No ei naiset harrasta seksiä, ne leikkii My Little Poneilla ja syö hattaraa.Manaaja kirjoitti:Mun mielestä toi on edelleen ihan käsittämättömän lyhytnäköinen kanta, että miehet kärsii ja tappaa itseään kun ne ei saa seksiä, ja naiset saa. Kenen kanssa ne naiset sitä seksiä sitten harrastaa, keskenään?
Kiviäkin kiinnostaa
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Isken itseni keskelle olkkaria huomenna karsean kamamäärän keskelle ja laputan itsepalvelukirppisläjän. Pöytä täyteen klo 18-19 ja viikon ajan pitäisi käydä tossa 300m päässä katsomassa pöydän kunto ja viemässä joka päivä jotain lisää. Toivottavasti tulee edes jotain omaan taskuun, tota kamaa on taas yllättäen kertynyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
Olen muuttanut mieltäni Mika E:n vaarallisuudesta. Hän keskittyy ajamaan sellaisia asioita, jotka yksinkertaisesti eivät voi mennä läpi sivistysvaltiossa, kuten esim. aborttikiellot sikiöiden sielujen pelastamiseksi. Sen sijaan hänellä ei ole ollenkaan mielipiteitä oikeasti tärkeistä asioista, kuten talouspolitiikasta, joten niissä asioissa hän tietenkin turvautuu puhtaasti puolueen näkemyksiin ja ohjeistuksiin kyseenalaistamatta niitä sen kummemmin. Nämä oikeasti tärkeät asiat taas ovat sellaisia, joiden ympärille muillakaan vakaumuksellisilla hihhuleilla ei ole kovin suurta tarvetta rakentaa mitään varsinaisia aatteita, vaan ne mietitään lähinnä koska pakko on, ja ilman aaterakennelmia päätökset on vähän niin kuin pakko tehdä käytännöllisyys lähtökohtana, ja senhän tuon hihhulipuolueen jäsenet yllättäen osaavat, koska ovat pääosin helluntailaisia yrittäjiä maalta ja pikkukaupungeista. He tuntevat ihan oikeasti suomalaisten (pk-)yrittäjien arjen, mikä selittää sen, ettei minullakaan ole ollut juurikaan vastaansanomista heidän talouspoliittisten kannanottojensa osalta. Näiltä osin siis jopa Mika E. ajaisi eduskunnassa ihan oikeita asioita, äänestämällä tärkeissä äänestyksissä puolueen ohjeistamana. Liikaa ajattelevat ja itsenäisiä mielipiteitä omaavat edustajat ovat lähinnä haitaksi puoluepolitiikan näkökulmasta.
^ Mutta onhan Mika E:llä ja vastaavilla kuitenkin sellainen ainakin mahdollinen, välillinen vaarallisuuspotentiaali, että pitäessään yllä (ainakin toistaiseksi) toeutumiskelvottomia ja hirvittäviä ajatuksiaan, he kuitenkin tavallaan normalisoivat noita teemoja. Uudet sukupolvet kasvavat tilanteeseen, jossa noiden allöttävyyksien esilläpito ikäänkuin kuuluu sekulaarin sivistysvaltion normaaliin diskurssiin. Onko silloin varmasti selvää, että ideat eivät voi mennä läpi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Olen pohtinut yhtä asiaa. Kuten viime aikoina olemme taas huomanneet niin keskiverto palstan lukija voi tehdä virheellisen ensivaikutelman meidän Hämiksestämme, että hän on päihdemyönteinen.
Mutta hänhän inhoaa piikittäjiä, opiaattien käyttäjiä ja lääkeriippuvaisia (liekö joitakin muita, joita en ole huomannut?). Normaalia muuten, mutta muistelen hänen joskus todenneen jotakin tyyliin "ihan sama millä päänsä vetää sekaisin".
Sitä taustaa ajatellen outoa.
Mitä mieltä itse pohdiskelun kohde on asiasta? _Muut?
Onko päihteitten "oikeaoppinen" käyttö elitististä?
Mutta hänhän inhoaa piikittäjiä, opiaattien käyttäjiä ja lääkeriippuvaisia (liekö joitakin muita, joita en ole huomannut?). Normaalia muuten, mutta muistelen hänen joskus todenneen jotakin tyyliin "ihan sama millä päänsä vetää sekaisin".
