Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MOIMOI vaan nähdä saat kiinnostuinkin vastaamaan, nyt mä muuta en touhuakkaan...

Olikos tämä Merja Rantamäki vai se Mombasa-tyttö??? Jumatsukka kuka se oli. APUUVAAA!!

No vastaukset nyt Arskalta! Punaisella, jotta erottuu!
:)
Dumis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Tyhjät tynnyrit vain kolisevat kai jatkossakin!
Tämä kyllä nauratti :D
No hyvä, että nauratti! :P
Homeboy65 kirjoitti:Voisiko Sleazoid kertoa, kuka on tuo tilastotieteilijä?

Okei. Suomen suurin (liioittelematta) Pelle Miljoona-fani aikoi reissata Vaasasta Espooseen Pellen levynjulkistamis-keikalle 9.3. eli tänään. Kysyi jos voisi punkata luonani koska "En halua ajaa kotiin yötä vasten." Sopihan se. Sitten tuli este, ei sopinut työnantajalle. Mutta pääseehän sitä Pöllön huhuilua myöhemminkin katsomaan/kuulemaan. *huhuu*

Levyostoksia. Vinyylisinkku eli Ry Cooder: Down in Hollywood / Little sister. 3 e Keltaisesta sukellusvenestä. Miksi sukellusvene on muuten maanpäällä? :)

Vitsi:

- Erkki, miksi heitit opettajaa kahdella omenalla?
- Koska ensimmäinen ei osunut.

Päivän dialogi levy-yhtiön neuvotteluhuoneessa:

- No Pelle (Miljoona). Seuraavaksi live-tupla?
- *kaivaa suklaapatukan povarista* Tässä on Tupla. Haluatko toisen palan?

Homeboy
karismaattinen kalkkunafarmari
Apua, mähän olen vastanna tähän??? Joka tapauksessa perusihmettely on miksi kummassa aina ostat vinyylejä! Se on Arskan pysyväiskummastus, heh! :D Ihan kiva, mutta kuunteletko ja miten TIEDÄT nuo muusikot!??? Mulla ei ole mitään hajua niistä! Niinkuin oli Geezusta aikoinaan.

Vitsi oli hyvä ja allekirjoitus oikea, hyväksyn!

Sleazoid kirjoitti:Kiitos vastauksista, vaikka ne olivatkin tyyliä "NYT PITÄÄ KESKITTYÄ MANALAAN EI TÄHÄN ASIAAN", "en nyt jaksa puhua tästä", "tämähän on ihan sivuasia", "kyllä se näin on kun minä niin sanon" jne. Samat asiat oli tapetilla jo loppuvuodesta 2006.
TÄMÄ vastaus on vastaus senvuoksi, että olen luvannut vastata kaikille. Tämä on kuin sodan jälkeistä keskustelua ja miinanraivausta...pakollista toimintaa...

Siis Sleazoid, sinä kyllä vastasit johonkin aivan täsmälleen Manaajan tyylillä ja samoin sanoinkin. Mutten jaksa etsiä enää mikä se oli.

Tähän asiaan vastaan että SE ON SIVUASIA. Se vaan on sivuasia.
SE ON sivuasia. Olikohan siinä nyt jautalankaa,. sano.

Mutta en tahdo olla millään tavalla häijy! Olet nyt osoittanut suuruutta ja ollut haukkumatta minua turhaksi ja ennekaikkea olet ollut "tappamatta" minua ja olen sen noteerannut hyvällä koska samaan aikaan olen voinut "hengittää paremmin" taas. Se nyt vaan ei ollut hauskaa. Oli syy mikä tahansa, oma hyvä päätös olla minua koiraksi tai turhaksi haukkumatta tai sitten Kitinän perustajilta huomautus, että ehkä liika on joskus täälläkin liikaa (jota luulen) on päätös ja lopputulos HYVÄ!

Ei ole sattuma, että myös Slea, sinä olet lopettanut yhtä aikaa! Niin, kaikki ehkä tietää tämän yhtäläisyyden. Panen sen "varmuuden vuoksi".
Hyvin todennäköisesti et vastaa tähän enää koska Manala ei vastanne enää (joka on ihan ok, ollaan rauhassa)

Mutta en kanna kaunaa nyt sitten ja annan jopa jollain tasolla anteeksi vaikka et pyytäisi!

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Otsikossa saan käyttää muissa palstoissa väriä.
Kuka tällaista on mennyt lupaamaan?

