Elppis kirjoitti:Mun mielestä narttu-sana tulee omalta mieheltä kun on kunnon ote tukasta takaapäin. Netissä se kuulostaa pikkupojan vinkumiselta, IMHO.
Tuli tollanen rastatukkanen jantteri vaihtamaan lukkoa työhuoneen oveen. Tuoksu työhuoneessa on niiiiin imelä, että mä olen varmaan kohta itsekin pöllyssä
Narttu on ehkä tylsin ja kulunein sana sängyssä (tai missä ikinä sitä patukkaa piilotetaan). Suosin sanaa huorrrra. Ja jos vielä aktin jälkeen jättää pöydälle shoppailurahaa niin olen ihan happy.
RP kirjoitti:Narttu on ehkä tylsin ja kulunein sana sängyssä (tai missä ikinä sitä patukkaa piilotetaan). Suosin sanaa huorrrra. Ja jos vielä aktin jälkeen jättää pöydälle shoppailurahaa niin olen ihan happy.
RP kirjoitti:Narttu on ehkä tylsin ja kulunein sana sängyssä (tai missä ikinä sitä patukkaa piilotetaan). Suosin sanaa huorrrra. Ja jos vielä aktin jälkeen jättää pöydälle shoppailurahaa niin olen ihan happy.
Kannattaa sanoa, että "Mairrre on aina ollut koirrra ja huorrra"
Dumis kirjoitti: riippuu tietty kumpparistakin paljon että kuinka voi pelata.
Jos hellu alkais tukisteleen mua ja sanoon huoraksi niin tippuis kyllä sängystä alta aikayksikön. Eikä kiikkuis takasin. Onneksi se ei ole esittänyt halukkuutta edes kokeilla moista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jos hellu alkais tukisteleen mua ja sanoon huoraksi niin tippuis kyllä sängystä alta aikayksikön. Eikä kiikkuis takasin. Onneksi se ei ole esittänyt halukkuutta edes kokeilla moista.
Juu, hyvä kumppari tietää ja hyväkkyy toisen ominaisuudet ja rajat.
Enkä nyt ehkä ite tarvis niin rajuja sanallisia leikkejä kuin pupu, mutta eipä mulla olisi mitään kokeilemista vastaan, sithän sen tietäis
annepa kirjoitti:Jos hellu alkais tukisteleen mua ja sanoon huoraksi niin tippuis kyllä sängystä alta aikayksikön. Eikä kiikkuis takasin. Onneksi se ei ole esittänyt halukkuutta edes kokeilla moista.
Eikös tuota kutsuta jonkin tyylin rodeoksi? Että siis koetetaan pysyä kyydissä mahdollisimman kauan, jonkin sopivantyylisen lausunnon jälkeen.
Juu, hyvä kumppari tietää ja hyväkkyy toisen ominaisuudet ja rajat.
Vielä parempi jos molemmat tykkää samasta tyylistä, ei tarvi pitkin hampain hyväksyä mitään mikä itselle ei oo niin mieluista. Me ollaan vakka ja kansi. Pupu ja ukkonsa on näköjään kans.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
huima kirjoitti:
Eikös tuota kutsuta jonkin tyylin rodeoksi? Että siis koetetaan pysyä kyydissä mahdollisimman kauan, jonkin sopivantyylisen lausunnon jälkeen.
Entisen hellun nimen sanominen silmät kiinni uneksuvasti edesauttaa varmaan rodeoliikehdinnän aikaansaamista.