Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Katsoin tasan yhden kerran sitä grilliä, ja täähän oli ihan paska vittuilussa.
Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.
Kyllä siinä ekassa kepulijaksossa Paula Lehtomäen hymy alkoikin kummasti hyytymään kakkoskierroksella.
Manaaja kirjoitti:Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.
Mä koin vaan myötähäpeää. Kyseessä oli jakso jossa vieraina oli Maria Guzenina-Richardson ja Mikael Jungner.
Manaaja kirjoitti:Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.
Mä koin vaan myötähäpeää. Kyseessä oli jakso jossa vieraina oli Maria Guzenina-Richardson ja Mikael Jungner.
En oo tuota suomipaistia katsonut (Krissen vaaligrilli??). Oottekste kattonu Jimiltä tulevaa amerikan roastia?
^ Comedy Centralin "Roastin" läppien taso on todella vaihteleva, riippuen ihan siitä ketä pannaan ja kuka panee - halvalla siis. Parhaimmillaan herkullisen ilkeitä piikkejä, pahimmillaan todella noloja ja vaivaannuttavia.
küllküll kirjoitti:^ Comedy Centralin "Roastin" läppien taso on todella vaihteleva, riippuen ihan siitä ketä pannaan ja kuka panee - halvalla siis. Parhaimmillaan herkullisen ilkeitä piikkejä, pahimmillaan todella noloja ja vaivaannuttavia.
Mä oon kattonut kolme Comedy Centralin Roastia ja oon tykänny. Viimeksi Hasselhoffia grillattiin ja mm Pam Andersonia siinä sivussa. Hyvin rankkaa settiä Hasselhoffin alkoholismista mm.
Tietty nyt kolme nähtyään huomaa, että teemat alkaa toistua. Aluksi uutuudenviehätys oli ihan kybällä, että mitä hittoa.
Pam Andersonista ja Hasselhoffista: "Muistutatte toisianne, tissit suurenee koko ajan ja teistä on molemmista vuotanut todella nolo kotivideopätkä lihanpala suussa"