Came here for school, graduated to the high life
Jaa? Maan suurimpanahan on kohta puolue, jonka puheenjohtaja vastustaa aborttia kaikissa oloissa.prosessi kirjoitti:Olen muuttanut mieltäni Mika E:n vaarallisuudesta. Hän keskittyy ajamaan sellaisia asioita, jotka yksinkertaisesti eivät voi mennä läpi sivistysvaltiossa, kuten esim. aborttikiellot sikiöiden sielujen pelastamiseksi.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Terve pertti, otan osaa pohdiskeluun jos sallit.exPertti kirjoitti:Olen pohtinut yhtä asiaa. Kuten viime aikoina olemme taas huomanneet niin keskiverto palstan lukija voi tehdä virheellisen ensivaikutelman meidän Hämiksestämme, että hän on päihdemyönteinen.
Minun maailmannäkemys on periaatteen pohjalla " tee mitä tahdot mutta älä vahingoita muita" aika vahvasti. Sitten noissa päihdeasioissa lähestyn näkökulmasta riskit vs hyödyt vs pitkäkestoiset ongelmat.
Ja miksi halveksun piikittämistä? Monesta syystä, se on turhaa, se on vaarallista, ja se vaarantaa muiden ihmisten terveyden.
No, miksi halveksun lääkkeiden väärinkäyttöä ja siihen liittyvää rumbaa? No, ne ovat addiktoivia, niihin kuolee todella helposti ja väärinkäyttäjät vaikeuttavat niiden ihmisten lääkkeiden saamista jotka niitä oikeasti tarvii.
Antamistani esimerkeistä huomaat, että nuo 2 mainittua asiaa eivät mahdu " tee mitä haluat kunhan et vahingoita muita" periaatteen alle. Noissa molemissa malleissa on sivullisia uhreja, niin addiktion, tartuntatautien kun resepti-slängäyksen takia.
Päihteiden oikeaoppinen käyttö ei ole elitististä, vaan järkevää ja vastuullista. Esim. ihminen tankkaa 5-HTP tuotteita syötyään MDMA:ta, muistaa nukkua ja syödä amfetamiinin päälle, eikä mene hapoissa cannibal corpsen keikalle.
Nuo ovat samanlaista järjenkäyttöä kuin se, että et juo kossupulloa yhdellä huikalla tyhjään vatsaan. Ei mitään hifistelyä, vaan varmistaa että kaikilla on kivempaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Tietty, sitähän vähän tuossa vähän kysyinkin. Että mitä mieltä olet?Haemaeraemies kirjoitti:Terve pertti, otan osaa pohdiskeluun jos sallit.
Minun maailmannäkemys on periaatteen pohjalla " tee mitä tahdot mutta älä vahingoita muita" aika vahvasti. Sitten noissa päihdeasioissa lähestyn näkökulmasta riskit vs hyödyt vs pitkäkestoiset ongelmat.
Ja miksi halveksun piikittämistä? Monesta syystä, se on turhaa, se on vaarallista, ja se vaarantaa muiden ihmisten terveyden.
No, miksi halveksun lääkkeiden väärinkäyttöä ja siihen liittyvää rumbaa? No, ne ovat addiktoivia, niihin kuolee todella helposti ja väärinkäyttäjät vaikeuttavat niiden ihmisten lääkkeiden saamista jotka niitä oikeasti tarvii.
Antamistani esimerkeistä huomaat, että nuo 2 mainittua asiaa eivät mahdu " tee mitä haluat kunhan et vahingoita muita" periaatteen alle. Noissa molemissa malleissa on sivullisia uhreja, niin addiktion, tartuntatautien kun resepti-slängäyksen takia.
Päihteiden oikeaoppinen käyttö ei ole elitististä, vaan järkevää ja vastuullista. Esim. ihminen tankkaa 5-HTP tuotteita syötyään MDMA:ta, muistaa nukkua ja syödä amfetamiinin päälle, eikä mene hapoissa cannibal corpsen keikalle.
Nuo ovat samanlaista järjenkäyttöä kuin se, että et juo kossupulloa yhdellä huikalla tyhjään vatsaan. Ei mitään hifistelyä, vaan varmistaa että kaikilla on kivempaa.