Tähän samanlainen lause kuin edellisen ekalause: Sodanjälkeistä pakkovastausta...

Minun ei tarvitse vastata. Tuntuu absurdilta tämä kun sinun pitäisi aina puolustaa aina omaa toimintaasi! :P


Tai lupaukset värivamma-allekirjoituksiin "muissa palstoissa"?

Kysymyksen tyylin takia ei tarvi vastata, mutta värejä allekirjoituksessa toki saa olla, miksei saisi?

Tai lupaukset siihen että voit kirjoittaa boldilla koko tekstisi "muissa palstoissa"?

Mitkä lupaukset? Yleensä kait porukka ei innostu boldista? Olen rajusti koettanut siksi välttää ainakin muissa ketjuissa. Etkö ole huomannut. Ainakin pari kuukautta jo vähennetty minimiin. Vastaan sulle vaikka asia ei kuulu sulle koska olen kiltti!

Sun piti alunperin kirjoittaa ainoastaan tänne stadinarskan sanomiin noita yllämainittuja koodivirheitä. Sen jälkeen sun mielestä kaikki sun aloittamat keskustelut ovat "sun palstoja" joissa saat käyttäytyä miten päättömästi ikinä haluat tuon väri- ja muotoilukoodin suhteen. Eli kehitit itsellesi erioikeuksia ja rikoit alunperin sovittuja sääntöjä.

Alunperin? Miten niin alunperin, mitähän tarkoittaa?
Katso edellinen. Minun aloittamissani palstoissa olen käyttänyt paljon vähemmän väriä ja boldia kuin ennen ja nyt parin kuukauden ajan maltillisesti ja myös keskityn asiaan enemmän. Vain siksi ettei ihmiset liikaa ärsyynny vaikka itse rakastan värejä!

Rikon sovittuja sääntöjä? Kuka sellaisia on sopinut? Minä olen vapaaehtoisesti sanonut tekeväni parannuksia. Olisit siitä iloinen ja kehuisit mieluimmin!

Viikonpäiväketjut, jotka olen avannut, en katso "omiksi ketjuiksi". Ne ovat yleisiä, tämä vielä selvyydeksi. Tämä sinun arvostelusi ja minun exitustoiveesi voisivat vain vesittää parannukseni, jonka olen aloittanut! Siksi et kyllä ajattele Kitinäkansaa, muita ollenkaan! Minähän VOISIN vain ärsyyntyä ja boldata enemmän kun käyttäydyt noin. NYT ON parempi sodan jälkeen ja jatkan kehitystä ITSE.


Sen jälkeen tämäkään ei ole riittänyt, vaan olet todella tunkenut noita väriallekirjoituksia ja otsikoita ja muuta paskaa, kuten leipätekstiä boldattuna myös kaikkiin muihin ketjuihin, jotka eivät ole edes sinun alottamiasi.

Kauheata ja törkeää liioittelua mistään paskasta. Allekirjoituksia olen laittanut, mutta olen ja haluan pysyä asiassa ja siisteydessä ja älä nyt kommentillasi vesitä tätä hyvää kehitystäni! SINUN SANOMISESI VOI TEHDÄ KEHITYKSENI tyhjäksi. Mutta vaikka sinä vaadit jotain, SILTI teen itse parannuksia! :o

Et siis osaa lainkaan pitää itse kiinni sovituista säännöistä, vaan toimit omavaltaisesti aivan niinkuin sua huvittaa laajentaen jatkuvasti erioikeuksiasi täysin mielivaltaisesti

Ei todellakaan ole mitään erioikeuksia. Sinulla muuten tuntuu olevan aivan omat sääntösi toisen ihmisen täydelliseen alasajoon. Se erikoisoikeutesi on täysin "omalla hämmästyttävällä tasollaan" . Olen itse antanut itselleni nykyiset tekstini parannussäännöt ja jatkan kehitystä ja uskon, että hyvin harmaampi esitystapa sitten on täällä sopivampi vaikka minun pitää karsia persoonaani!.

MUTTA SOTA on ohi ja Manaaja Slea ei ole enää sotinut ja nämä vastaukset olivat sikäli pakollista sodanjälkeistä vastausta, joita en olisi halunnut ehkä vastata.
Jos olen sanonut pahasti, sitä en ole sotamme jälkeen halunnut tässä ilmituoda vaan tietenkin pääasia on se, että oloni on huojentunut niitten kamalien asioiden jälkeen joita tapahtui sieltäpäin.

