Äänestätkö?
No ihqudaa ne on nii colourfulgaysöpixii ja trendikkään luomui ja sillee.huima kirjoitti:Eli tästä nähdään, että söpön oloisia mutta hieman naiiveja kaupunkilaistsiksejä saa syyttää taaskin maailman tilanteesta.
Miksi te äänestätte niitä kaupunkilaisviherpiipertäjähomoja?
Oma ehdokas on hakusessa, kaikissa niissä on tosiaan jotain vikaa. Yksi jota harkitsen on kuitenkin pienten lasten äidiksi liiaksi tunkemassa nokkaansa joka hilkutin luottamustoimeen yms, ja se aika on sitten perhe-elämästä pois, enkä usko hänen edustavan juuri oikeanlaisia perhearvoja, kuten Mikkoset

Prepare for the worstest.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Jep.
Ehdokas vielä valitsematta. Kovin vasemmalta tai vihreästä suunnasta tuskin sitä löydän. Vihreät ajatukset sinänsä kannatettavia, mutta kokonaisuus tuppaa tuolla olemaan muuta kuin haluamaani.
Ehdokas vielä valitsematta. Kovin vasemmalta tai vihreästä suunnasta tuskin sitä löydän. Vihreät ajatukset sinänsä kannatettavia, mutta kokonaisuus tuppaa tuolla olemaan muuta kuin haluamaani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vielä tuosta äänestämisestä ja miksi on hyvä, että äänestysprosentti olisi mahdollisimman alhainen:
http://www.soininvaara.fi/2010/12/12/su ... lihuijaus/
Blogin keskusteluosiosta löytyy kirjan kirjoittajan Tommi Uschanovin kommentti kysymykseen
http://www.soininvaara.fi/2010/12/12/su ... lihuijaus/
Blogin keskusteluosiosta löytyy kirjan kirjoittajan Tommi Uschanovin kommentti kysymykseen
Tommi Uschanov kirjoitti:Huonosti tietävät “diskvalifioivat” itsensä äänestämisestä varsin suuressa määrin jo nyt. Vuoden 2007 eduskuntavaaleissa äänesti oman ilmoituksensa mukaan peräti 95,9 % niistä, jotka kuuluivat parhaiten Suomen politiikan hallitsevaan neljännekseen kansasta (38 eri yleistietokysymyksellä mitattuna), mutta vain 35,5 % niistä, jotka kuuluivat huonoiten tietävään neljännekseen.kysyjä kirjoitti:Onko äänestysprosentin seuraaminen ollenkaan tärkeää? Eikö tärkeämpää ole se, että ne ihmiset, joita yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat, käyvät äänestämässä. Se on ongelma, että yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat osaa ihmisiä entistä vähemmän. Sen on eri huoli, kuin huoli äänestysprosentista.
Vaikuttaa ainakin fiiliksiin. Mukavampaa kuin kävellä räntäsateessa koululle, raapustaa numero lappuun, pudottaa laatikkoon ja talsia takaisin...huima kirjoitti:Joo kyllä se kaljan juominen kotona on parempi tapa vaikuttaa.Homeboy65 kirjoitti:Äänestäminen on kovin näennäinen vaikuttamistapa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Teet aivan oikein. Älä mene äänestämään.Homeboy65 kirjoitti:Vaikuttaa ainakin fiiliksiin. Mukavampaa kuin kävellä räntäsateessa koululle, raapustaa numero lappuun, pudottaa laatikkoon ja talsia takaisin...huima kirjoitti:Joo kyllä se kaljan juominen kotona on parempi tapa vaikuttaa.Homeboy65 kirjoitti:Äänestäminen on kovin näennäinen vaikuttamistapa.
Näin arvelin myös.Lolita kirjoitti:Oras Tynkkynen!exsu kirjoitti:Mä oon äänestänyt ainakin parissa eri vaaleissa homoa kaupunkilaisviherpiiperoa.
Eikös tämä oras ole niitä äänestäjien höynäyttäjiä, jotka kerran vuodessa (lehtikuvaajan paikalle kutsuttuaan) tapaavat ajella polkupyörällä tai tehdä jotakin normaalielämälleen vierasta ekoa?
Came here for school, graduated to the high life