Siis ymmärrän tietty perustelusi, kuka piikittäjistä tykkäisi tai lääkenarkkareista.
Mutta lähinnä pohdin, että tämä "vastuullisen huumeidenkäytön" teoreema tuntuu maallikosta aika vaikeaselkoiselta.
Ihan ok perusteluja kyllä.
Came here for school, graduated to the high life
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Ei siinä ole mitään sen monimutkaisempaa kuin alkoholissakaan. Juotko mielumin jotain epämääräistä ryssälitkua vai suomen alkon virallista tuotetta? Kyllä jokaisella laittomalla päihtyjällä, joka ei ole ongelmakäyttäjä, kiinnostaa oma terveys ja hyvinvointi.exPertti kirjoitti: Mutta lähinnä pohdin, että tämä "vastuullisen huumeidenkäytön" teoreema tuntuu maallikosta aika vaikeaselkoiselta.
Ja monia päihteitä otetaan tuon terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi, juuri tuli taas uusia tuloksia psilocybiini-hoidosta kuolemansairaille syöpäpotilaille. Ei, sienet ei parantanut syöpää,vaan vie ihmisen kuoleman pelon pois, mahdollista sen että ajasta mitä on jäljellä saa sen kaiken irti. Ja monet nauttivat psykedeelejä, koska tuntevat että sillä on jotain positiivisa vaikutuksia myös myöhemmin.
Mikä tuossa ajatuksessa on vaikeaselkoista? Tuntuu että pidät ihmisiä, jotka laajentaa tajuntaa muulla kuin alkoholilla jotenkin erityisen itsetuhoisina?
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 22.03.2011 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
En usko, että teemoja on mahdollista normalisoida enää sen jälkeen, kun kehitys on ajanut niiden ohi. Mitä enemmän esim. homoseksuaalisuudesta tai sikiöiden kehittymisestä tiedetään, sitä naurettavammiksi tietyt mielipiteet muuttuvat, pidettiinpä niitä esillä miten paljon hyvänsä.urpiainen kirjoitti:^ Mutta onhan Mika E:llä ja vastaavilla kuitenkin sellainen ainakin mahdollinen, välillinen vaarallisuuspotentiaali, että pitäessään yllä (ainakin toistaiseksi) toeutumiskelvottomia ja hirvittäviä ajatuksiaan, he kuitenkin tavallaan normalisoivat noita teemoja. Uudet sukupolvet kasvavat tilanteeseen, jossa noiden allöttävyyksien esilläpito ikäänkuin kuuluu sekulaarin sivistysvaltion normaaliin diskurssiin. Onko silloin varmasti selvää, että ideat eivät voi mennä läpi?
Iltaläpyskä oli sitten päätynyt tekemään vaalityötä minun hyväkseni tai minua vastaan, riippuen siitä miten asiaa katsoo... Purskahdin nauruun kun luin jutun, puolueessakin jo vähän reagoitiin tapaukseen.
-sanomat vai -lehti?prosessi kirjoitti: Iltaläpyskä oli sitten päätynyt tekemään vaalityötä minun hyväkseni tai minua vastaan, riippuen siitä miten asiaa katsoo... Purskahdin nauruun kun luin jutun, puolueessakin jo vähän reagoitiin tapaukseen.
Edit: tarkoitatko tuota IS:n "vaalipiirien liberaaleimmat ehdokkaat"? Plussaahan tuo on. Oliko lehdessä jotain enemmän kuin mitä netissä?
Mitä tarkoitat "puoluessa reagoitiin"? Eivätkö pitäneet vastauksistasi?
Eivät tainneet oikein tietää, miten asiaan pitäisi suhtautua. Piirin pääheppuli lopulta päätti linjata, että ehdokasjoukkomme on tyylikkäästi kaikista puolueista monipuolisin, kun kerran löydymme saman listan molemmista ääripäistä ykköspaikalta.Dave kirjoitti:Mitä tarkoitat "puoluessa reagoitiin"? Eivätkö pitäneet vastauksistasi?