Ne ovat historiaa! Saat vielä M Slea vastauksen tuohon narsissijuttuusi, johon olen vastannut siihen kun vastasit siihen mitä minä olin tehnyt ja sinä vastasit. Se ollee turhaa mutta vastaan silti


PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
pikkuprinssi

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Homeboy65 kirjoitti:
pikkuprinssi kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Harkinnassa iltapäivälehtien ostamisen lopettaminen kokonaan.
Yritän välttää myös niiden lukemista, vaihtelevalla menestyksellä. Niistä tulee vain huonolle tuulelle.
Miksi?
Siksi, että sisältö on mielestäni suurilta osin täysin tyhjänpäiväistä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Joka tapauksessa perusihmettely on miksi kummassa aina ostat vinyylejä! Se on Arskan pysyväiskummastus, heh! :D Ihan kiva, mutta kuunteletko ja miten TIEDÄT nuo muusikot!??? Mulla ei ole mitään hajua niistä!
1. Ostan vinyylinä vain singlejä.
2. Kuuntelen.
3. Tiedän, koska olen lukenut paljon Soundeja. :wink:

Pari rollaria ja yksi Captain Beefheart voisi vielä hankkia ja sitten lopettaa levyjen ostaminen kokonaan. *harkitsee*

Vitsi:

Kouluruokalassa:

- Onko ruoka-annoksissa vaihtoehtoja?
- On. Ota tai jätä.

Päivän siteeraus:

"Pyrin välttämään konflikteja, mutta en aina konvehteja." - Homeboy

Homeboy
itäsaksalainen mestarihiihtäjä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TUKIJOLLENI ja MUILLE IHMISILLE, SEKÄ MANALALLE.

Moi kaikille vastauksen odottajille, erityisesti toki vakiokävijälleni Hommarille!

Stadinarska on niin väsynyt ettei jaksa kirjoittaa tänään mitään eikä siten jaksa vastata. Mutta hän pyytää odottamaan rauhallisena vastauksia. ne kuitenkin tulevat aikanaan.

Kaikille, jotka haluavat tietää Stadinarskan nykyisen tilan tai kunnon niin tiedoksi, että alapää on hyvä, keskikohta hyvä ja yläpää hyvä. Sitten sivut hyvät ja takaa hyvä ja edestä hyvä. Sanalla sanoen Stadinarska on kondiksessa. Tänäänkään ei oksennusta ole ollut ja elämä mennyt hyvin. Stadinarska ei ole myöskään kuollut tänään eikä sitä ole uhattu eikä lyöty. Stadinarska on tällä hetkellä hyvin väsynyt ja on menossa kohta nukkumaan.

Sitä, mitä Stadinarska teki aamulla naisen kanssa makuuhuoneessa ei kuulu kenellekään. Siis se mistä politiikasta me puhuimme koko yön on salaisuus!


ATSISPUH
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Stadinarska on niin väsynyt ettei jaksa kirjoittaa tänään mitään eikä siten jaksa vastata. Mutta hän pyytää odottamaan rauhallisena vastauksia. ne kuitenkin tulevat aikanaan.
Odotetaan.

Alkaa jo vihertää pian ulkona.

Pian huippukokous, sitten röpöttämään serkkupojan kanssa. Sitten voisi harkita parin viikon nenänvalkaisukautta.

Pari ruokalajia keksitty. Voin kertoa niistä myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa.

Vitsi:

Laihialainen menossa jääkiekkomatsiin.

- Paljon lippu maksaa?
- 15 euroa.
- Paljon seisomapaikka maksaa?
- 10 euroa.
- Entä jos seisoo yhdellä jalalla?

Päivän siteeraus:

"Kuunaan ei saa - kuun pinnallakaan - toivoa toisen kuolemaa." - John Virtanen, NASA:n suomalaisyntyinen raketti-insinööri

Homeboy
intergalaktinen ipana

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Home kiitos taas viestistäsi. Olet kiitoksen ansainnut monella tapaa niinkuin olen sanonut, mutta en nytkään jaksa enää kirjoittaa. Voimat menneet. Mutta vastaan ihan varmasti. SleaMana taitaa olla vuorossa.

Mutta keskityn enemmän Stadinarskan palstaan jatkossa. Muuten menetän oikeasti mielenterveyteni! :P

Tähän kirjoittamiseen menee aikaakin ja ainakin puolustelut ovat ihan turhaa jos olen sinetillä aina leimattu muutaminen mielestä joksikin turhaksi. Y ja ÄK.

