Käyppä ostamassa apteekista semmosta tahnaa kun on tarkoitettu ientulehdukseen. Itselläni on sitä, käytän aina kun puoliksi ulostautunut visuri vaivaa eli tulehduttaa sen ikenen aika kivuliaasti kun jotain pöpöjä sinne pääsee. Hammalääkäri suositteli sitä aikoinaan.
Laitan sitä varovasti hammastikulla niihin ikenen "pusseihin", helppottaa aika nopeasti. Ettei pääse pahaksi ja joudu antibiootteja vääntämään.
RP kirjoitti:Käyppä ostamassa apteekista semmosta tahnaa kun on tarkoitettu ientulehdukseen. Itselläni on sitä, käytän aina kun puoliksi ulostautunut visuri vaivaa eli tulehduttaa sen ikenen aika kivuliaasti kun jotain pöpöjä sinne pääsee. Hammalääkäri suositteli sitä aikoinaan.
Laitan sitä varovasti hammastikulla niihin ikenen "pusseihin", helppottaa aika nopeasti. Ettei pääse pahaksi ja joudu antibiootteja vääntämään.
küllküll kirjoitti:You can act real wild
they don't treat you like a child
Runaway boys !
(huutomerkki kelpaa viimeiseksi tavuksi, kun on näin hienosta biisistä kyse)
Uuuuh my kinda stuff! Tämmösellä tää talviloma lähtee :) :)
Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
küllküll kirjoitti:^ Ei muuta kuin kauluspaidasta hihoja repimään ja inkkarirasvaa vookiin :)
Tosta klipistä tuli mieleen, että joku jossain joskus sanoi, että "et sä mikään basisti ole, jossei sulla ole sormet verillä keikan jälkeen". Toivottavasti se ei ollut Cisse Häkkinen!! Veikkaan kuitenkin jotain bystybassoa soittanutta jantteria. Taitaa mennä Melrosen laariin ja Repan sanomisiksi - ei voi muistaa, mutta ei se totuus kauhean kaukana tosta ole ;)
Suvinen kirjoitti:Tänään vituttaa niin moni asia, ettei pysty edes tänne postaamaan. Kolme ensimmäistä lukemaani ketjua saivat aikaan halun haukkua kanssakirjoittajat totaaliääliöiksi. Ei pysty, ei kykene.
Parasta siis sulkea Kitinä ja avata se taas pahimmanPMS:n - tai eduskuntavaalien - väistyttyä.
Suvinen kirjoitti:Tänään vituttaa niin moni asia, ettei pysty edes tänne postaamaan. Kolme ensimmäistä lukemaani ketjua saivat aikaan halun haukkua kanssakirjoittajat totaaliääliöiksi. Ei pysty, ei kykene.
Mulla on tuntunut tolta jo monta päivää.
Haluan pyytää anteeksi sinultakin. *ojentaa ruusun*
Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
Sitä tarttui matkaan kun täti aputeekissa suositteli.
Tilasinpa tänään semmoiset kiskotkin suuhun jospa ne jeesais kuorsaamiseen ja narskutteluun. Pakko kokeilla.
Dumis kirjoitti:
Jaa, täytyypä käydä hakemassa, tänks.
Tilasinpa tänään semmoiset kiskotkin suuhun jospa ne jeesais kuorsaamiseen ja narskutteluun. Pakko kokeilla.
Joo, tuo liuos on kanssa ihan hyvä. Itse käytän tahnaa silloin kun kunnolla vaivaa, saa törtättyä muhimaan sinne tulehtuneeseen kohtaan, silloin ei tuo pusrkuttelu oikein enää tehoa yhtä nopeasti, jos ollenkaan.
Lapitii kirjoitti:
Joo, tuo liuos on kanssa ihan hyvä. Itse käytän tahnaa silloin kun kunnolla vaivaa, saa törtättyä muhimaan sinne tulehtuneeseen kohtaan, silloin ei tuo pusrkuttelu oikein enää tehoa yhtä nopeasti, jos ollenkaan.
Toivotaan että helpottaa!
Aion lisätehoina kaataa n. puoli litraa viinaa kurkusta illan mittaan.