AAArrgghh! Hyvin alkaa tämäkin aamu. Töihin tullessa sain hälyttimet päälle ja työpöydän ääressä huomasin, että työkalut (tietokone yms) olivat jääneet kotiin. Ei muuta kuin batmobiiliin ja takaisin hakemaan
Näin sitten unta yhdestä vähän sillä silmällä katsomastani kämpästä. Olin ilmeisesti sen juuri ostanut ja suunnittelin remonttia. Hauskaa oli se, että yllättäen kämpässä olikin merinäköala kahteen suuntaan ja talon talapihalla näytti olevan melko messevät uima-allassysteemit. Ja ehdinhän mä sinne jo jotkut bileetkin järjestämään.
Nukun taas levottomasti, mutten pysty määrittämään stressin alkuperää. Ärsyä. Kurssiviikko, joten unet jää muutenkin vähäiseksi, eli ensi viikonloppuna kuittaillaan univelkoja. Nyt kuitenkin ensin kirurgin pakeille, mitähän se tänään keksii...
Raju kolmiodraama. Joka paikkaan ei voi revetä eikä kaikkea pysty toteuttamaan. Kenet kolmesta valitsen?
a) Sonisphere @ Hki > pro-argumentti: Rob Zombie
b) päivystysviikonloppu > pro-argumentti: fyffeä
c) The Sisters Of Mercy @ Hki > pro-argumentti: ei vo olla huono
Olis helpompi päättää, jos tulis kunnollista jälkeä. Näin juuri kaikki tissikuvat alkuperäisistä tähän päivään. Meinas tulla itku, vaikka ensimmäisen leikkauksen jälkeisistä ajoista ollaan onneksi tultu eteenpäin. Kirurgi kertoi ettei ole koskaan törmännyt vastaavaan tapaukseen ja pyysi vielä oikein kollegankin paikalle oppimaan. Olis saanu mun puolesta sattua jollekin toiselle.
Olis helpompi päättää, jos tulis kunnollista jälkeä. Näin juuri kaikki tissikuvat alkuperäisistä tähän päivään. Meinas tulla itku, vaikka ensimmäisen leikkauksen jälkeisistä ajoista ollaan onneksi tultu eteenpäin. Kirurgi kertoi ettei ole koskaan törmännyt vastaavaan tapaukseen ja pyysi vielä oikein kollegankin paikalle oppimaan. Olis saanu mun puolesta sattua jollekin toiselle.
Kaipa tää työpäivä loppuu kohta ja vihdoin. Sitten pitänee hakea omaisuus veljen hoteista. Ehkä jättää Skodillac samalla huoltoon, riippuu miten aikataulut toimii. Jokohan niitä kesärenkaita pitäs alkaa harkitseen?
Tosin viikonloppuna oon kait menossa mökille...
Etätöihin ennakkoäänestyksen kautta.
Illalla lenkille ellei niskakipu ylly nykyistä paljoa pahemmaksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jaa että Petrell on vähän ottanut osumaa harjoituksissa ja Tuskan alkoholipolitiikka todennäköisesti tulee olemaan perseestä. On sitä maanantaina lukenut parempiakin uutisia, niin enkä vieläkään tiedä mitä äänestäisi.
Opittiin tänään muksujen kanssa maailmankarttaa tuijottamalla, että Turkista löytyy Batman-niminen paikkakunta. Ei voi sanoa, että työpäivä olisi mennyt hukkaan. Kävin kotimatkalla pesettämässä fillarini paloasemalla pullakaffen hinnalla, aika kivasti irtoaa paskat tuollaisella hieman järeämmällä vesipistoolilla.
Jospa sitä sitten taas orientoituisi opiskelemaan.
Bruce Willisika kirjoitti:Opittiin tänään muksujen kanssa maailmankarttaa tuijottamalla, että Turkista löytyy Batman-niminen paikkakunta. Ei voi sanoa, että työpäivä olisi mennyt hukkaan.
ARgh, ikkunaremontti tulossa, eikä tietoa ees siitä minkälaisista ikkunoista pitää pyytää tarjous.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.