MUTTA huomenna kirjoitan tähän ja toivottavasti en muualle!

Hyvää yötä kaikille toivoo: :D

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Yhä vieläkin pitäisi tuomita manaajan kuolemanpuheet ja kehotukset, mutta jos nyt niiden käsittely olisi tässä. Jos hän eli sinä et vaarallinen ole sitten. Mutta sellaiset puheet ovat vain täysin sikaa ja siksi nyt kun puhun omista piirteistäni se on kuin puhuisi Gaddafin kanssa nuppineulan väristä, ymmärrätkö?

Mutta vastataan. Olithan nähnyt vaivaa! Siitä kiitos ja vastaan!


No niin parahin Manaaja! Nyt istuin sotatuolilleni pommittamaan ja lähettämään risteilyohjuksia, mutta ei tarvinnut tuolla kehittymättömyyskeskustelussa sitä tehdä. Siirryn siis tänne vastaamaan sulle, vaikka on tää pöllöä vastata aina samoja jankutuksia.

Tyhjään kaivoon kantaa vettä, joka kuihtuupi.

No, ollaan nyt ystävällisiä, teithän sä mulle upean avattaren!

Ja koska sä tykkäät minusta niin miksen mä tykkäisi sinusta! Miten todistat, ettet ole homo homonen? No , se ei kuulu sodankäyntiin. Me tapamme toisemme pitkällä kidutuksella ja silloin on yhdentekevää kumpi meistä on narsistisempi ja kumpi on homo. Vaikka on sillä väliä ja siksi en ole homo (edellisessä lauseessa oli kaksimielinen hauska, mutta eihän sitä täällä hitaassa härmässä kukaan huomaa)

NYT VASTAUKSIIN. Kiinnitä turvavyö ja ota syanodi leikisti.

Sleazoid kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistine ... suushäiriö



DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:

1. Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
Ainakin omasta mielestäni omaan kaikkein parhaimman tai hyväkäytöksisimmän nettikäytöksen.

TÄMÄ ON VAIKEAA. MITEN TÄMÄN SITTEN SANON? ON MINUN MIELESTÄ SELVÄÄ, ETTÄ MINULLA ON MIEHISTÄ PARAS KÄYTÖS TÄÄLLÄ. SIIS VERBAALISESTI, SANALLISESTI. TYYLI BOLDAUKSINEEN SAATTAA JOTAIN KUULEMMA HÄIRITÄ. EN USKO OIKEASTAAN. SE ON VAIN YLEISHUUTOA KUN POIKKEUKSELLISET KIRJOITTAJAT HALUTAAN POIS.
NAISISTA VARIKSELLA ON PARAS JA KILTEIN TYYLI. HÄN ON PAREMPIKÄYTÖKSINEN KUIN MINÄ
.

2. Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
Mutta yksittäisiä noraajia minulla on oikeasti vain muutamia tai muutama, se on varma. Myös olen kitinäläinen vuoden 2009

EN OLE RAJATON. PUHUN FAKTAA. SIIS TOISTAN:PUHUN FAKTAA. EI KAIKKI OLE NARSISTEJA JOILLE TAPAHTUU HYVÄÄ JA JOTKA SEN ILMIANTAVAT. THINK PINK. JA NORAUSASIAA KÄSITTELIN KEHITTYMÄTTÖMYYSKESKUSTELUSSA. SE ON VAAN NYT USKOTTAVA KUN ON NIIN. MINÄKÄÄN EN HALUAISI USKOA ENKÄ JOUTUA SYLKYKUPIKSI MUTTA SE NYT VAAN OLI NIIN. VAI TULEEKO NOIN 10 SEKUNNISSA 30 NORAAJAA LISÄÄ? LUE SIELTÄ JA REVI. TAI MEHÄN SIELLÄ SOTAA JO KÄVIMMEKIN. HASSU MINÄ!

3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
Minulla on täällä sellaisia, jotka inhoavat minua ja ihmisiä, jotka minusta pitävät kovasti. Minulla on kuulemma 35 norausta, mutta kukaan ei anna ilmoille, että sehän on täysin mahdotonta oikeasti!

NIIN. VIITTAAN ÄSKEISEEN.

4. vaatii korostunutta ihailua
Oletko lukenut yhtään palstaani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju? Luepa joskus. Se on blogini, jossa kehittelen "värimestarin" taitoja!

