuttaa tuon olemassaolosta???!!!1
Pääsiäinen lähestyy, munaa huuleen!
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin