Taas me molemmat ylhäällä. Ja pirteenä tähän aikaan, kassakuittien perusteella ei uskoisi.
Kohta vähän aamupalaa ja sitten autokaupoille.
Illalla yksi voisi kyllä tulla vaikka ekaksi istumaan mun naamalle. Ainakin mun mielestä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tänään olis edessä kaverin kolmekymppiset. Tarkoittaa pitkän kaavan mukaan syöpöttelyä Ravinteli Berthassa. Heräsin aamulla kasilta miettimään mitä laitan päälle, pitäis ehkä ulkoilla useammin (muutoin kuin koiran kanssa tuulipuvussa).
exsu kirjoitti:Tänään olis edessä kaverin kolmekymppiset.
Pikkubrodiin 3-kymppiset on neljän viikon päästä. On varannyt yhden mestan jossa vietettiin joulukuussakin koko yö, hiukan jännittää se keikka jo etukäteen. Kuulemma Tallinnassa pitäs käydä hakee vielä viunatkin valmiiksi.
Taidan lähteä pumppiin viime kertaisesta vammautumisesta huolimatta. Onnistuin jotenkin lyömään itseäni naamaan 5 kg:n kiekolla, kun olin siirtämässä sitä niskan takaa (sarjan lopussa tehtävät ojentajat) eteen. Tuloksena pieni nirhauma nenänvarressa ja valtaisa nolotus. Vaarallista urheilua.
Haha, eih hitto tosta riittää matskua. Mutta toi tyyppi joka ton videon tehny iski heti kultasuoneen, ensimmäinen video niin 1.7 miljoonaa hittiä ja pääsi youtube partneriksi.
Ei kehnosti..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Nyt on viikonloppu? Keksisin vaikka mitä ellei olisi tuota pientä kultapalloa jalassa ja huomenna aamuvuoroa. Veikkaan, että aamulla kellojen siirron jälkeen herätessä tuntuu ettei mikään pyhäkorvaus riitä maksuksi aikani riistämisestä vanhusten vaipottamiseen. Onhan sitä edes aikaisin päivällä kotona, juuri sopivasti kuuntelemaan appivanhempien kolmen viikon Kanariankokemukset. Hyvää viikonloppua my ass.
Hei Enttu, ole hyvä ja hanki itsellesi apua jostain. Tämä ei ole siihen oikea paikka. Tuommoisten asioitten jakaminen herkässä mielentilassa saa taatusti aikaan ilkeää kommentointia ja muuta sellaista, mitä et nyt varmaankaan kaipaa.
nowaysis kirjoitti:Hei Enttu, ole hyvä ja hanki itsellesi apua jostain. Tämä ei ole siihen oikea paikka. Tuommoisten asioitten jakaminen herkässä mielentilassa saa taatusti aikaan ilkeää kommentointia ja muuta sellaista, mitä et nyt varmaankaan kaipaa.
Toivottavasti saat asiasi kuntoon!
Juu en mäkään ilkeästi tarkoittanut! En vain tiennyt tulkitsinko viestin oikein ja että oliko Enttu tosissaan.
Jos Enttu olit, niin käy jäbä oikeasti nopeasti lekurilla, että saat tarvittavan jutteluavun!!
The great club outshines the individual, always and forever.