EIKÖHÄN SITÄ JOKA AINUT KEHOTA TEKEMÄÄN JOTAIN JOKA KOSKEE OMAA ASIAA. OVATKO HE KAIKKI NARSISTEJA? EIVÄT KAI?

5. oikeus erityiskohteluun
Ja mitä ihmeen pahaa on värien käytössä ja jossain paksummassa fontissa! Siinähän on vain hyvää kun kirjoitus on nätimpi? Ihan totta, voivatko ne tyhjät tynnyrit, jotka tästä huutavat ja heidän kiltit laumasielunsa ikinä lukea yhtäkään sanomalehteä?

NIIN, LUKEVATKO HE? EN VAADI ERITYISKOHTELUA. NÄMÄ VÄRIT JA BOLDIT OVAT TÄSSÄ KÄYTTÖLIITTYMÄSSÄ JA MISSÄS ON KIELTO NIITÄ KÄYTTÄÄ? VASTA KUN NE OLISIVAT KIELLETYT JA SILTI TEKISIN NIIN VAATISIN ERITYISKOHTELUA.

6. muiden hyväksikäyttö
Kerro sinä, että Stadinarska-hahmoa ei saa julkisessa kirjoituksessa tappaa eikä Stadinarskan hahmon takana olevaa minua saa toivottaman olla kuollut heti tai tulla mielellään tappamaan jollain teräksellä.

KYLLÄ TUOLLAINEN PYYNTÖ ON OIKEUTETTU KUN HULLU SANOO TAPPAVANSA MINUT IHMISENÄ JA MUUT OVAT ITSEKKYYKSISSÄÄN HIIRENHILJAA..."MÄÄ EN KUULLUT MITÄÄN HYHYHY" KYLLÄ KANNUSTAMINEN OIKEAMIELISYYTEEN ON TÄRKEÄÄ.

7. empatian puute
Minä olen harkinnut vakavasti lopettamista, mutta nyt en voi millään lopettaa vähään aikaan koska sain tuon törkykohtelun. Sen jälkeen en ainakaan lopeta pitkään aikaan, heh. Tämä on kai inhimillinen piirre!

MINUN VAHVIN PIIRTEENI ON EMPATIA JA HYVÄNTEKEMINEN OIKEASTI TÄSSÄ LIVE-ELÄMÄSSÄ JOTEN SE SIITÄ.
TÄMÄ ASIA ON SELKEIN NARSISTINEN PIIRRE TÄMÄ EMPATIAN PUUTE.

MINUSSA EI OLE NARSISTISTA HÄIRIÖTÄ, SE ON VAIN NYT NIIN.

MINUN OMINAISUUTENI ON ITSETUNNON TIETTY HYVYYS JA HALU TUODA OMIA AJATUKSIA ESILLE MYÖNTEISESSÄ MERKITYKSESSÄ. HARMI, ETTÄ SELLAINEN NYT MUOTIKIELELLÄ MERKITÄÄN SANALLA NARSISMI.
NARSISMI ON VAKAVAA TOISEN IHMISEN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ JA KYLMÄÄ KÄYTÖSTÄ JA TOISITA TOTAALISTA VÄLITTÄMÄTTÖMYYTTÄ! AIVAN VIERAITA SEIKKOJA MINULLA. PISTE

8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
Hänen motiivinsa on aivan varmasti kateus, mutta tuntuu aivan pöllöltä, että hän on noin katkeran ja vihaisen kade minulle siitä, että kuitenkin saan ääniä hyvässä ja vittumnaisuudessa ja olen vuoden Kitinäläinen eikä minua haukuta tarpeeksi eikä minua norata tarpeeksi ja minä en palvo häntä.

SIIS HÄNEN MOTIIVINSA TODENNÄKÖISESTI (SIIS SINUN ON) SE, ETTÄ KUN OLET SUKKELA KIRJOITTAJA NIIN ET HALUA TOISTA SUKKELAA KIRJOITTAJAA. EIVÄT KAIKKI OLE KATEITA. SINÄ OLET. JA SE EI TEE MINUSTA NARSISTIA, HEH!