Ostin eilen tuon Viinistä viiniin -kirjan
http://www.viinilehti.fi/ViinistaViiniin/
käsittämätöntä, miten nuo ammattilaiset ilmeisesti aivan oikeasti ovat noin taitavia. Meinaan kun ovat rankanneet alkon viinit sokkona ja yleensä ottaen ne kalliimmat ovat saaneet parhaat arvostelut. Mutta eivät aina.
Mä en pysty erittelemään noita makuja.
Kokeilin Manalan käskystä sitä Il Papavero Rosso viime viikonloppuna. Saanut noilta 2 tähtäe. Kyllähän sekin ihan ok oli. Eilen otin sitten kirjan perusteella Raimat Abadía Reserva 2002, joka saanut 4 tähteä. Ehkä se oli parempaa. En tiedä.
http://www.viinilehti.fi/ViinistaViiniin/
käsittämätöntä, miten nuo ammattilaiset ilmeisesti aivan oikeasti ovat noin taitavia. Meinaan kun ovat rankanneet alkon viinit sokkona ja yleensä ottaen ne kalliimmat ovat saaneet parhaat arvostelut. Mutta eivät aina.
Mä en pysty erittelemään noita makuja.
Kokeilin Manalan käskystä sitä Il Papavero Rosso viime viikonloppuna. Saanut noilta 2 tähtäe. Kyllähän sekin ihan ok oli. Eilen otin sitten kirjan perusteella Raimat Abadía Reserva 2002, joka saanut 4 tähteä. Ehkä se oli parempaa. En tiedä.
Joo-o. Nuo hemmot ovat tehneet tuota työkseen JA harrastukseskseen varmaan jotain 20 vuotta. Eli kyllähän ihminen, joka 20 vuotta on jotain harjoitellut intensiivisesti, pääsääntöisesti osaa sen paremmin, kuin joku pystymetsästä repäisty.huima kirjoitti:Makuaistien - kuten myös aistien - kehittäminen on kovaa duunia.Dave kirjoitti:käsittämätöntä, miten nuo ammattilaiset ilmeisesti aivan oikeasti ovat noin taitavia. Meinaan kun ovat rankanneet alkon viinit sokkona ja yleensä ottaen ne kalliimmat ovat saaneet parhaat arvostelut. Mutta eivät aina.
Kyllähän se makuaisti kehittyy, mutta väittäisin että suurin osa siitä on ihan pelkkää tottumista. Kun löytää niitä vähän parempia viinejä sieltä kalliimmista, niin sitä sitten totuttaa itsensä niihin, jonka jälkeen makuaisti alkaa vieraantua enemmän ja enemmän niistä halvoista punkuista. Sen vuoksi mä ainakin yritän itse pitää balanssia juuri tommosilla Papaveroilla, ettei makuaisti jymähdä ainoastaan niihin kalliisiin, vuositolkulla kypsytettyihin viineihin.
Dave, tässä seuraava käsky. Ei tarvitse edes olla häpeämässä kierrekorkkeja: http://alko.fi/tuotteet/fi/005155
Erotatko enää edes ehkä sitä Raimat Abadiaa edukseen?
Dave, tässä seuraava käsky. Ei tarvitse edes olla häpeämässä kierrekorkkeja: http://alko.fi/tuotteet/fi/005155
Erotatko enää edes ehkä sitä Raimat Abadiaa edukseen?

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Näin unta, jossa harrastin seksiä ystävällisen prostituoiden kanssa. 
Ps. säästän vaivan ja kerron etukäteen, että oli naispuolinen. Sellainen hyvärintainen blondi. Tämän tyyppinen:

Mutta vähän naapurintyttömäisempi.
Ehkä eilinen House vaikutti.

Ps. säästän vaivan ja kerron etukäteen, että oli naispuolinen. Sellainen hyvärintainen blondi. Tämän tyyppinen:

Mutta vähän naapurintyttömäisempi.
Ehkä eilinen House vaikutti.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 08.07.2011 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ööö. Ystävällisyytenä. Siis tietty se oli ammatillista ystävyyttä varmaankin. Ei siis mitään, että hän olisi kokenut jotain tunteita mua kohtaan.exPertti kirjoitti:Miten ystävällisyys ilmeni?NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, jossa harrastin seksiä ystävällisen prostituoiden kanssa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.