9. ylimielisyys ja röyhkeys
Luulen, että tämän Kitinän pösilyys vähentää elinaikaani, koska saatan sairastua ja tulla samanlaiseksi kuin onneksi vain sentään muutama, täällä...
NO EIKÖS TÄÄLLÄ NYT ASIAT OIKEASTI OLE PÄINVASTOIN. YKSI HULLU TÄÄLLÄ HUUTELEE ITSEMURHAOHJEITA MULLE JA JOHTAJA SANOO ETTEI NE HUUTELE VAIKKA TODISTEET ON SENTIN PÄÄSSÄ JA MONI MUU ON HILJAA JA ERÄÄT OVAT TOTAL PÄÄTYHJIÄ YKSINKERTAISIA ÄÄNITORVIA JA HALUAA SISÄPIIRIIN.
MINKÄ MINÄ TÄLLE SELKEÄLLE NEPOTISMIIN VIITTAAVALLE ASIOILLE TÄÄLLÄ KITINÄHULLUUDESSA VOIN? ENKÖ VOI TODETA SITÄ VESISELVÄÄ ASIAA KOSKA SITTEN MINÄ OLISIN NARSISTI!


KUULES MANALA: SINÄ MUUTEN OLET SE NARSISTI! SINÄ OLET!
TÄMÄ ON KYLLÄ NYT AIKA VAHVA OLETUS. ESIMERKIKSI TOISELLE IHMISELLE KUOLEMANTOIVE JA UHKA ON SELLAISTA MITÄ MINÄ EN VOISI IKINÄ TEHDÄ! VAIN NARSISTI PYSTYY!!!!! OLETKO SINÄ NARSISTI?


PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:lol:

No niin, leikki sikseen. Hyppäähän nyt jo se benji-hyppy, ja katsokin että naru on kireällä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti::lol:

No niin, leikki sikseen. Hyppäähän nyt jo se benji-hyppy, ja katsokin että naru on kireällä.
Eipä olisi kuunaan tällaista kommenttia odottanut. Ei tuollainen sovi.

Vasta kun tänään ajattelin että vuorokausirytmi on nyt mukavasti kondiksessa tuli vedettyä "tirsat" iltapäivällä, eikä illalla kai saa unta...jos ei röpötä. :roll:

Arska. Tuota "nepotismia" en nyt kyllä ymmärrä voisitko selittää?

Äitimuorille synttärilahjan vein (myöhässä) eilen. DVD-elokuva ja suklaalevy. Yhteishinta taisi olla vain jotain 5 e tai jotain sinne päin.

Vitsi:

Ulkomaalainen lihatiskillä:

- Mitä olla tämä liha?
- Maksaa.
- Minulla olla kyllä raha, mutta mitä olla tämä liha?
- Maksaa.
- Minulla olla vieläkin iso raha, mutta mitä olla tämä liha?
- *huokaisee* Vittu!
- Ooh, mina otta koko pala...

Päivän siteeraus:

"En ole kuunaan voinut näin huonosti." - Roope Ankka, Aku Ankan taskukirja 90

Vaikka huonosti voisikin ei silti pidä toivoa toisen kuolemaa. Kuunaan.

Homeboy
kuubalainen sikarinkäärijä kuunaan havannan ulkopuolella
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisiksää houmis hypätä tandemhypyn sen kans ettei tulis arskalle niin yksinäistä?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Voisiksää houmis hypätä tandemhypyn sen kans ettei tulis arskalle niin yksinäistä?
Kuunaan en ole tandemhyppyä tehnyt. Enkä tule tekemään, käyttääkseni suomen kielen epävirallista, joskin yleisesti jopa kirjakielessä käytettyä futuuria.

HB-päivitystä:

Rakkaus: rakastan hotdogeja. Nakkeina preferoin vähärasvaisia kalkkunanakkeja. (sellaisia ON olemassa).

Ihmissuhteet: samanlaista kuin ennenkin. Kauheasti en kaipaa seuraa.

Terveys: Laihdutamisyritykset jatkuvat. Muuten kondiksessa.

Talous: toimeen tullaan, tosin hieman vaatimatonta elämää.

Kitinä: matala profiili jatkuu, Kitinä-addiktio jatkuu, ketään ei noressa.

Facebook: serkkutyttö (ei mikään "serkkutyttö") saatu taas kaveriksi äskettäin, kaksi kaveria poistin koska en kokenut että ne faktisesti olisivat olleet kavereita. Fb-kaverien määrä nyt 29.

Muuta: tänään päätös lopettaa kokonaan iltapäivälehtien ostaminen.

Vitsi:

- Äiti, meidät rokotettiin tänään koulussa.
- Mitä vastaan?
- Meidän tahtoamme vastaan.

Homeboy
a-luokan kalakukko
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää kaikille teille niin tasapuolisesti kuin voi vaan eli niin tavallisille, pöllöille, lahjakkaille, lahjattomille, ilkeille, mukaville, punaisille, vammaisille, intiaaneille, vinku-intiaaneille (itätyypeille), valkonaamoille, pikimustille, sinisenmustille, vihreille tietenkin ja hulluille ja kauniille ja rohkeille ja lusmureille ja rikollisille ja kirkonmiehelle ja vaimomatskuille ja tukijoilleni ja paskanpuhujille ja fiksuille ja eläimille ja linnuille ja olisiko täällä normaalejakin täällä Kitinän vastakohtaleikkimaassa! Muuta normaaleja kuin..... niin heh. En sano!!!

Noniin nyt vesittyy se asia, jonka olin sanomassa... :shock:

JOTEN sanon toisin! TULEN vastaamaan Stadinarskan palstan vastaamattomiin kysymyksiin ihan varmasti pikapuoliin. Nyt oli jo vaan pakko panna välillä palstalapselle muonaa. Joka tapauksessa kuunaan en ole ollut näin pitkään kirjoittamatta!

Terveisin

Kyllä te nyt ehkä jo tiedätte ilman allekirjoitustakin! :P
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: TULEN vastaamaan Stadinarskan palstan vastaamattomiin kysymyksiin ihan varmasti pikapuoliin. Nyt oli jo vaan pakko panna välillä palstalapselle muonaa. Joka tapauksessa kuunaan en ole ollut näin pitkään kirjoittamatta!
Ei kiirettä.

Benjihyppyä enkä tandemhyppyä en ole vieläkään tehnyt. Itse asiassa en ole kuunaan tehnyt. :mrgreen:

Faijan luona syömässä. Myös sisko, avomiehensä ja lapset (2 kpl) täällä. Kersat yhtä villejä kuin ennenkin. :roll:
Lihaa, sieniä, lientä ja perunoita. Lisäksi salaattia. Hyvällä säkällä saan vielä safkaa mukaankin.

Vitsi:

- Mitä yhteistä on omenalla ja anopilla?
- Molemmat näyttävät hyviltä roikkuessaan puussa.

Viime perjantaina röpötin ja oksensin, mikä oli harvinaista. siis oksentaminen.

Seuraavat levyt voisi vielä ostaa ja sitten lopettaa niiden ostaminen:

Rolling Stones: Beggars banquet
Rolling Stones: Let it bleed
Captain Beefheart: Unconditionally guaranteed
Eppu Normaali: Pop pop pop (kokoelma)
Neil Young: Year of the horse (live)

Homeboy
postmoderni poskisolisti




"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Houmis, luotollinen luonnollinen vastaajani!

Ja muut ehdottomasti myös!

Voisitko Homeenpoika tai muut auttaa minua ja kerätä palstallani viime aikoina vastaamatta olleet kysymykset yhteen ja vastaan niihin kaikkiin yhdellä kertaa.

Minulla on joku tauti nyt kun en saa aikaan!

Värijohtajanne punapilkkutauti (Hifk-tauti)


Värijohtajanne Pastellinen Hifkinkannattaja iäisesti Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo lyl mulöle ihja junsin on ksäiytt tänäänlksin muttra todfen asnaottina olena mkamalan väsyyenyst ja meneksin nukku,maan. Se että akierjostyis,eni ei ole niin jyvää nyr saattaa riippua sikitä, että koronanaio on ihan pimeä enkä näe yhttään mitään ja sormet liikku n'päimrmllä muttrea mityä siityä

hyvää uy,lsotä joka tapauskessa
itse kullekisn ja kuunaan en oler ollity bvnäine väsuyn yt. Rttern vaan olsi zomboi

stafisnarskaö


:x
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään sain ilmaisen T-paidan. :)

Bändipaitoja voisi btw ostaa joskus, koska Homie on mentaliteeteiltaan teini-ikäinen. Rolling stones, ramones, clash jne.

Aprillipäivään sopiva vitsi:

- Virtanen oliko se sattumaa?
- Niin mikä?
- Että lähetitte veroilimoituksenne 1.4.?

Toissapäivänä 30 v. täyteen Ronald Reaganin murhayrityksestä.

You missed, you missed, you fucking missed...
I would have shot better if had been pissed

Homeboy
tonttu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TUKIJANI sekä kaikki muut! Moi! Ja hyvää päivää teille kaikille!

Vastaan kyllä postauksiin,AIVAN VARMASTI, mutta panin nyt elonmerkin tästä päivästä:

a) Minä .olen terve KUIN PUKKI nimeltä "Putput"En pysty jatkamaan sairauskertomusta. Olen pahoillani :D

b) Katsoin "Aamusydämellä". Miksi aina jätetään lääketieteellinen pohja pois ja lässytetään vain asian ympäriltä. Ymmärrän kyllä tyylin, mutta kun ihmisen tilanteeseen ei saa syvyyttä (ymmärtämiseen) jos ei tiedä taudin todellista vakavuutta tällä hetkellä. ONKO SE taas tärkeää koko ohjelma ja juuri minun , katsojan tietää, on täysin toinen asia!

c) VAROITUS: GOOGLE ON PASTELLISEN VÄRIKÄS. Älkää avatko tänään.
Sokeutumisvaara!

d) Tiedättekö, laitoin onneksi superlyhyen sunnuntaiketjun äsken kun en huomannut jonkun jo avanneen sen! Kun ei ollut päävalikossa ja englanniksi...

e) HIFK jeeeee! Voi kun olisi Geetzu niin fiilisteltäisiin!

f) Menen kohta meren äärelle ja haistan tuoksua. Elämän tuoksua. Tuleeko joku mukaani? Olen tekemässä tehtäviä linnassani niin minulla ei ole ketään nyt mukaan :cry: . Ei maar. Yksin luonnon kokeminen rauhassa on ihan huippua! :P

g) Mietin, pitäisikö minun sitten avata joku raakalaiskidutusketju Kitinän vastakohtaisuuden mukaan. Tuollahan on nimittäin Kitinän vastakohtaisuuden mukaan erään söpöysketju... :roll: Huhhuh.

PASTELLI-
STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KATSOKAA, mitä olen saanut aikaan valtavan hienon TUKIJAREMMINI avulla!

Katso ihme Taivainen! Olen entistä parempi Värirmestarinne!

KIITOS UUDEN TUKIJANI, JONKA OLEN JO AIEMMIN TIETÄNYT TYKKÄÄVÄN ARSKASTA, JOKA OLEN MINÄ!

© STADIN TURSKAINEN ERIKOISARSKA,joka on ystävällinen värimestari! Katsokaapa tätä upeaa uutta tyyliäni. Siitä saamme kiittää hyvää uutta rakastettavaa söpöläistukijaani!

Minähän siis olen Kitinän vastakohtaisuuden mukaan raakalainen ja kakkapää, vaikka olen kiltti herrasmiespuhaltaja. Söpöjen on muistettava tämä.

SA
Suurin värimestari
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tapan sinut jälkiruokalusikalla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Tapan sinut jälkiruokalusikalla.
Voi harmi! Mahdatko vankilassa jatkaa söpoysketjuasi ja mitenkä vankitoverisi suhtautuu kissanpentuun tappajan sellissä?? :x

© STADINARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itsepähän hei tilasit. Teit täysin tietoisen valinnan. Kärsi sitten seuraukset.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Itsepähän hei tilasit. Teit täysin tietoisen valinnan. Kärsi sitten seuraukset.
Höpö. Sinä ilveilit värihommillani ja Arskalla Väriketjussa, ja koetet olla värijohtajampi.
Pitäisikö minun vain olla hiljaa kun syöpä vilahtaa lihaksissa?

EN HALUA sinun tappavan minua!
Miten tämä TAAS johti tähän? APUA, UUSI SÖPÖ TUKIJANI ONKIN KAUHEA HIRVIÖ!! :shock:

SOTA ON TAAS KÄSILLÄ, mutta koetetaan sovitella ennen ilmahällyytystä!

Ihan kamala, että tyyppi uhkailee noin. Muuten ihan totta tuo kyllä on niin tuomittavaa kuin vain voi olla!

Lopetetaan sota ennen kuin se alkaa!

STADIN RAUHANMIES
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Onko tämäkin Manalan sivupersoona?
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sleazoid kirjoitti:Onko tämäkin Manalan sivupersoona?
:shock:

Mä olenkin aina epäillyt, että Tix ja Manala ovat sama henkilö.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Englantilaisen koulun kirppari 17.4. klo 13 - 16
Mäntytie 14, Helsinki

Suosittelen.

Vitsi:

- Miten yksikätisen blondin saa puusta?
- Vilkuttamalla.

Manaaja löysätköön pipoa.

Päivän runo:

Tix
veikö RL advokaatin?
vei sinut kuin myrsky paatin

Homeboy
piippopaksupää
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin